1. Marketingo programa. Pateikimas. Pateikimo kanalo būdai.
◦ Atlieka marketingo tyrimus.
Skiriami du pateikimo kanalų lygiai: 1)netiesioginis – kai prekės iš gamintojo patenka pas tarpininkus ir tik iš jų pas vartotojus. 2)tiesioginis – kai gamintojas tiesiogiai parduoda vartotojui.
Pateikimo kanalo lygis – tai bet koks tarpininkas, savo veikla priartinantis prekę prie vartotojo.Gamintojas ir vartotojas taip pat yra kanalo dalyviai. Tarpininkų dalyvavimas kanale ir nulemia kanalų lygį.pateikimo kanalo lygiai: 1.nulinio lygio pateikimo kanalas: gamintojas->vartotojas. 2.vieno lygio: gamintojas> mažmenininkas>vartotojas.3. dviejų lygių: g>didmenininkas>m>v. 4.trijų lygių: g>d>smulkusdidmenininkas>m>v.
2. Marketingo kompleksas. Mažmeninė ir didmeninė prekyba.
Didmeninė prekyba – prekyba susijusi su prekių pardavime gamybiniams vartotojams arba prekybiniams tarpininkams.
Didmeninė prekyba skiriasi nuo mažmeninės tuo kad:
• Ji nesusijusi su prekių pardavimu galutiniam vartotojui.
• Didmeniniu sandorių mastas kur kas didesnis, prekybos zona platesnė.
• Mažiau lėšų skiria rėmimui.
Didmeninikai reikalingi nes smulkus gamintojas napajėgus taikyti tiesioginį marketingą. Kad dauguma gamintojų lėšas skiria gamybai, o ne prekybai. Didmenininkų veikla efektyvesnė dėl platesnių ryšių su mažmeninikais, specialių žinių ir sugebėjimų. Dauguma mažmeninkų linkę pirkti visą prekių asortimentą iš vieno didmenininko.
Didmeninkų atliekamos f-jos:
• Prekių pardavimas ir rėmimas
• Prekių pirkimas ir asortimento formavimas
• Stambių prekių partijų skaidymas į mažesnes
• Sandėliavimas
• Transportavimas
• Finansavimas
• Rizikos prisiėmimas
• Informacijos apie rinką teikimas
• Valdymas
• Konsultacinių paslaugų teikimas.
Didmeninė p.plečiasi nes:
• Masinė gamyba ir jos plėtotė stambiose nuo vartotojų nutolusiose įmonėse.
• Tarpinių gamintojų ir vartotojų skaičiaus didėjimas.
• Gamybos atsargų didėjimas.
• Būtinumas pritaikyti prekę prie tarpinių, galutinių vartotojų poreikių.
• Didmeninės prekybos įmonių rūšys:
• Didmeniniai prekybininkai
• Brokeriai ir agentai
• Gamintojų didmeniniai skyriai
• Specializuoti didmeninikai.
Mažmeninė prekyba – veikla susijusi su prekių pardavimu tiesiogiai galutiniam vartotojui, jo asmeniniam nekomerciniam vartojimui. M. P. Įmonės pagal savo pagal savo paslaugą, vartojimo masta skirstomos:
• Savitarnos(apsilanko daug pirkėjų, kainos nedidelės).
• Laisvo prekių pasirinkimo(pasirenkamos paklausos prekės, kasdieninės, yra pardavėjai, kurie konsultuoja).
• Riboto aptarnavimo(pasirenkamos paklausos prekės, suteikiama pageidaujama informacija, parduodama kreditoriams).
• Visisško aptarnavimo(pasirenkamosios ir įpatingos paklausos prekės, naudojama įvairi kreditavimo sistema, nemokamas prekės pristatymas, echninis aptarnavimas...
Šį darbą sudaro 2916 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!