• Formuoti suvokimą, kad žemėje gyvenantys organizmai priklauso skirtingom grupėm.
6. Pamokos tipas: mišrus
7. Metodai: Žodiniai, vaizdiniai, praktiniai.
8. Koliažas
II. PAMOKOS PROTOKOLAS
PAMOKOS DALYS IR LAIKAS
MOKYTOJO VEIKLA
MOKINIO VEIKLA
PASTABOS
Pamoka pradedama
Namų darbų patikrinimas 5 – 10 min.
Pradžioje mokytoja iš kart pradeda nuo namų darbų. Praeina po klasė patikrina pratybų sąsiuvinius. Kas neatlikęs namų darbų tą kviečia pasakoti užduotą temą. Tuo tarpu kaip mokinis pasakoja, klasei mokytoja užduoda atlikti pratimą. Užduoda surašyti visus gyvus organizmus, kurios sutiko keliaujant į mokyklą.
Pakviestas mokinis ne noriai eina pasakoti namų darbų. Klase atlikinėja pratimą iš pratybų sąsiuvinių.
Mokytoja nors iškart pradeda nuo namų darbų,bet tuo tarpu bando sutapyti laiką, kad kita pamokos dalis liktu tik naujos temos nagrinėjimui. Patikrindama vieno mokinio žinias,taip pat be darbo ne palieka likusių mokinių.
Naujos temos nagrinėjimas 10 – 15 min.
Mokytoja patikrina užduota pratimą. Pratimas buvo susietas su nauja tema. Paskelbia nauja tema ir pateikia sužadinimo metodą, kad mokiniai įsivaizduotu kad yra mokyklos kemely ir išvardintu kokius gyvuosius organizmus mato. Po to palaipsniui pradeda pasakoti ir aiškinti naujas sąvokas.Taip pat labai dirba su klase, juos visąlaik klausinėja, apie tai kas jau jiems žinoma. Naudoja minčių lietaus metodą. Bet neužrašo lentoje,mokinių teiginius, o tik klausinėja žodžiu.Naudoja koliažą kaip vaizdinė priemonė. Parodo ir aiškina apie gyvūnų, augalų, grybų ir mikroorganizmų grupės.
Mokiniai noriai atliko pratimą. Ir labai įdėmiai klausėsi naujos temos. Noriai atsakinėjo į pateiktus klausymus. Mokiniai labai klausėsi mokytojos ir klasei nebuvo jokio šurmulio ir triukšmo.
Mokytojas puikiai susieja pratimą
su nauja tema. Todėl mokiniai labai klausosi ir yra labai sudominti. Į šią pamokos dalį mokytojas įtraukia ne tik žodinius, bet ir vaizdinius metodus. O tai padeda geriau įsisavinti gauta informaciją.
Praktinė pamokos užduotis 10 - 15 min.
Mokytoja išdalija kiekvienam mokiniui po lapą balto popieriaus. Užduoda praktinė užduoti: nupiešti pagal grupavimą gyvuosius organizmus, kurie yra jūsų namuose. Kai mokiniai piešia mokytoja vaikštinėja ir apžiurinėja ką mokiniai piešia
Mokiniai išklausę užduotį pradeda ją atlikinėti....
Šį darbą sudaro 1028 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!