Produkto savybės – tai tos fizinės savybės, su kuriomis produkto vartotojai sieja potencialų poreikių patenkinimą. Produkto privalumai charakterizuoja pagrindinį produktą, nes nuo jų priklauso, ar vartotojas pirks produktą. Įmonė turi paversti pageidaujamus produkto privalumus į jo savybes. Produkto savybes apibrėžia apčiuopiamas produktas. Produkto savybės – tai ne tik fizinės charakteristikos, bet ir įpakavimas, ir markės pavadinimas. Produkto apipavidalinimas kartais būna svarbesnis už jo tūrinį.
Dar viena svarbi produkto savybė – produkto dizainas tokie produktai kaip automobiliai, elektronika, kiti pramoniniai produktai, reikalauja atitinkamo matomų dizaino elementų. Jie gali būti tokie svarbūs vartotojui, kaip ir mechaninės produkto charakteristikos.
Trečiasis produkto elementas – tai paslaugos po pardavimo. Pirkėjai daug produktų perka kreditan. Kartais į produkto kainą įeina pristatymas, sumontavimas, garantijos ir aptarnavimas. Produktas, turintis paslaugas po pardavimo, vadinamas papildytu produktu. Papildytas produktas itin svarbus pramoniniame marketinge, nes dauguma pramoninių produktų reikalauja aptarnavimo po pardavimo. Visi produktai skirstomi į dvi stambias grupes – vartojimo produktas ir pramoninius produktus. Vartojimo produktai – tai produktai, skirti naudoti vartotojams asmeniniame namų ūkyje ir ne verslo tikslais. Pramoniniai produktai, kartais dar vadinami verslo produktais, yra naudojami kitų produktų sukūrimui ar suteikiant paslaugas versle. Vartojimo produktų yra labai daug tad vienos klasės jiems neužtenka. Taigi, vartojimo produktus galima suskirstyti į patogiai įsigyjamus, pasirenkamus ir specialius produktus. Kartais dar išskiriamas neieškomų produktų pogrupis.
Patogiai įsigyjami produktai – tai produktai apie kuriuos vartotojas žino dar prieš ketindamas pirkti ir kuriuos perkant daromos minimalios pastangos. Daugumai pirkėjų tai – dantų pasta, kasdieniniai maisto produktai, nebrangūs saldainiai ir pan. Patogiai įsigyjami produktai gali būti kasdieniniai (perkami nuolat, jų atsargos pildomos), impulso (neplanuotas pirkinys), katastrofiniai (iškilus netikėtai būtinybei).
Pasirenkami produktai – tai produktai, kurių kaina kokybė ir stilių pirkėjai lygina keliose parduotuvėse dar prieš įsigydami. Pavyzdžiui, moteriški drabužiai, baldai, buitinė technika, automobiliai – yra pasirenkami produktai.
• Produktai, kurių šio metu nenori.
Tam tikroje sferoje vyksta mainai produktais. Pirkėjai juos...
Šį darbą sudaro 16098 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!