Bendrovės pirmtakė - kukli dvaro pieninė, nuo 1925 metų gaminusi puikų sviestą eksportui ir pieno produktus vietos rinkai. Specializuota sūrių gamybos įmonė buvo įkurta 1964 metais ir jau po kelerių metų tapo viena pirmaujančių šalies sūrinių, o aukštos kokybės sūriai ir sviestas garsėjo toli už šalies ribų. 1992 metais įmonė viena pirmųjų šalyje tapo akcine bendrove. 1994 metais ji sulaukė pirmųjų užsienio investuotojų, o 1997 metais užsienio kapitalo investicijos pasiekė 2 mln. JAV dolerių. 1999 metais, įžvelgę nuoseklią įmonės plėtrą ir patikėję įmonės perspektyva, Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas kartu su "Bank of Bermuda" investavo į "Rokiškio sūrį" 40 mln. litų (11,5 mln. eurų) ir šiuo metu valdo atitinkamai 25,7 ir 15,4 proc. įstatinio kapitalo.
Dabar AB "Rokiškio sūris" - didžiausia ir moderniausia sūrių bei kitų pieno produktų gamybos įmonė ne tik Lietuvoje, bet ir visame Baltijos šalių regione. Bendrovės metinė apyvarta - 400 mln. litų, iš jų 60 proc. sudaro eksportas ir 40 proc. pardavimai vietos rinkoje. Pagrindinė įmonės veikla yra fermentinių sūrių, šviežių pieno produktų, sviesto, pieno miltų, iš rūginių ir kitų pieno produktų gamyba ir prekyba.
• Geriausias klientų poreikių tenkinimas ir profesionalumas tarp konkurentų.
• Pagarba kiekvienam darbuotojui.
• Nuolatinis prekių ir paslaugų kokybės tobulinimas ir efektyvumo gerinimas.
• Kuo geriausias didžiausių verslo dalininkų aptarnavimas, pieno gamintojų, klientų, akcininkų ir konkurentų tarpe.
• Pasiekti, kad AB “Rokiškio sūris” taptų ir liktų pieno perdirbimo lyderė Lietuvoje ir pirmaujanti sūrio gamintoja Pabaltijyje. Einant šiuo keliu siekti, kad visas pieno perdirbimas Lietuvoje prilygtų geriausiems ES standartams.
• Būti stipria, finansiškai pajėgia ir techniškai modernia įmone, kuriančia ir maksimaliai
didinančia vertingumą akcininkams.
Ilgalaikiai tikslai:
• Sukurti svarią ir pelningą rinką Europos Sąjungoje AB “Rokiškio sūris” prekėms ir paslaugoms.
• Konsoliduoti sukurti ir užtikrinti saugią ilgalaikę rinką įmonės sūriui ES šalyse.
• Per naujų produktų kūrimo ir efektyvaus marketingo veiklą plėsti sūrių asortimentą, atitinkant Europos Sąjungos ir pasaulio rinkų poreikius.
• Tapti ir likti...
Šį darbą sudaro 3541 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!