Vartotojų elgsenos mokslas yra pakankamai jaunas ir atsirado iš ekonomikos, marketingo ir psichologijos mokslų komplekso, o vėliau apjungė ir kitas teorijas. Šio mokslo pradininku laikomas Engel Dž. ir jo vadovėlis „Vartotojų elgsena“. Pagrindinės marketingo teorijos buvo suformuluotos siekiant padidinti įmonės išgyvenimo galimybės šiuolaikinės rinkos sąlygomis. XX a. viduryje tapo akivaizdu, kad pastovios sėkmės garantas – ne tik vartotojo įtikinimas nupirkti prekę, bet ir priversti jį pirkti šias prekes pakartotinai, t.y. išsikovoti vartotojo lojalumą.
Ankščiau pardavėjai galėjo gerai pažinti vartotojus, bendraudami su jais kasdieninės prekybos metu. Bet firmoms ir rinkoms išsiplėtus, daugelis rinkodaros sprendimus priimančių darbuotojų prarado tiesioginį ryšį su savo klientais ir privalo atlikinėti vartotojų tyrimus. Jie išleidžia pinigų daugiau, negu kada nors yra išleidę, kad išstudijuotų vartotojus, stengdamiesi sužinoti kuo daugiau apie jų elgseną. Dirbant šiuolaikinės rinkos sąlygomis, viso pasaulio verslininkai suvokia, kad vartotojas yra „karalius“. Suvokimas, kaip ir kodėl žmonės vartoja produktus padeda pardavėjams suprasti, kaip jie galėtų patobulinti savo siūlomas prekes, kokios prekės yra paklausios ir kaip įtikinti vartotojus pirkti jų siūlomus produktus.
Kursinio darbo „Vartotojų prekių pasirinkimas ir jį veikiantys veiksniai“ tikslas – teoriniu pagrindu bei praktinių pavyzdžių pagalba išanalizuoti veiksnius įtakojančius vartotojų elgseną pasirenkant prekes ir panagrinėti gamybinės paskirties prekių pasirinkimą.
• vartotojų pasirinkimą lemiančių vidinių ir išorinių veiksnių teorinis tyrimas;
• vartotojų prekių pirkimo sprendimų priėmimo proceso etapų teorinė analizė;
• vartotojų gamybinės paskirties prekių pasirinkimo ir jį įtakojančių veiksnių teorinis tyrimas.
Temos aktualumas. Tiek rinkos tyrimas, tiek vartotojo elgsenos tyrimas ieško atsakymų į panašius klausimus, tačiau tiriant rinką daugiau žinių yra sukaupiama apie vartotojo išorines savybes ir iš jų sprendžiama apie jo elgseną. Tuo tarpu vartotojo elgsenos tyrimo tikslas – išsiaiškinti tipiškus individo elgsenos niuansus, sprendimo priėmimo nuoseklumą, vienose ar kitose stadijose įtakos turinčius veiksnius. Taigi, analizuojant vartotojų elgseną, marketingo specialistai privalo:
• žinoti vartotojų poreikius bei jų pirkimo įpročius;
• sugebėti paveikti vartotojus taip, kad šie pirktų būtent jų pagamintas...
Šį darbą sudaro 5901 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!