Referatai

Prekės marketingo programa: "Estrella"

10   (1 atsiliepimai)
Prekės marketingo programa: "Estrella" 1 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 2 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 3 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 4 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 5 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 6 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 7 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 8 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 9 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 10 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 11 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 12 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 13 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 14 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 15 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 16 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 17 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 18 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 19 puslapis
Prekės marketingo programa: "Estrella" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

„Sanitex“ įmonė yra viena didžiausių įmonių Kauno mieste. Nepaisant to ji dar turi įsteigus savo filialus visuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Utenoje. Ši plėtra užtikrina efektyvią distribuciją visoje šalyje. Pagrindinės įmonės paslaugų grupės yra distribucija, logistika ir marketingo paslaugos. Teikdama savo paslaugas įmonė „Sanitex“ siekia patenkinti visus savo klientų poreikius ir atlikti aukščiausios kokybės paslaugas.
Šiame darbe aptariama “Sanitex” platinamų bulvių traškučių “Estrella” rinka ir jos veiksniai. Norėdama sėkmingai dirbti, įmonė turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius, į juos reaguoti ir prie jų prisitaikyti. Veiksniai įtakojantys marketingo sprendimus, susijusius su mūsų aptariama preke: makroaplinkos veiksniai (ekonominė, socialinė - kultūrinė, politinė - teisinė, mokslinė – technologinė ir gamtinė aplinka), mikroaplinkos veiksniai (vartotojų, partnerių, tiekėjų analizė, įmonės resursų analizė, įmonės produktų portfelis, paskirstymo kanalai, rėmimo priemonės ir konkurentai).
Tolimesnėje darbo eigoje bandoma susieti stipriąsias ir silpnąsias įmonės puses su sėkmės faktoriais, bandoma atspindėti suvokiamai galimas problemas su loginiu jų argumentavimu ir pagrindimu. Tai puikiai pavaizduoja įmonės SSGG analizė.
Kad įmonė sparčiai ir tikslingai plėstų savo veiklą, būtina rinką susegmentuoti pagal kriterijus (geografinis, demografinis, psichografinis ir elgsenos) ir parinkti tikslinį segmentą. Bulvių traškučių “Estrella” patraukliausi segmentai būtų geografinis ir demografinis, o įmonei patartina naudoti koncentruoto marketingo strategiją, kad išlaikytų stiprią poziciją tarp esamų ir busimų konkurentų.
Norint įtakoti vartotojų suvokimą apie siūlomą prekę (mūsų atveju bulvių traškučius “Estrella”) būtina atlikti tinkamą prekės pozicionavimą, nes pirmas vartotojo žvilgsnis krenta į tai, kaip prekė yra pateikta. Bulvių traškučiai turi išsiskirti iš pilkos masės savo asortimentu ir pakuotės unikalumu.
Na ir žinoma įmonė negalėtų egzistuoti be marketingo tikslų. Visas darbas be tikslo tiesiog neturi prasmės, o kad įmonė pelningai veiktų, jai būtina siekti užsibrėžtų tikslų. Mūsų nagrinėjama įmonė “Sanitex” taip pat turi užsibrėžusi keletą svarbių tikslų ir nepaliaudama eina link jų.
Nagrinėjant “Sanitex” marketingo sprendimus, reikalinga aptarti platinamą prekę, jos kainą, paskirstymą ir rėmimą. Šios keturios...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7554 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1.SANTRAUKA 2
  • 2.PROBLEMOS INDENTIFIKAVIMAS 3
  • 3.MARKETINGO APLINKOS APŽVALGA 4
  • 3.1.RINKOS APŽVALGA 4
  • 3.2.ĮMONĖS MARKETINGO MAKROAPLINKA 4
  • 3.2.1.Ekonominė aplinka 4
  • 3.2.2.Socialinė - kultūrinė aplinka 6
  • 3.2.3.Politinė - teisinė aplinka 6
  • 3.2.4.Mokslinė – technologinė aplinka 7
  • 3.2.5.Gamtinė aplinka 7
  • 3.3.ĮMONĖS MARKETINGO MIKROAPLINKA 8
  • 3.3.1.Vartotojų analizė 8
  • 3.3.2.Partnerių, tiekėjų analizė 8
  • 3.3.3.Įmonės resursų analizė 9
  • 3.3.4.Įmonės produktų portfelis, produktų/paslaugų charakteristikos 10
  • 3.3.5.Paskirstymo kanalai 10
  • 3.3.6.Rėmimo priemonės ir jų intensyvumas rinkoje 11
  • 3.3.7.Konkurentų analizė 12
  • 4.SSGG ANALIZĖ 13
  • 5.SEGMENTAVIMAS 14
  • 6.TIKSLINIO SEGMENTO PASIRINKIMAS 16
  • 7.POZICIONAVIMAS 16
  • 8.MARKETINGO TIKSLAI 17
  • 9.MARKETINGO SPRENDIMAI 18
  • 9.1.Prekė 18
  • 9.2. Kaina 19
  • 9.3.Paskirstymas 20
  • 9.4.Rėmimas 21
  • 10.VEIKSMŲ PLANAS 23
  • 11.MARKETINGO BIUDŽETAS 23
  • 12.IŠVADOS 24
  • NAUDOTA LITERATŪRA 26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (7554 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 26 psl., (7554 ž.)
  • Word failas 481 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt