Kursiniai darbai

Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju

9.8   (3 atsiliepimai)
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 1 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 2 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 3 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 4 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 5 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 6 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 7 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 8 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 9 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 10 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 11 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 12 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 13 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 14 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 15 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 16 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 17 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 18 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 19 puslapis
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atveju 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingas yra kompleksiška sistema, kuriai tvarkyti ir kurios numatytiems tikslams pasiekti reikia daug tinkamos informacijos. Marketingo tyrimai – tai ta marketingo praktinės ir teorinės veiklos dalis, kurios tikslas ir yra organizuoti bei atlikti reikiamos marketingo problemoms spręsti informacijos kaupimą, analizę bei pateikimą. Tiek marketingo, tiek ir marketingo tyrimų teiginiai bei principai Lietuvos verslo subjektų praktinėje veikloje įsitvirtino gana sunkiai. Daugeliu atveju dar stipriai jaučiama „ sovietinio“ ekonominio mąstymo įtaka. Tuo labiau neįvertinama informacijos reikšmė priimant marketingo ir kitus verslo sprendimus. Tačiau tinkamas marketingo informacijos tvarkymas kaip tik ir leidžia tiksliai nustatyti kompanijų stipriąsias ir silpnąsias vietas, plėtimosi galimybes bei gręsiančias nesėkmes, tinkamus veiklos išorėje marketingo aplinkoje būdus. Marketingo tyrimų informacija yra skirstoma į pirminę ir į antrinę, t.y. į pirminiais informacijos kaupimo metodais gaunamą ir jau ankščiau tam tikriems tikslams sukauptą, bet tinkamą ir konkretaus marketingo tyrimo atveju, informaciją. Beveik visi tiek užsienio, tiek ir lietuvių autoriai, nagrinėjantys įvairių marketingo tyrimų informacijos aspektus, pagrindinį dėmesį skiria pirminės informacijos kaupimo problemoms, tuo tarpu antrinė informacija ir kai kurie kiti informacijos naudojimo aspektai (pavyzdžiui – marketingo informacijos sistemos bei informacijos vertė) dažnai paliekami nuošalyje.
Tikslas – atlikti mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimą Rietavo mieste.
1. Apibrėžti prekių asortimento sampratą ir atlikti prekių asortimento tyrimą.
2. Apibrėžti vartotojų elgseną ją įtakojančius veiksnius bei atlikti vartotojų elgsenos tyrimą.
Metodai: mokslinės literatūros analizė, stebėjimas ir anketinė apklausa.
Atsakant į klausimą, kas marketinge yra prekė, pirmiausia būtina apimti abi šias grupes.
Taigi prekė – tai ne tik sudaiktinti gaminiai, produktai, bet ir paslaugos, įdėjos, intelektualios veiklos produkcija, techniniai bei organizaciniai sprendimai, markė, fizinis ar protinis darbas, darbo vietos t.y. viskas , ką galima pirkti, parduoti, mainyti.
Prekė – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksnius, susijusius su pardavimo objekto kūrimu bei keitimu.
Galima suformuluoti ir taip: prekė marketinge yra mainų objektas, turintis tam tikras vartotojiškas savybes ( fizinių ir funkcinių komplekso...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6693 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas..3
  • 1. Prekių asortimentas ir jo tyrimas.4
  • 1.1. Prekės samprata4
  • 1.2. Prekių asortimento samprata.6
  • 1.3. Prekių asortimento tyrimo metodika.8
  • 1.4. Mobilių telefonų asortimento tyrimo eiga ir rezultatai10
  • 2. Vartotojų elgsena ir jos tyrimas..13
  • 2.1. Vartotojų elgsenos samprata.13
  • 2.2. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai..13
  • 2.3. Vartotojų elgsenos tyrimo metodika.17
  • 2.4. Vartotojų elgsenos (Mobilių telefonų pavyzdžiu) tyrimo eiga ir rezultatai..19
  • Išvados..20
  • Literatūra..21 Priedai22Įvadas..3
  • 1. Prekių asortimentas ir jo tyrimas.4
  • 1.1. Prekės samprata4
  • 1.2. Prekių asortimento samprata.6
  • 1.3. Prekių asortimento tyrimo metodika.8
  • 1.4. Mobilių telefonų asortimento tyrimo eiga ir rezultatai10
  • 2. Vartotojų elgsena ir jos tyrimas..13
  • 2.1. Vartotojų elgsenos samprata.13
  • 2.2. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai..13
  • 2.3. Vartotojų elgsenos tyrimo metodika.17
  • 2.4. Vartotojų elgsenos (Mobilių telefonų pavyzdžiu) tyrimo eiga ir rezultatai..19
  • Išvados..20
  • Literatūra..21 Priedai22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (6693 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 24 psl., (6693 ž.)
  • Word failas 277 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt