• Personalo vadyba
Kokybė studijuotina todėl, kad tai gali būti profesionalios veiklos sritis. Europos sąjungoje yra patvirtintos 3 kokybės specialistų kategorijos;
• kokybės vadybininkas
• kokybės auditorius
• kokybės inžinierius
Vadybos teorijoje yra išskiriamos dvi įmonės veiklos koncepcijos:
• maksimalaus pelno siekimas:
• garantuota, stabili, aukšta kokybė, ko pasėkoje - ilgalaikis pelnas (visa vadyba paremta kokybės vadyba).
Šiuo metu kokybės sistemos yra rengiamos pagal antrą koncepciją. Prof. Žinaras sako, kad įmonės vadovas turi mąstyti, persirgti kokybės sistemos idėja ir apsispręsti. Kuriama sistema turi būti demokratiška. Reikia išanalizuoti, pagal kokius dokumentus yra" dirbama įmonėje, kokie dokumentai atitinka ISO sistemą ir kokių dokumentų trūksta ir, pirmiausia, reikia parengti trūkstamus dokumentus, o vėliau patobulinti esamus.
18-19 amžiuje, kai gamyba vyko meistrų dirbtuvėlėse, už kokybės kontrolę buvo atsakingi patys meistrai. Kokybės inspektavimą atliko pats meistras. Tik 19 amžiuje, kai gamyboje pradėti naudoti įvairūs šablonai, kokybė pradėta kontroliuoti didesniu tikslumu.
Galbūt pirmasis savo įmonėse praktišką kokybės valdymą panaudojo ir tobulino H.Fordas. Henriko Fordo įmonėse uždarbis buvo didesnis už vidutinį uždarbį analogiškose Amerikos įmonėse 1914 metais H.Fordas įvedė S vai. darbo dieną. Be to, įmonėse buvo sudarytos geros sąlygos. Tai labai atsiliepė įmonės kilimui.
1931 metais buvo išleista Shewhart'o knyga "Produktų kokybės ekonominė kontrolė" - tai judėjimo už kokybę pradžia. Jis įrodė, kad bet kokiame procese kintamumas yra neišvengiamas. Dabar kokybės kontrolės pagrindinis uždavinys - ne išvengti kintamumo, bet nuspręsti, koks kintamumas yra priimtinas kintamumas Tam buvo sukurti įvairūs statistiniai kontrolės metodai.
Daugelis mokslininkų pritaria nuomonei, jog lūžis kokybės istorijoje įvyko Japonijoje po Antrojo pasaulinio karo. Edv.Demingas - ISO sistemos pradininkas, gimęs 1900 m Amerikoje, 1928 m. Džeilio universitete apgynė matematinės statistikos doktoratą ir paruošė kokybės užtikrinimo programą. 1950 m. jis buvo pakviestas dirbti į Japoniją, kad ten įgyvendintų savo kokybės sistemas. Tuo metu japonų gaminių kokybė buvo labai žema. Japonai tai slėpė, o 1960 m japonai jau pradėjo skverbtis į pasaulines rinkas.
Stengdamasis parodyti naujojo ir senojo požiūrio...
Šį darbą sudaro 10278 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!