VAIKO TEISĖS IR JŲ APSAUGA BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOJE: TEORINIAI PRINCIPAI IR PRAKTINĖS PRIELAIDOS.
Atkūrus Lietuvos nepriklausomybę ir pasirinkus demokratines plėtros kelią, keičiasi politinė, ekonominė, sociokultūrinė, edukacinė situacija, žmonių sąmonė, vertybės, santykiai. Kartu keičiasi visuomenės požiūris į vaiką, jo socialinę gerovę, teises ir atsakomybes. Magistro darbe iškelta hipotezė: tikėtina, kad mokyklose esti vaiko teisių pažeidimų, pedagogų ir moksleivių požiūris į šią problematiką yra gana formalus, o moksleivių žinios apie vaiko teises ir jų apsaugą nėra išsamios. Tam įtakos greta kitų veiksnių gali turėti nepakankamai efektyviai panaudojamos pedagoginės prielaidos: per mažai dėmesio skiriama vaiko teisių mokymuisi ir jų apsaugai. Vaiko teisių ir jų apsaugos klausimai per siaurai integruojami į dalykų turinį ir papildomąjį ugdymą, pasitvirtino. Darbe išanalizuoti vaiko, vaiko teisių, vaiko teisių apsaugos sampratų teoriniai aspektai, vaiko teisių apsaugos įgyvendinimo Lietuvoje aktualijos vaiko gerovės politikos kontekste, vaiko teisių pažeidimai ir jų priežastys, ŠMM iniciatyvos vaiko teisių apsaugos ir socialinės politikos srityje, teisinė šalies vaiko teisių apsaugos bazė, vaiko teisių apsaugos institucijų funkcijos. Atlikto empirinio tyrimo rezultatų pagrindu išryškintos vaiko teisių ir jų apsaugos bendrojo lavinimo mokykloje būklės tendencijos. Pateiktos vaiko teisių mokymosi bei apsaugos bendrojo lavinimo mokykloje optimizavimo gairės.
After regaining the independency and choosing the democratic way of development, the political, economical, socio-cultural, educational situation in Lithuania has strongly changed, as well as peoples mind, social values and relations between people. The attitude of the society towards a child, social welfare and children’s rights and responsibilities is changing too. This Master thesis raises the hypothesis: presumably children’s rights are being offended, the attitudes of parents and pedagogues are formal, and pupils’ possess inadequate knowledge in children’s rights and their protection issues. Such situation is caused by an insufficient application of educational assumptions together with other factor - too little attention is paid to learning of children’s rights and protection. The issues of integration...
Šį darbą sudaro 24637 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!