4.1. Įmonės vietos analizė 8
4.2. Įmonės asortimento įvertinimas 8
4.3. Įmonės kainų analizė 9
4.4. Įmonės rėmimo politika 9
Išvados 10
Literatūra........................................................................................................11
ĮVADAS
Šio darbo tikslas buvo įtvirtinti teorines žinias ir suformuoti praktinius įgūdžius, kurie leistų atlikti marketingo tyrimą, įvertinti įmonės marketingo komplekso elementų suderinimą ir priimti taktinius ir strateginius marketingo sprendimus.
Šio darbo užduotis buvo atlikti įmonės marketingo veiklos analizę, išnagrinėti įmonės marketingo kompleksą, mikro ir makroaplinkos analizę, perspektyvų tyrimų analizę, įvertinti rinkos sąlygas ir įmonės perspektyvas rinkoje, taip pat pateikti apibendrinimus bei pasiūlymus.
UAB “Tobis” įkurta 1992m. Ji gyvuoja 16 metų.
UAB “Tobis” stengiasi neatsilikti nuo kitų įmonių pagal alyvos ir kitų prekių asortimentą, bei teikiamas paslaugas.
1. TRUMPAS ĮMONĖS APIBŪDINIMAS: PREKYBOS ĮMONĖS TIPAS, ISTORIJA
1.1. Prekybos įmonės tipas
UAB „Tobis“ užsiima didmeninė prekyba automobilių alyva bei kitomis eksploatacijos priemonėmis ir serviso įranga.
1.2. Įmonės istorija
UAB "TOBIS" įkurta 1992 metais Druskininkuose. Pagrindinė įmonės veikla - didmeninė prekyba automobilių eksploatacijos priemonėmis ir serviso įranga. UAB "TOBIS" – Lietuvos Autoverslininkų Asociacijos narė.
Šiandien įmonė - viena pirmaujančių automobilinių produktų tiekėjų Lietuvoje. Įmonės padaliniai veikia didžiausiuose Lietuvos miestuose - Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, dukterinės įmonės Kaliningrado mieste ir Baltarusijoje – Gardine, Minske. Prekiaujame daugiau nei 12 500 pavadinimų produktais, galime pasiūlyti suformuotus įvairių lygių produktų krepšelius - mažmenos parduotuvėms, servisams, transporto įmonėms, pramonės bei gamybos įmonėms.
Mes aptarnaujame daugiau kaip 3600 nuolatinių klientų, tarp jų mažmeninės prekybos tinklus ir parduotuves, degalinių tinklus, automobilių servisus, transporto įmones, žemės ūkio bendroves bei kitas organizacijas. Išvystyta logistikos sistema ir modernios ryšio priemonės leidžia tiksliai vykdyti klientų užsakymus per 24 val.
2. ĮMONĖS MIKROAPLINKOS IR MAKROAPLINKOS ANALIZĖ
2.1. Įmonės mikroaplinkos analizė
Įmonės mikroaplinką sudaro įmonės darbuotojai, pirkėjai, konkurentai, prekybos tarpininkai, prekybos pagalbininkai.
Įmonės mikropalinka yra pirkėjai, fiziniai ir juridiniai asmenys norintys iš įmonės įsigyti prekę ar paslaugą ir galintis už ją sumokėti atitinkamą pinigų sumą. Pvz.: UAB “Tobis ” firmos paslaugomis naudojasi įvairūs vartotojai, kurie žiūri ne į prekę, o į kainą, kiti į...
Šį darbą sudaro 1323 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!