Kursiniai darbai

Vartotojų jautrumas

10   (1 atsiliepimai)
Vartotojų jautrumas 1 puslapis
Vartotojų jautrumas 2 puslapis
Vartotojų jautrumas 3 puslapis
Vartotojų jautrumas 4 puslapis
Vartotojų jautrumas 5 puslapis
Vartotojų jautrumas 6 puslapis
Vartotojų jautrumas 7 puslapis
Vartotojų jautrumas 8 puslapis
Vartotojų jautrumas 9 puslapis
Vartotojų jautrumas 10 puslapis
Vartotojų jautrumas 11 puslapis
Vartotojų jautrumas 12 puslapis
Vartotojų jautrumas 13 puslapis
Vartotojų jautrumas 14 puslapis
Vartotojų jautrumas 15 puslapis
Vartotojų jautrumas 16 puslapis
Vartotojų jautrumas 17 puslapis
Vartotojų jautrumas 18 puslapis
Vartotojų jautrumas 19 puslapis
Vartotojų jautrumas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vartotojų elgsenos mokslas yra pakankamai jaunas ir atsirado iš ekonomikos, marketingo ir psichologijos mokslų komplekso, o vėliau apjungė ir kitas teorijas. Šio mokslo pradininku laikomas Engel Dž. ir jo vadovėlis „Vartotojų elgsena“. Pagrindinės marketingo teorijos buvo suformuluotos siekiant padidinti įmonės išgyvenimo galimybės šiuolaikinės rinkos sąlygomis. XX a. viduryje tapo akivaizdu, kad pastovios sėkmės garantas – ne tik vartotojo įtikinimas nupirkti prekę, bet ir priversti jį pirkti šias prekes pakartotinai, t.y. išsikovoti vartotojo lojalumą.
Ankščiau pardavėjai galėjo gerai pažinti vartotojus, bendraudami su jais kasdieninės prekybos metu. Bet firmoms ir rinkoms išsiplėtus, daugelis rinkodaros sprendimus priimančių darbuotojų prarado tiesioginį ryšį su savo klientais ir privalo atlikinėti vartotojų tyrimus. Jie išleidžia pinigų daugiau, negu kada nors yra išleidę, kad išstudijuotų vartotojus, stengdamiesi sužinoti kuo daugiau apie jų elgseną. Dirbant šiuolaikinės rinkos sąlygomis, viso pasaulio verslininkai suvokia, kad vartotojas yra „karalius“. Suvokimas, kaip ir kodėl žmonės vartoja produktus padeda pardavėjams suprasti, kaip jie galėtų patobulinti savo siūlomas prekes, kokios prekės yra paklausios ir kaip įtikinti vartotojus pirkti jų siūlomus produktus.
Kursinio darbo „Vartotojų prekių pasirinkimas ir jį veikiantys veiksniai“ tikslas – teoriniu pagrindu bei praktinių pavyzdžių pagalba išanalizuoti veiksnius įtakojančius vartotojų elgseną pasirenkant prekes ir panagrinėti gamybinės paskirties prekių pasirinkimą.
• vartotojų pasirinkimą lemiančių vidinių ir išorinių veiksnių teorinis tyrimas;
• vartotojų prekių pirkimo sprendimų priėmimo proceso etapų teorinė analizė;
• vartotojų gamybinės paskirties prekių pasirinkimo ir jį įtakojančių veiksnių teorinis tyrimas.
Temos aktualumas. Tiek rinkos tyrimas, tiek vartotojo elgsenos tyrimas ieško atsakymų į panašius klausimus, tačiau tiriant rinką daugiau žinių yra sukaupiama apie vartotojo išorines savybes ir iš jų sprendžiama apie jo elgseną. Tuo tarpu vartotojo elgsenos tyrimo tikslas – išsiaiškinti tipiškus individo elgsenos niuansus, sprendimo priėmimo nuoseklumą, vienose ar kitose stadijose įtakos turinčius veiksnius. Taigi, analizuojant vartotojų elgseną, marketingo specialistai privalo:
• žinoti vartotojų poreikius bei jų pirkimo įpročius;
• sugebėti paveikti vartotojus taip, kad šie pirktų būtent jų pagamintas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5901 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Vartotojų elgsenos koncepcija marketinge
  • 2. Vartotojų sprendimai ir juos įtakojantys veiksniai
  • 2.1. Išoriniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną
  • 2.2. Vidiniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną
  • 3. Vartotojų prekių pirkimo sprendimų priėmimo procesas
  • 3.1. Poreikio suvokimas
  • 3.2. Informacijos paieška
  • 3.3. Alternatyvų vertinimas
  • 3.4. Sprendimas pirkti
  • 3.5. Vartotojo elgsena po pirkimo
  • 4. Vartotojų gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (5901 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 24 psl., (5901 ž.)
  • Word failas 214 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt