• tiesti tradiciškai atskirtų akademinio ir profesinio švietimo tiltus.
Aiškėja akivaizdi tendencija, kad mažėja susidomėjimas gamtos ir tiksliųjų mokslų studijomis ir susijusiomis profesijomis, auga kvalifikuotų tyrėjų ir specialistų poreikis, susirūpinimas dėl inovacijų, taigi ir ekonominio konkurencingumo, mažėjimo.
Fundamentalius šiandieninės poindustrinės visuomenės struktūrinius ir kokybinius pokyčius stipriai veikia žinios ir moderniosios technologijos. Daugelio išsivysčiusių pasaulio valstybių technologijų plėtrą skatinančiai politikai būdingos pastangos remti ir didinti ekonominę galią ir konkurencingumą vystant moderniąsias technologijas, kuriant technologiškai išvystytą visuomenę.
darbų mokomasis dalykas ir profesinis mokymas (tačiau juos apimantis), paradigma mokslinėje literatūroje aptariama nuo 1985 metų (Reed 2002). Efektyvus technologinis ugdymas ne tik padeda spręsti jaunimo profesijos pasirinkimo problemas, bet ir yra žmogiškųjų išteklių plėtros pagrindas - tai
ypač aktualu dabarties Lietuvai.
Lietuvos švietimo politikoje technologiniam ugdymui (technologijoms) skiriama nemažai dėmesio: parengta nauja technologijų dalyko bendroji programa, vykdomas technologijų dalyko ugdymo turinio modernizavimas, įvestas mokyklinis technologijų brandos egzaminas, o projekto „Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14-19 metų mokiniams" II etapas „Gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui" nukreiptas būtent į technologijų mokymo kokybės gerinimą.
Pastebima, kad išskirtinio dėmesio po privalomajam mokymuisi ir gausių reformų šioje srityje priežastys glūdi ne pačiame švietime. Tai - globalių pokyčių ekonomikoje padarinys. Viena vertus, jaunimui darosi vis sunkiau susirasti darbo (dėl to gausėja norinčių mokytis toliau pasibaigus privalomojo mokymosi laikotarpiui). Kita vertus, Europos Šalys nepaliauja siekti visiško užimtumo (nors specialistai pastebi, kad ekonominio pakilimo laikotarpis jau baigėsi, atitinkamas išsilavinimas negarantuoja darbo vietos, dažnai tenka ją susikurti pačiam). Šias problemas paryškina tai, kad Europoje masinės produkcijos gamybos kaštai yra didesni nei klestinčiose Azijos šalyse arba JAV.
Bendrojo ugdymo mokyklos turinio modernizavimas turinio modernizavimas tai integralus, į kompleksišką tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą kreipiantis mokinių gebėjimų ugdymas gamtos mokslų, matematikos, technologijų ir inžinerijos kontekste.
Tai siejama su tokių šalių, kaip Japonija, Pietų Korėja kompanijų vidinio sutelktumo gebėjimais, bendradarbiavimo kultūra, kūrybiškumu, imlumu naujovėms, kritine...
Šį darbą sudaro 1165 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!