Kursiniai darbai

Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas

9.8   (2 atsiliepimai)
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 1 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 2 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 3 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 4 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 5 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 6 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 7 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 8 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 9 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 10 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 11 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 12 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 13 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 14 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 15 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 16 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 17 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 18 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 19 puslapis
Pieno sulčių gėrimo įvedimo į maisto pramonės rinką marketingo programa. Kursinis darbas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Produkto savybės – tai tos fizinės savybės, su kuriomis produkto vartotojai sieja potencialų poreikių patenkinimą. Produkto privalumai charakterizuoja pagrindinį produktą, nes nuo jų priklauso, ar vartotojas pirks produktą. Įmonė turi paversti pageidaujamus produkto privalumus į jo savybes. Produkto savybes apibrėžia apčiuopiamas produktas. Produkto savybės – tai ne tik fizinės charakteristikos, bet ir įpakavimas, ir markės pavadinimas. Produkto apipavidalinimas kartais būna svarbesnis už jo tūrinį.
Dar viena svarbi produkto savybė – produkto dizainas tokie produktai kaip automobiliai, elektronika, kiti pramoniniai produktai, reikalauja atitinkamo matomų dizaino elementų. Jie gali būti tokie svarbūs vartotojui, kaip ir mechaninės produkto charakteristikos.
Trečiasis produkto elementas – tai paslaugos po pardavimo. Pirkėjai daug produktų perka kreditan. Kartais į produkto kainą įeina pristatymas, sumontavimas, garantijos ir aptarnavimas. Produktas, turintis paslaugas po pardavimo, vadinamas papildytu produktu. Papildytas produktas itin svarbus pramoniniame marketinge, nes dauguma pramoninių produktų reikalauja aptarnavimo po pardavimo. Visi produktai skirstomi į dvi stambias grupes – vartojimo produktas ir pramoninius produktus. Vartojimo produktai – tai produktai, skirti naudoti vartotojams asmeniniame namų ūkyje ir ne verslo tikslais. Pramoniniai produktai, kartais dar vadinami verslo produktais, yra naudojami kitų produktų sukūrimui ar suteikiant paslaugas versle. Vartojimo produktų yra labai daug tad vienos klasės jiems neužtenka. Taigi, vartojimo produktus galima suskirstyti į patogiai įsigyjamus, pasirenkamus ir specialius produktus. Kartais dar išskiriamas neieškomų produktų pogrupis.
Patogiai įsigyjami produktai – tai produktai apie kuriuos vartotojas žino dar prieš ketindamas pirkti ir kuriuos perkant daromos minimalios pastangos. Daugumai pirkėjų tai – dantų pasta, kasdieniniai maisto produktai, nebrangūs saldainiai ir pan. Patogiai įsigyjami produktai gali būti kasdieniniai (perkami nuolat, jų atsargos pildomos), impulso (neplanuotas pirkinys), katastrofiniai (iškilus netikėtai būtinybei).
Pasirenkami produktai – tai produktai, kurių kaina kokybė ir stilių pirkėjai lygina keliose parduotuvėse dar prieš įsigydami. Pavyzdžiui, moteriški drabužiai, baldai, buitinė technika, automobiliai – yra pasirenkami produktai.
• Produktai, kurių šio metu nenori.
Tam tikroje sferoje vyksta mainai produktais. Pirkėjai juos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 16098 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • I.ĮVADAS 2
  • II.Naujo produkto (paslaugos) idėjos aprašymas 5
  • 2.1.Naujo produkto ar paslaugos tikslai 7
  • 2.2.Idėjos kūrimo ir vertinimo aprašymas, idėjos pasirinkimą nulėmusių kriterijų ir argumentų įvardinimas 8
  • 2.3.Produkto naujumo lygis 12
  • 2.4.Informacija apie naują produktą (paslaugą) ir jo savybes 13
  • 2.5.Naujo produkto ar paslaugos pagrindinę naudą (vertę) vartotojui 14
  • III. ANALIZĖS ETAPAS 15
  • 3.1. Prognozuojamos naujo produkto (paslaugos) rinkos aprašymas 15
  • 3.3.1. Esama rinkos būklė, kokie svarbiausi verslo makro aplinkos veiksniai 15
  • 3.1.2. Pagrindinės planuojamų gaminti gaminių ir (arba) teikti paslaugų rinkos charakteristikos 16
  • 3.1.4. Naujų gamintojų (paslaugos teikėjų) atėjimo į rinką galimybės (rinkos barjerai) 17
  • IV. Prekės pozicionavimas 19
  • 4.1. PREKĖS, PASLAUGOS SPRENDIMAI 19
  • 4.1.1. Konkuruojančių prekės ženklų išskyrimas 19
  • 4.1.2. Apsisprendimo atributų identifikavimas ir reikšmingumo įvertinimas 19
  • 4.1.3. Vartotojų vertinimo (konkurentų prekių ženklų) pagal apsisprendimo atributus nustatymas 20
  • 4.2. Pozicionavimo žemėlapio sudarymas 21
  • 4.3.1. Produkto politika 22
  • 4.3.2. Kainos politika 22
  • 4.3.3. Nuolaidų rūšys 23
  • 4.4.1. Asortimento formavimas 23
  • 4.4.2. Įpakavimo funkcijos 24
  • 4.4.3. Aptarnavimas ir garantijos 25
  • 4.4.4. Tiekimo ir atsiskaitymo sąlygos 25
  • 4.4.5. Prekių paskirstymas 25
  • 4.5.1. Rėmimas 27
  • V. TYRIMAS 29
  • 5.1. Tyrimo metodo parinkimas 29
  • 5.2. Tyrimo metodikos parengimas 30
  • 5.3. Duomenų rinkimas 31
  • 5.4. Duomenų analizė ir interpretavimas 31
  • VI.SSGG analizė 41
  • Išvados 43
  • NAUDOTA LITERATŪRA 44

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
47 psl., (16098 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 47 psl., (16098 ž.)
  • Word failas 828 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt