Analizės

X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas)

9.6   (3 atsiliepimai)
X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) 1 puslapis
X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) 2 puslapis
X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) 3 puslapis
X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) 4 puslapis
X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) 5 puslapis
X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) 6 puslapis
X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) 7 puslapis
X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) 8 puslapis
X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) 9 puslapis
X prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šią prekę pasirinkau todėl, kad bendrovės specialistai sukūrė pagal originalius receptus, atsižvelgdami į Lietuvos vartotojų skonį, nenaudodami jokių sintetinių konservantų ar antioksidantų. Šio šokolado skonį paryškina sveiki lazdynų riešutai.
• Kainą.
Darbo uždaviniai:
• Kokios paskirties yra nagrinėjama prekė;
• Prekės apibūdinimas;
• Prekės marketingo komplekso analizė 4P.
Metodai:
• Prekės stebėjimas.
1. PREKĖ
Prekė – materialių ir nematerialių savybių rinkinys, apimantis įpakavimą, spalvą, kainą, kokybę, firmos ženklą, taip pat teikiamas paslaugas bei pardavėjo reputaciją.
Prekės turi daug įvairių savybių, kurias galima suskirstyti į tris lygmenis:
• pirminė prekė;
• apčiuopiama prekė;
• išplėstinė prekė.
Pirminė prekė – tai pačios pagrindinės prekės savybės, atspindinčios prekės paskirtį. Tačiau beveik neįmanoma rasti prekės, kuri turėtų tik pačią esmę. Drauge atsiranda tam tikrų apčiuopiamų savybių, kurios priskiriamos antrajam prekės lygmeniui – apčiuopiamai prekei. Ji apima prekės formą lemiančias savybes, pakuotę, ženklą ir kt. Trečiajam lygmeniui – išplėstinei prekei – priskiriamos savybės kurių vizualiai pastebėti neįmanoma, tačiau kaip tik jos dažnai nulemia prekės savitumą ir išskirtinumą. Būtent jomis (įvaizdžiu, garantijomis ir pan.) pirkėjai dažnai pagrindžia savo pasirinkimą pirkti vieną ar kitą iš konkuruojančių prekių.
2. PIENINIO ŠOKOLADO SU LAZDYNO RIEŠUTAIS „PERGALĖ“ PREKĖS ANALIZĖ PAGAL MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTUS
2.1. Prekė
Šokoladas , saldumynai, konditerija AB "Vilniaus pergalė" istorija prasideda nuo konditerijos fabriko "Pergalė", įkurto 1952 metais. Šiuo metu "Vilniaus pergalė" yra plačiausią asortimentą gaminantis konditerijos fabrikas Pabaltijo valstybėse. Jau daugiau kaip 50 metų mūsų konditerijos gaminiai – šokoladas, šokoladiniai saldainiai, sausainiai – garsėja savo puikia kokybe ir originaliais receptais.
Prekės gamintojas yra AB “Vilniaus Pergalė” vadovas Lionginas Šepetys.
Prekė yra „Gryna“ (pirminė) , jos paskirtis yra numalšinti alkį, nora saldžiai pavalgyti. Ši prekė taip pat yra „Apčiuopiama“ , ji yra lengva ir nedaug sverianti, jos pakuotė yra baltos spalvos. Be to naujoji pakuotė apsaugo šokoladą nuo aplinkos poveikio, geriau išlaiko aromatą ir skonį.
Prekinis prekės vardas yra PIENINIS ŠOKOLADAS „PERGALĖ“ SU SVEIKAIS LAZDYNŲ RIEŠUTAIS. Pakuotės prekinis ženklas yra baltos spalvos su truputi žalios spalvos ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1466 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. PREKĖ 4
  • 2. PIENINIO ŠOKOLADO SU LAZDYNO RIEŠUTAIS „PERGALĖ“ PREKĖS ANALIZĖ PAGAL MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTUS 5
  • 2.1. Prekė 5
  • 2.2. Kaina 6
  • 2.3. Paskirstymas 7
  • 2.4. Rėmimas 8
  • IŠVADOS 9
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (1466 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 10 psl., (1466 ž.)
  • Word failas 140 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt