Marketingo tyrimai- tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Maketingo tyrimai padeda įmonei pažinti ir numatyti jos aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą.
Marketingo tyrimų būdu gaunama informacija padeda nustatyti veiklos rinkoje galimybes, strategijas ir problemas, jos pagalba įmonė ne tik kuria, tobulina, vertina marketingo programas, kontroliuoja marketingo veiklą, bet ir sprendžia investicijų, personalo, mokslinių tyrimu bei projektavimo klausimus.
Mes pasirinkome UAB „Norta“, Ollo baldai. Darbe bus analizuojama šios baldų įmonės veikla, išoriniai ir vidiniai ją veikiantys aplinkos veiksniai, marketingo veikla, taip pat bus suformuluojama problema ar keletas problemų, iškeliamos hipotezės, taip pat bus priimti tam tikri metodai problemoms spręsti bei pateikta analizė.
Bendrovė įkurta 1991 m. sausio 1 d. Iki 1995 m. įmonės veikla apėmė tik šildymo katilų gamybą. 1996 m. pabaigoje buvo pradėta vystyti didmeninė ir mažmeninė prekyba grindų danga. Vėliau įmonė plėsdama savo veiklą pradėjo prekiauti palangėmis, o nuo 2002 m. rudens ir didmenine bei mažmenine prekyba baldais. 2003 m. įmonė tapo žinoma rinkoje pradėjusi naudoti OLLO prekinį ženklą.
Visoje Lietuvoje UAB „Norta“ turi 14 specializuotų „Ollo grindys“ parduotuvių (Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Panevėžyje, Telšiuose ir Utenoje). Centrinė bendrovės būstinė yra įsikūrusi Savanorių pr. 290, Kaune.
Bendrovė prekiauja dideliu laminuotos ir natūralios grindų dangos asortimentu, jų priedais, priežiūros ir klojimo priemonėmis. Šiuo metu pirkėjui gali pasiūlyti per 250 atspalvių laminuotos ir per 50 rūšių natūralaus medžio ar kamščio grindų dangos. Taip pat siūlo platų asortimentą svetainės, prieškambario, miegamojo, virtuvės, vaikų kambario baldų. Šiame baldų salone rasite daugiau kaip 300 įvairiausių baldų išdėstytų erdvioje 2500 m2 prekybinėje salėje. Taip pat įmonė vysto didmeninę prekybą austriškomis palangėmis, bei jų priedais.
Aplinkos analizė
Marketingo aplinka- tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams. Aplinkos analizės metu bus analizuojama mikroaplinka ir makroaplinka. Įmonė turi įvertinti tiek vidinę,...
Šį darbą sudaro 3470 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!