Kursiniai darbai

Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui

10   (3 atsiliepimai)
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 1 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 2 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 3 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 4 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 5 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 6 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 7 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 8 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 9 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 10 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 11 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 12 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 13 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 14 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 15 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 16 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 17 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 18 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 19 puslapis
Mikroaplinkos įtaka asmenybės ugdymui ir jos socializavimui 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Iki šiol buvo kalbama apie visuomenės, epochos, makroaplinkos poveikį žmogui, priklausančiam vienai ar kitai istorinei epochai, didelei žmonių grupei(tautai, valstybei ar pan.).
Tačiau juk ir toje pačioje epochoje, valstybėje, tautoje formuojasi anaiptol ne vienodos asmenybės. Šių žmonių įvairovę lemia ne vien žmonių biologiniai skirtumai, paveldėti ypatumai, bet ir skirtingas socialinės, kultūrinės mikroaplinkos poveikis žmogui, t.y. artimos aplinkos, artimų žmonių įtakoje formuojasi atitinkami asmenybės bruožai.
Žmogaus psichinis vystymasis išėjo iš instinktų stadijos ir pasiekė minties stadiją. O tai įgalino jį giliai reflektuoti ne vien išorinį pasaulį, bet ir patį save, savo vidinį pasaulį – savirefleksiją. Tai atvėrė kelią žmogui į saviugdą. Jis tapo santykinai laisvas ir nepriklausomas nuo jį supančių daiktų, nuo aplinkos.
Žmogus, susidurdamas su sau lygiais kitais žmonėmis, stengiasi juos suprasti, lygiuotis į juos, netgi juos pralenkti, t.y. socializuotis, įaugti į visuomenę. Ir juo labiau išsivysčiusi žmogų supanti socialinė, kultūrinė aplinka, juo didesnius reikalavimus kelis žmogui tokia aplinka, juo didesnė žmogaus psichinė įtampa bei susikaupimas, savo jėgų koncentravimas tikrovei pažinti ir save patį ugdyti. Tada ypač aktualus tampa kito žmogaus pavyzdys, jo parama. Iškyla opi bendravimo, bendradarbiavimo su artimais žmonėmis problema. Čia jau nepakanka vien globalinio makroaplinkos pavyzdžio bei poveikio, nes liečiama buitinė(praktinė ir teorinė) žmogaus gyvenimo sfera, organiškai susijusi su ugdymu ir saviugda t.y. išorinių poveikių ir vidinių galimybių bei poreikių derinimo problema.
Sent-Egziuperi akcentavo mintį, jog “žmogus yra ryšių mazgas”, kuriame susipina ryšiai su jį supančia socialine aplinka, su kitais žmonėmis, ir jis negali egzistuoti ir tobulėti be ryšių su visuomene, ypač grupe, t.y. be artimų santykių su žmonių mikrogrupe, kurios narius sieja bendri tikslai, elgsenos normos, emocinis patrauklumas, tiesioginiai kontaktai, grindžiami simpatijomis, pasitikėjimu, prieraišumu.
Civilizuotoje visuomenėje žmogus nėra laisvas. Jis įpareigotas tarnauti grupei, visuomenei. Todėl ir žmogų, visuomenę, grupę reikia tyrinėti, jungti, konstruoti ne atskirai, o tik drauge. Tik tokiu būdu galima pastebėti socialinius pokyčius, jų prasmę, prigimtį. Todėl ir socialinė...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8700 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
28 psl., (8700 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos kursinis darbas
  • 28 psl., (8700 ž.)
  • Word failas 177 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt