5 lentelė. Populiariausios krosnys 14
6 lentelė. AB „Umega” pagrindinių konkurentų siūlomos prekės 18
7 lentelė. AB „Umega” konkurentų privalumai ir trūkumai lyginant su įmone 20
ĮVADAS
Retas verslo vadovas Lietuvoje pasakys, kad jis savo įmonėje nenaudoja marketingo metodų ir principų, neturi mrketingo specialistų. Organizacijos, jau pradėjusios svarstyti prekės, paslaugos ar idėjos gamybos galimybes, jau atsiduria rinkoje, kur reikia tyrinėti ir suprasti vartotojų norus ir reikmes, konkurentų veiksmus ir planus. Kad įmonės kuo geriau patenkintų vartotojų poreikius turi labai gerai išmanyti marketingą, jo aplinką, kompleksą. Turi ne tik žinoti, bet ir taikyti joms tinkamus ir naudingus marketingo metodus ir principus, kad vykdoma veikla nežlugtų, o sėkmingai klestėtų.
AB „Umega” yra gana didelė įmonė (320 darbuotojų), todėl ir jos veiklai labai svarbus yra geras marketingo srities išmanymas. Todėl šiame darbe bus išsiaiškinta kokią marketingo politiką vykdo įmonė. Kadangi įmonė jau nuo 1960 metų sėkmingai kaupia savo patirtį, įdomu išsiaiškinti, kaip tai įmonei pavyksta padaryti ir ką įmonė daro, kad jai puikiai sekasi išlikti užsienio rinkose, pritraukti naujus ir išlaikyti nuolatinis klientus, esant daugybei užsienio konkurentų.
Tiriamasis objektas. Įmonės AB „Umega“ marketingo vykdoma veikla.
Darbo tikslas. Šio darbo tikslas yra išanalizuoti AB „Umega” marketingo vykdomą veiklą.
Užsibrėžtam tikslui pasiekti buvo suformuluoti šie uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą, susijusią su marketingo politika.
2. Išsiaiškinti AB „Umega” veiklą.
3. Atlikti AB „Umega” makro ir mikro aplinkos tyrimą.
4. Atlikti AB „Umega” SWOT analizę.
5. Ištirti AB „Umega” rinką.
6. Atlikti AB „Umega” konkurentų analizę.
7. Išanalizuoti AB „Umega” marketingo komplekso elementus.
8. Pateikti išvadas ir pasiūlymus AB „Umega”.
Metodika. Darbo tikslui pasiekti bus naudojami šie metodai:
1. Literatūros analizė.
2. AB „Umega“ veiklos dokumentų analizė.
Darbo struktūra: darbą sudaro 36 puslapiai, 7 lentelės, 2 paveikslėliai, 8 dalys, t.y. įvadas, AB „Umega” veiklos apibūdinimas, AB „Umega” makro ir mikro aplinkos tyrimas, AB „Umega” SWOT analizė, rinkos tyrimas, konkurentų analizė, įmonės marketingo komplekso elementų analizė, išvados ir pasiūlymai.
9 literatūros šaltiniai.
1. AB „Umega” veiklos apibūdinimas
AB „Umega” –...
Šį darbą sudaro 7059 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!