Referatai

Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas

10   (1 atsiliepimai)
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 1 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 2 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 3 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 4 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 5 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 6 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 7 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 8 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 9 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 10 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 11 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 12 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 13 puslapis
Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marijampolė
2008
ĮVADAS
Gaminio marketingo tyrimų objektas yra tik vienas iš marketingo komplekso elementų – prekė. Tačiau nereikia užmiršti, kad kainos, paskirstymo ir rėmimo sprendimai susiję su konkrečia preke, o priimdama sprendimus dėl prekės, įmonė turi atsižvelgti į kitus marketingo komplekso elementus.
Rinkos tyrimas – tai galimybė gauti išsamią ir patikimą informaciją apie prekių ir paslaugų pasiūlą bei paklausą rinkoje, konkurentus, kainas, populiariausias ir veiksmingiausias marketingo priemones ir pan. Ši informacija padeda sėkmingai konkuruoti, išryškinti įmonės pranašumus ir išsiaiškinti trūkumus bei priimti teisingus sprendimus, susijusius su naujo produkto įvedimu į rinką, kainodaros strategijos panaudojimu, klientų lojalumo programų rengimu, kitų marketingo priemonių taikymu. Be to, rinkos tyrimas – tai viena iš veiksmingiausių priemonių, padedančių įvertinti pasirinktos verslo idėjos realumą bei pradėto verslo perspektyvas.
Vis labiau bręstant rinkai, sistemingas duomenų apie ją rinkimas ir jų analizė įgauna vis svarbesnę reikšmę.
Tiek pradedant verslą, tiek jį vykdant, plečiant, keičiant strategiją, būtina pažinti rinką – kokie yra pagrindiniai jos dalyviai, kokios yra rinkos kaitos tendencijos. Šios informacijos turėjimas padės išvengti reikšmingų klaidų.
Darbo tikslas – išanalizuoti arbatos marketingo kompleksą.
Darbo objektas – vartotojų elgsena arbatos rinkoje.
Darbo metodai:
• Literatūros apžvalga;
• Vartotojų apklausos duomenys;
• Apklausos duomenų analizė.
Darbo uždaviniai:
1. Apibūdinti produktą;
2. Išanalizuoti produkto kainų politiką;
3. Išanalizuoti produkto paskirstymo būdus;
4. Išanalizuoti produkto rėmimą.
1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTAI
1.1. Produkto apibūdinimas
Arbatos gimtinė- Rytų Azija. Pirmosios žinios apie arbatos vartojimą atkeliavo iš IV amžiaus p.m.e. Kinijos. Japonijoje arbata atsirado VII a., Europoje- XVI a. XVII a. pabaigoje arbata tampa populiariu gėrimu, pardavinėjamu Londono arbatinėse. Šri Lankoje (Ceilone) arbata atsirado XIX a. 70-aisiais metais, tada kai tuo metu vyravusi kavos gamyba stipriai smuko dėl plačiai išplitusių kavamedžio ligų. Arbata geriausia auga tropinėse bei subtropinėse juostose su slaboksilinėms dirvoms palankiu kritulių (200 cm) ir drėgmės lygiu. Aukštos arbatos kokybės užtikrinimui karštuose tropikuose ji sodinama aukštumose, kaip, pavyzdžiui, Šri Lankoje, kur arbata auginama 2000 m aukštyje. Priklausomai nuo klimatinių sąlygų arbatos derlius nuimamas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1290 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTAI 5
  • 1.1. Produkto apibūdinimas 5
  • 1.2. Produkto kainų politikos analizė 5
  • 1.3. Produkto paskirstymo būdai 6
  • 1.4. Produkto rėmimas 6
  • 2. TYRIMAI IR JŲ REZULTATAI 7
  • 2.1. Tyrimo uždaviniai 7
  • 2.2. Tyrimų rezultatai 7
  • IŠVADOS 14
  • NAUDOTA LITERATŪRA IR ŠALTINIAI 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (1290 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (1290 ž.)
  • Word failas 591 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt