Marketingas yra kompleksiška sistema, kuriai tvarkyti ir kurios numatytiems tikslams pasiekti reikia daug tinkamos informacijos. Marketingo tyrimai – tai ta marketingo praktinės ir teorinės veiklos dalis, kurios tikslas ir yra organizuoti bei atlikti reikiamos marketingo problemoms spręsti informacijos kaupimą, analizę bei pateikimą. Tiek marketingo, tiek ir marketingo tyrimų teiginiai bei principai Lietuvos verslo subjektų praktinėje veikloje įsitvirtino gana sunkiai. Daugeliu atveju dar stipriai jaučiama „ sovietinio“ ekonominio mąstymo įtaka. Tuo labiau neįvertinama informacijos reikšmė priimant marketingo ir kitus verslo sprendimus. Tačiau tinkamas marketingo informacijos tvarkymas kaip tik ir leidžia tiksliai nustatyti kompanijų stipriąsias ir silpnąsias vietas, plėtimosi galimybes bei gręsiančias nesėkmes, tinkamus veiklos išorėje marketingo aplinkoje būdus. Marketingo tyrimų informacija yra skirstoma į pirminę ir į antrinę, t.y. į pirminiais informacijos kaupimo metodais gaunamą ir jau ankščiau tam tikriems tikslams sukauptą, bet tinkamą ir konkretaus marketingo tyrimo atveju, informaciją. Beveik visi tiek užsienio, tiek ir lietuvių autoriai, nagrinėjantys įvairių marketingo tyrimų informacijos aspektus, pagrindinį dėmesį skiria pirminės informacijos kaupimo problemoms, tuo tarpu antrinė informacija ir kai kurie kiti informacijos naudojimo aspektai (pavyzdžiui – marketingo informacijos sistemos bei informacijos vertė) dažnai paliekami nuošalyje.
Tikslas – atlikti mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimą Rietavo mieste.
1. Apibrėžti prekių asortimento sampratą ir atlikti prekių asortimento tyrimą.
2. Apibrėžti vartotojų elgseną ją įtakojančius veiksnius bei atlikti vartotojų elgsenos tyrimą.
Metodai: mokslinės literatūros analizė, stebėjimas ir anketinė apklausa.
Atsakant į klausimą, kas marketinge yra prekė, pirmiausia būtina apimti abi šias grupes.
Taigi prekė – tai ne tik sudaiktinti gaminiai, produktai, bet ir paslaugos, įdėjos, intelektualios veiklos produkcija, techniniai bei organizaciniai sprendimai, markė, fizinis ar protinis darbas, darbo vietos t.y. viskas , ką galima pirkti, parduoti, mainyti.
Prekė – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksnius, susijusius su pardavimo objekto kūrimu bei keitimu.
Galima suformuluoti ir taip: prekė marketinge yra mainų objektas, turintis tam tikras vartotojiškas savybes ( fizinių ir funkcinių komplekso...
Šį darbą sudaro 6693 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!