Išvados----------------------------------------------------------------------------------------------------
Literatūros sąrašas---------------------------------------------------------------------------------------
ĮVADAS
Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Jo tema jau yra parašyta šimtai ir gal būt tūkstančiai vadovėliai, jį studijuoja ne tik verslo vadybos ,bet ir kitų specialybių studentai. Marketingą naudoja anaiptol ne vien verslo įmonės ir organizacijos. Norėdamos sužadinti pageidautiną žmonių reakciją, jį pasitelkia ir visuomenės, politinės, valstybės valdymo ar net religinės organizacijos bei institucijos. Pavyzdžiui, valstybės valdžia kuria ir įgyvendina aplinkos apsaugos, kovos su nusikalstamumu ar nuosavybės apsaugos įstatyminę bazę ir apie tai informaciją skleidžia ją dominančiose šalyse bei tarptautinėse organizacijose. Taip ji, siekdama skatinti užsienio investicijas arba gerinti šalies populiarinimo ir įvaizdžio gerinimo darbą. Daugelis žmonių, pasiringdami sprendimus ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan., dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai ir vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Dėl to marketingo žinios yra naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria ir priima jo poveikį.
Nors marketingo panaudojimo ribos ir galimybės yra labai plačios, tačiau labiausiai jis paplito verslo srityje, ir ypač verslo įmonių veikloje. Taigi šioje analizėje paanalizuosime marketingo kompleksą pasirinktos įmonės atžvilgiu. Mano pasirinkta įmonė:
A.Abraičio „SROVĖ“
Įmonės kodas 8516564
Vištyčio gatvė 33, LT-70428, Kybartai, Vilkaviškio r.
Veiklos sritis- mėsa ir jos gaminiai
Jau paminėjau, kad įmonė verčiasi mėsos perdirbimu ir jos gaminių prekyba, tačiau tai tik pagrindinė šios įmonės veiklos sritis. Tačiau kad galėtume toliau nagrinėti kitas veiklos sritis turime įsigilinti į įmonės struktūrą, tai yra apibūdinti padalinių ir parduotuvių tinklo išsidėstymą.
1 pav. Įmonės padalinių išsidėstymas
Žiūrėdami į 1 pav. schemą dabar galime matyti visas įmonės veiklos sritis. Matome paryškintu šriftu pažymėta pagrindinė įmonės veiklos sritis. Tai noriu užakcentuoti, kadangi iš tos įmonės srities atskaitos taško ir atliksime marketingo komplekso analizę.
Dabar truputį smulkiau apibūdinsiu kiekvieną veiklos sritį. Konditerijos ir duonos gaminių kepykla gamina gaminius ir pateikia į...
Šį darbą sudaro 2685 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!