„Sanitex“ įmonė yra viena didžiausių įmonių Kauno mieste. Nepaisant to ji dar turi įsteigus savo filialus visuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Utenoje. Ši plėtra užtikrina efektyvią distribuciją visoje šalyje. Pagrindinės įmonės paslaugų grupės yra distribucija, logistika ir marketingo paslaugos. Teikdama savo paslaugas įmonė „Sanitex“ siekia patenkinti visus savo klientų poreikius ir atlikti aukščiausios kokybės paslaugas.
Šiame darbe aptariama “Sanitex” platinamų bulvių traškučių “Estrella” rinka ir jos veiksniai. Norėdama sėkmingai dirbti, įmonė turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius, į juos reaguoti ir prie jų prisitaikyti. Veiksniai įtakojantys marketingo sprendimus, susijusius su mūsų aptariama preke: makroaplinkos veiksniai (ekonominė, socialinė - kultūrinė, politinė - teisinė, mokslinė – technologinė ir gamtinė aplinka), mikroaplinkos veiksniai (vartotojų, partnerių, tiekėjų analizė, įmonės resursų analizė, įmonės produktų portfelis, paskirstymo kanalai, rėmimo priemonės ir konkurentai).
Tolimesnėje darbo eigoje bandoma susieti stipriąsias ir silpnąsias įmonės puses su sėkmės faktoriais, bandoma atspindėti suvokiamai galimas problemas su loginiu jų argumentavimu ir pagrindimu. Tai puikiai pavaizduoja įmonės SSGG analizė.
Kad įmonė sparčiai ir tikslingai plėstų savo veiklą, būtina rinką susegmentuoti pagal kriterijus (geografinis, demografinis, psichografinis ir elgsenos) ir parinkti tikslinį segmentą. Bulvių traškučių “Estrella” patraukliausi segmentai būtų geografinis ir demografinis, o įmonei patartina naudoti koncentruoto marketingo strategiją, kad išlaikytų stiprią poziciją tarp esamų ir busimų konkurentų.
Norint įtakoti vartotojų suvokimą apie siūlomą prekę (mūsų atveju bulvių traškučius “Estrella”) būtina atlikti tinkamą prekės pozicionavimą, nes pirmas vartotojo žvilgsnis krenta į tai, kaip prekė yra pateikta. Bulvių traškučiai turi išsiskirti iš pilkos masės savo asortimentu ir pakuotės unikalumu.
Na ir žinoma įmonė negalėtų egzistuoti be marketingo tikslų. Visas darbas be tikslo tiesiog neturi prasmės, o kad įmonė pelningai veiktų, jai būtina siekti užsibrėžtų tikslų. Mūsų nagrinėjama įmonė “Sanitex” taip pat turi užsibrėžusi keletą svarbių tikslų ir nepaliaudama eina link jų.
Nagrinėjant “Sanitex” marketingo sprendimus, reikalinga aptarti platinamą prekę, jos kainą, paskirstymą ir rėmimą. Šios keturios...
Šį darbą sudaro 7554 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!