Diplominiai darbai

Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje

10   (1 atsiliepimai)
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 1 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 2 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 3 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 4 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 5 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 6 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 7 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 8 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 9 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 10 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 11 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 12 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 13 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 14 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 15 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 16 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 17 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 18 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 19 puslapis
Neformaliojo meninio ugdymo ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mokykla yra bendruomenės gyvenimo forma, todėl bendruomenei rūpintys socialiniai, doroviniai, visuomeniniai, bendruomeniniai elementai turi būti įgyjami ne kaip žinios, o per gyvenimo patirtį. Mokyklos pareiga - ugdyti asmenybę, lavinti jos bendruosius gebėjimus, ugdyti vertybių sistemą siejant su gyvenimo realybe, su tikru gyvenimu. Todėl mokytojai ieško būdų, kaip pakreipti mokyklos darbą asmenybės galių visapusiškos plėtotės linkme, lavinti mokinio gebėjimus, puoselėti humanistinių asmens vertybių sistemą. Siekiant šio tikslo ugdymo turinį mokykloje stengiamasi glaudžiai sieti su mokinių gyvenimiškąja patirtimi, interesais, praktinio gyvenimo kontekstu.
Papildomo ugdymo problemų, jam adresuojamų funkcijų nagrinėjimas nėra naujas reiškinys. Ir tai suprantama. Juk papildomo ugdymo metu galima įgyvendinti daug reikalingų ir į formalius rėmus netelpančių ugdymo uždavinių – užimti moksleivius po pamokų, apsaugant juos nuo nepageidaujamos įtakos gatvėje, suteikti jiems papildomų žinių ir įgūdžių, įtraukti į visuomenei svarbių problemų sprendimą ir kt.
Kai kuriuos bendrus papildomo ugdymo turinio, formų bruožus galima rasti ir tarpukario Lietuvos ir sovietmečio, taip pat ir dabarties mokykloje. Tačiau apskritai turbūt nekvestionuotinas faktas, kad papildomas ugdymas yra socialiniu požiūriu kontekstualus dalykas. Pavyzdžiui, tarpukario Lietuvoje didelis dėmesys skirtas patriotizmo ugdymui, o sovietinė mokykla daugiausia bandė lipdyti tarybinius žmones. Pastaruoju metu pedagogai, švietimo specialistai ir organizatoriai dažnai kelia klausimą, kaip galima efektyviau plėtoti papildomą ugdymą ne tik kaip dalykinių žinių suteikimo priemonę, bet taip pat - ir būdą, kaip spręsti aktualias dabarties problemas. Papildomo ugdymo koncepcijos apmate pagrįstai teigiama, kad papildomas ugdymas iki šiol neretai susiaurinamas iki būrelinės veiklos supratimo. Tame pačiame dokumente teigiama, kad tikslai daug platesni, pavyzdžiui, ugdyti demokratišką, socialų, savarankišką, kūrybišką vaiką, paruošti jį pilietiškai aktyviam gyvenimui.
Meninio ugdymo sistema aprėpia tiek formalų meninį ugdymą mokykloje, pagrįstą specialiomis ugdymo programomis, tiek neformalų, papildomą ugdymą, su kuriuo savo veiklą sieja įvairūs estetinės paskirties būreliai, klubai, studijos.Tačiau bet kurioje srityje menas yra visų pirma vertybių kūrimo, perteikimo ir išgyvenimo sritis. Meno kūrinio suvokimą galėtume apibūdinti kaip sociokultūrinių vertybių išgyvenimą....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10330 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.Papildomas ugdymas. 5
  • 1.1.Papildomo ugdymo samprata ir pagrindiniai principai. 5
  • 2. Meninis ugdymas 8
  • 2.2. Meninės kompetencijos samprata. 9
  • 2.3. Kūrybiškumo ugdymo svarba papildomo ugdymo užsiėmimuose 11
  • 2.4. Papildomo muzikinio ugdymo reikšmė ir ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 16
  • 2.5.Muzikinių gabumų problema mokant muzikos papildomame ugdyme bendrojo lavinimo mokykloje 18
  • 2.6. Papildomo dailės mokymo reikšmė ir ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje 20
  • 2.7. Vaidybinė veikla. 23
  • 2.8. Choreografinė veikla. 25
  • Išvados 28
  • Išvados 28
  • Literatūra 30
  • 3. Tyrimas. 32
  • 3.1.Tyrimo duomenų analizė 34
  • 3.2. Tyrimo išvados 43
  • Santrauka 47

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
47 psl., (10330 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos diplominis darbas
  • 47 psl., (10330 ž.)
  • Word failas 278 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt