Tyrimo objektas. „Čili pica“ – tai daugiau negu tik gardus valgis. Daugeliui ji tapo tiesiog gyvenimo dalimi. Tai puiki vieta ne tik pusryčiauti, pietauti ar vakarieniauti, bet ir maloniai praleisti laiką su draugais, kolegomis ar artimaisiais. Restoranų tinklas „Čili pica“ Lietuvoje vidutiniškai aptarnauja apie 45 000 svečių bei kelis šimtus, užsakančių maistą į namus.
„Čili“misija – kurti gyvenimo džiaugsmą aukštos kokybės maistu, puikiu aptarnavimu, malonia ir savita atmosfera.
„Čili“ vizija – didžiausias ir populiariausias viešojo maitinimo tinklas Europoje.
Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti ”Čili pica” vartotojų elseną.
1. Apibrėžti kas yra vartotojų elgsena.
2. Nustatyti išorinių ir vidinių veiksnių įtaką vartotojo elgsenai.
3. Taip pat išsiaiškinti kokybės svarbą įmonei ir vartotojams.
4. Apibrėžti kas yra pardavimo skatinimas ir kokie jo metodai.
5. Taip pat kas yra įmonės identitetas.
1. VARTOTOJO ELGSENA
Labai svarbi yra vartotojo elgsena įsigijus prekę. Jei produktas nepatenkina lūkesčių, vartotojas būna nusivylęs, nepatenkintas, o jei lūkesčius pranoksta, vartotojas esti sužavėtas.
Vartotojų lūkesčiai remiasi informacija, kurią jie gauna iš pardavėjų, draugų ar kitų šaltinių. Jei pardavėjas pergiria produktą, vartotojo lūkesčiai nebus pateisinti – jo laukia nusivylimas. Kuo didesnė praraja tarp varotojo lūkesčių ir tikrųjų produkto savybių, tuo didesnis kyla nepasitenkinimas. Todėl labai svarbu patenkinti vartotojus. Todėl bendrovės vartotojus sudaro nauji ir seni klientai. Paprastai yra brangiau pritraukti naujus klientus, nei išlaikyti esamus, o tai galima padaryti tik iškovojus jų palankumą. Patenkintas klientas vėl perka produktą, teigiamai apie jį atsiliepia ir mažiau kreipia dėmesį į konkuruojančius prekių ženklus. Tačiau kitaip reguoja nepatenkintas klientas. Kai patenkintas klientas apie gerą produktą praneša trim žmonėms, tuo tarpu nepatenkintas pasiskundžia vienuolikai. Todėl būtų išmintinga, jei bendrovė domėtųsi ar vartotojas patenkintas produktu. Norint nuspėti, kokią prekę vartotojas pripažins ir pirks, būtina ištirti vartotojo elgseną rinkoje. Vartotojo elgsenai daro įtaką įvairūs veiksniai. Juos suprasti ir įvertinti turi kiekviena įmonė.
1.1.Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai
Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai kyla iš visuomenės, kurioje individas gyvena ir ypač, kokiai grupei priklauso.
Išoriniai veiksniai:
• Kultūra;
•...
Šį darbą sudaro 2629 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!