Referatai

Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 1 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 2 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 3 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 4 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 5 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 6 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 7 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 8 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 9 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 10 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 11 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 12 puslapis
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas" 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pasaulinė patirtis liudija, kad turizmas yra svarbiausias nacionalinės gerovės kūrimo ir pragyvenimo lygio kėlimo veiksnys, svarbiausias darbo jėgos pritraukimo sektorius, galingas tokių ūkio šakų, kaip transportas, ryšiai, prekyba, statyba, žemės ūkis, plataus vartojimo prekių gamyba, plėtojimo stimulas. Turizmas yra viena iš aukščiausiu efektyvumo lygiu pasižyminčių ekonomikos šakų, sėkmingai konkuruojančių su naftos ir dujų gavyba bei ginklų gamyba ir prekyba.
Šiandieniniame paslaugų versle vis daugiau yra taikomas marketingas, nes paslaugų sfera yra viena perspektyviausių ir sparčiausiai besiplėtojančių ūkio sferų. Netaikydamos marketingo, paslaugų įmonės, tikrai negalėtų pelningiau plėtoti savo verslą. Be marketingo būtų sunku įmonėms atsilaikyti konkurencinėje kovoje, sunkiau išsiaiškintų vartotojų poreikius. Tik taikant marketingą, įmonės mato konkurentų esamą padėtį savo įmonės atžvilgiu. Todėl šio darbo objektas – kelionių organizatorius “Kauno piligrimas”.
Vis besiplečiantis žmonių noras keliauti, pamatyti, pažinti sukuria turizmo paslaugų paklausą, kurios pasekoje ir susiformuoja turizmo paslaugas teikiančios įmonės. Tačiau įmonė norėdama sėkmingai veikti ir plėtoti savo verslą turi nustatyti veiklos tikslus bei planus tikslams įgyvendinti. Todėl šio darbo tikslas – parengti turizmo agentūros “Kauno piligrimas” marketingo veiklos planą.
Atliekant rinkos tyrimą bus naudojamas apklausos metodas – anketa, padėsiantis išsiaiškinti išvykstamojo turizmo tendencijas, vyraujančias Lietuvos rinkoje.
1.TURIZMO AGENTŪROS VEIKLOS APIBŪDINIMAS
1.1. Agentūros charakteristika
UAB “KAUNO PILIGRIMAS” įkurta 1995 metais Kaune. Agentūra turi filialus trijuose Lietuvos miestuose: Klaipėdoje, Kaune ir Vilniuje.
Vilniuje:
Totorių g. 7
Tel/fax. 8-5 2618684
E-mail: info@piligrimas.lt
UAB “KAUNO PILIGRIMAS” pagrindinės veiklos rūšys yra išvykstamasis turizmas. Turizmo agentūra organizuoja keliones į daugelį Europos bei tolimąsias šalis. Pagrindinės kelionių autobusu kryptys: Italija, Ispanija, Šveicarija, Prancūzija, Slovakija, Austrija bei vis populiarėjančios Skandinavijos šalys. Organizuojamos pažintinės, poilsinės bei aktyvaus poilsio kelionės. Taip pat organizuoja keliones pagal individualius kolektyvų užsakymus, užsako viešbučius, transportą, gidus, apdraudžia sveikatos draudimu kelionės metu.
UAB “KAUNO PILIGRIMAS” kasmet atnaujina ir gerina savo kelionių programas, atsižvelgdama į klientų pageidavimus. Jau keletą metų organizuojamos kelionės be nakvynių autobuse, tačiau kaip alternatyva vis dar išlieka ir kelionių autobusu į Europos miestus su...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2985 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2985 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 13 psl., (2985 ž.)
  • Word failas 164 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt