Kursiniai darbai

Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo"

9.2   (3 atsiliepimai)
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 1 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 2 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 3 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 4 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 5 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 6 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 7 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 8 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 9 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 10 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 11 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 12 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 13 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 14 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 15 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 16 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 17 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 18 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 19 puslapis
Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: AB "Solo" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Dabartiniu laiku marketingo ir vadybos temos tapo bene aktualiausios. Tai galima suprasti. Šalies +-pramonės įmonių gamyba smukusi ir nematyti stabilaus vystymosi, bei greitos perspektyvos. Todėl labiausiai klesti tos įmonės ir organizacijos, kurios vykdo prekybą bei teikia paslaugas. Kadangi šių įmonių skaičius greitu tempu didėja, todėl konkurencijos mąstai smarkiai plečiasi. O tai verčia įmones keistis, derintis prie aplinkos ir žlugdyti konkurentus arba bankrutuoti pačioms. Būtent šiuos ir kitus aspektus išnagrinėsime pasirinkę vienos įmonės konkretų atvejį.
Šio darbo tikslas yra akcentuoti įmonės “SOLO” padėtį šalies ir konkurentų atžvilgiu, numatyti jos silpnąsias ir stipriąsias puses. Kiekvieną įmonę galimą apibūdinti ne tik kaip gaminančią ir parduodančią produkciją, bet ir kaip atvirą sistemą, kuri santykiauja su ją supančiais objektas, darydama įtaką jiems ir turėdama savų tikslų. Aptardami šių aplinkų dalyvius mes pabrėšime jų atliekamas funkcijas, įvertinsime jų teikiamą naudą ir aptarsime kylančias problemas.
Nagrinėjant įmonės marketingo strategiją analizuosime konkurentų galimybes, įvertinsime jų pliusus bei minusus, taipogi numatysime į ką savininkui labiausia reiktų atkreiptį dėmesį priviliojant naujus klientus. Parodysime ir aptarsime paslaugų rėmimo problemas.
Išorinė aplinka be abejo lemia ir vidinę organizacijos veiklą, bei kultūrą. Ją būtina keisti, nes klientui ją įvertinti užtenka vienintelį kartą apsilankyti šios įmonės apartamentuose. Nemažą dalį šiai kultūrai daro įtakos ir savininko vadovavimo bruožai. Ypač kai joje yra trūkumų. Todėl šio skyriaus uždavinys parodyti ne tik naujo valdymo metodą, bet ir aptarti kartu su juo kylančias problemas.
1. ĮMONĖS “SOLO” PADĖTIES ANALIZĖ
Bendros žinios apie įmonę “Solo”
Įmonė “Solo” įsikūrusi 1995 metais, per sekančius 4 metus labai išsiplėtė. Šiuo metu jos centrinė būstinė yra adresu Klaipėdos g.14. Įmonės savininkui priklauso restoranas, kavinė - baras, parduotuvė, grill baras ir kioskas. Pirmieji trys padaliniai sudaro prekybos tinklą vienoje vietoje, būtent Klaipėdos g.14. Likę 2 padaliniai išdėstyti centriniame Panevėžio turguje ir urmo bazėje.
Įmonėje šiuo metu dirba 26 žmonės: 4 restorane, 2 kavinejė - bare, 9 virtuvėje, 2 gril bare, 5...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4314 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1.ĮMONĖS „SOLO“ PADĖTIES ANALIZĖ. BENDROS ŽINIOS APIE ĮMONĘ „SOLO“.4
  • 1.1. Veiklą įtakojantys svarbesni aplinkos veiksnia 4
  • 1.1.1. Išorinės aplinkos veiksniai 4
  • 1.2. Marketingo strategijos bruožai 8
  • 1.2.1. Konkurentų analizė 8
  • 1.2.2. Kainodaros aspektai 11
  • 1.2.3. Paslaugų rėmimo problemos 12
  • 2. EKONOMINIAI SKAIČIAVIMAI 14
  • 2.1. Transportas 14
  • 2.2. Produkcija 14
  • 2.3. Tiekėjai 15
  • 2.4. Teikiamos papildomos paslaugos 16
  • 2.5. Pardavimo prognozė 16
  • 2.6. Savikainos prognozė 17
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 18
  • INFORMACIJOS ŠALTINIAI 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (4314 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 21 psl., (4314 ž.)
  • Word failas 206 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt