Diplominiai darbai

Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje

10   (1 atsiliepimai)
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 1 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 2 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 3 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 4 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 5 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 6 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 7 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 8 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 9 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 10 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 11 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 12 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 13 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 14 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 15 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 16 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 17 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 18 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 19 puslapis
Bendradarbiavimo kompetencijos ugdymo ypatumai pradinėje mokykloje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

doc. dr. R. Braslauskienė
KLAIPĖDA, 2003
2. MOKYMOSI BENDRADARBIAUJANT YPATUMAI
PRADINĖJE MOKYKLOJE.........................................................................10
2.1. Bendradarbiaujančių grupių samprata.....................................................10
2.2. Grupių mokymo tikslai ir sudarymo principai........................................10
2.3. Bendradarbiaujančios grupės ypatumai ir sąlygos..................................13
2.4. Bendradarbiaujančių grupių vertinimai...................................................16
2.5. Mokytojo vaidmuo mokantis bendradarbiaujant.....................................18
2.6. Mokymosi bendradarbiaujant metodai....................................................21
3. TYRIMO ORGANIZAVIMAS IR REZULTATŲ APTARIMAS................25
IŠVADOS...........................................................................................................37
LITERATŪRA...................................................................................................38
PRIEDAI............................................................................................................40
ĮVADAS
Problemos aktualumas. Tautos išlikimas priklauso nuo to, kaip ji rūpinasi savo jaunąja karta. Akivaizdu, jog tokios mažos tautos, kokia yra mūsų lietuvių tauta, išlikimas tiesiogiai priklauso nuo to, kaip mūsų visuomenė rūpinasi kiekvienu savo atstovu. Kiekvienas vaikas yra ypatingas, nepanašus į kitą, turi savitą pasaulį ir mąstymo potencialą. Labai svarbu tai pripažinti ir padėti plėtoti. Lietuvai išsivadavus iš posovietinio pasaulio svarbiu uždaviniu tapo ugdyti jaunąją kartą, kad ši taptų tautiškumo puoselėtoja, nepasiduotų svetimai įtakai ir kritiškai žvelgtų į susidariusią situaciją. Tam tikslui reikėjo keisti susidariusį požiūrį į vaikų mokymą ir švietimo sistemą apskritai.
Vis reikšmingesnė šiuolaikinėje visuomenėje tampa bendradarbiavimo idėja. Paskutinįjį dešimtmetį pasaulyje stebime įvairių šalių bendradarbiavimo idėjos įgyvendinimą. Asmenybei visuomenėje keliamas pagrindinis tikslas- atrasti savo tapatumą ir įnešti savo indėlį į visuomenės gerovės kūrimą. Tai galima pasiekti tik bendraujant ir bendradarbiaujant su kitais. Jei šiandien vaikai neįgys bendradarbiavimo įgūdžių, ateityje turės vis mažiau galimybių įsijungti į bendruomenės gyvenimą, pritaikyti savo gabumus, suderinti juos su bendrais interesais (Bennett N., 2000).
Lietuvoje prasidėjusi švietimo reforma grindžiama humanistiniais, demokratiniais ir atsinaujinimo principais. Pagrindinis švietimo reformos tikslas- ugdyti asmenį, sugebantį gyventi atviroje visuomenėje, galintį kritiškai mąstyti, savarankiškai veikti, tinkamai spręsti problemas ir atsakyti už savo sprendimus. Siekiama išugdyti laisvą ir savarankišką, kūrybingą asmenybę, gebančią gerbti ir išklausyti kitus (Raižienė S., 2000).
Vienas svarbiausių mokyklos uždavinių turėtų būti bendradarbiavimo kompetencijos ugdymas. Tradicinė mokykla dažnai kritikuojama, nes manoma, kad pernelyg slopina vaiko asmenybę, pasitikėjimą savimi. Kai mokykloje neatsižvelgiama į vaikų poreikius, kyla jų nenoras mokytis, pradedama per žemai save vertinti. Mokykla yra vieta, kurioje vaikas patiria, kad jis yra visuomenės dalis. Čia vyksta intensyvus bendradarbiavimas: mokinių su mokiniais, mokinių su mokytojais....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8340 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. BENDRADARBIAVIMO KOMPETENCIJOS UGDYMO
  • PRADINĖJE MOKYKLOJE TEORINIAI ASPEKTAI..5
  • 1.1. Mokymosi bendradarbiaujant istorinė raida užsienio šalyse5
  • 1.2. Bendradarbiavimo ugdymas Lietuvoje7

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
40 psl., (8340 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos diplominis darbas
  • 40 psl., (8340 ž.)
  • Word failas 358 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt