Pastaruoju metu marketingo specialistai pakuotėms ir prekių dizainui skiria vis daugiau dėmesio. Pakuotės tampa suprantamos kaip itin svarbus marketingo komunikacijos kanalas. Iš dalies tai galima sieti su vis augančia tiesioginio marketingo svarba.
Daugelis pastarųjų metų tyrimų rodo, jog plataus vartojimo prekių rinkoje apie 80–85% sprendimų pirkti priimama prekybos vietoje, t. y. spontaniškai, be išankstinio apsisprendimo. Todėl gamintojai prekių pakuotes vertina vis atsakingiau, skiria joms didesnę marketingo biudžeto dalį ir rečiau bando sutaupyti. Tai reiškia, jog pakuotė tampa labai svarbi formuojant prekių įvaizdį ir vertės supratimą. Todėl yra būtina analizuoti prekės pakuočių ir jų dizaino principus bei teikiamą naudą produkto pardavime.
Šio darbo tikslas - išsiaiškinti prekės pakuotės ir dizaino marketingo sprendimus bei jų įtaką prekės vertės formavimui.
Pagrindiniai darbo uždaviniai:
1) išsiaiškinti, kaip pakuotės atliekama funkcija formuoja prekės vertę;
2) išsiaiškinti, kaip prekės vertę įtakoja estetiniai – kompoziciniai principai;
3) išanalizuoti projektuojamos stilistikos įtaką vartotojų pasirinkimui;
4) aptarti, kokios ir kaip pakuočių medžiagos didina produkto vertę.
Darbo metu buvo taikoma mokslinės literatūros bei Internetinės informacijos šaltinių analizės metodai. Marketingo sprendimai, kurie turi įtakos prekės vertės formavimui, darbe analizuojami remiantis pakuotę ir dizainą įtakojančiais veiksniais: pakuotės funkciniai reikalavimai, bendri estetiniai – kompoziciniai reikalavimai, stilistika bei techniniai reikalavimai.
1. PAKAVIMAS IR DIZAINAS
Pakavimas – tai kieto arba minkšto gaminio apvalkalo kūrimo ir gamybos procesas. Prekės pakuotę sudaro: tara, pakavimo medžiaga, etiketė, instrukcija.
Prekei įpakuoti paprastai naudojami 3 taros sluoskniai: pirminė gaminio tara, dar vadinama vidine (pavyzdžiui „Oriflame“ rankų kremo tūbelė); antrinė pakuotė dar vadinama išorine tara, kuri yra išmetama, kai gaminiu ketinama pasinaudoti ir kuri leidžia dar kartą supakuoti pirminę pakuotę (kartoninė rankų kremo „Oriflame“ dėžutė); transportavimo tara, kuri reikalinga gaminiams sandėliuoti, identifikuoti ir išsiųsti (pavyzdžiui, gofruota kartoninė dėžė, į kurią telpa 64 „Oriflame“ rankų kremo dėžutės).
Pakavimas yra mokslas, menas ir technologija produktų padalijimui, laikymui, transportavimui, pardavinėjimui, naudojimui ir saugojimui. Pakuotė saugo prekes nuo kenksmingo išorinio aplinkos poveikio, suteikia efektyvų padalijimą, informuoja vartotoją...
Šį darbą sudaro 4958 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!