Temos aktualumas. Prieš pateikiant prekę ar paslaugą į rinką, būtina apsidraudimui atlikti tyrimą ir įsitikinti, kad tos prekės ar paslaugos reikalingos vartotojam. Tam, kad atlikti tyrimą, būtina išmanyti marketingo tyrimo pagrindus ir bandyti juos praktiškai pritaikyti versle.
Darbo tikslas. Atlikti naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimo į Lietuvos rinką perspektyvų tyrimą.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti marketingo tyrimo metodologiją;
2. Įvertinti anketinės apklausos, apie naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimo į Lietuvos rinką perspektyvas, rezultatus.
Tyrimo objektas-
Darbo struktūra.
Darbas sudarytas iš dviejų skyrių.
Pirmame skyriuje pateikiama marketingo tyrimo metodologija. Pristatomas tyrimo objektas, suformuluota marketingo tyrimo problema. Parenkamas marketingo tyrimo tipas, metodas bei parengiama tyrimo metodika.
Antrame skyriuje vertinama anketinė apklausa apie aujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimą į Lietuvos rinką. Pateikiama naujo tipo elektroninių svarstyklių charakterisitka. Interpretuojami tyrimo rezultatai. Pateikiamos rekomendacijos.
Darbo apimtis 16 lapų. Darbas iliustuotas 7 paveikslais. Darbe panaudoti 3 literatūros šaltiniai.
1.MARKETINGO TYRIMO METODOLOGIJA
1.1.Tyrimo objekto pristatymas ir marketingo tyrimo problemos formulavimas
Marketingo sprendimo problema: naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimas į Lietuvos rinką.
Informacijos identifikavimas. Anketine apklausa siekiama įsitikinti, ar žmonėms, apsipirkinėjantiems prekybos centruose, reikalinga elektroninių svarstyklių reklama.
Sprendimo priėmimo aplinka.
Pasaulyje pagrindiniai svėrimo įrangos gamintojai, kurie nuolat konkuruoja pasaulinėje rinkoje:
1. Mettler Toledo (JAV, Šveicarijos kapitalo įmonė);
2. Bizerba (Vokietijos kapitalo įmonė);
3. Avery Weigh-Tronix, prekinis ženklas Avery Berkel (Anglijos, JAV kapitalo įmonė);
4. Teraoka Seiko, prekinis ženklas Digi (Japonijos kapitalo kompanija);
5. CAS (P.Korėjos kapitalo kompanija);
6. DIBAL (Ispanijos kapitalo kompanija);
7. AND (Japonijos, P. Korėjos kapitalo įmonė);
Visos aukščiau išvardintos kompanijos yra neabejotini lyderiai svėrimo įrangos gamintojų pramonės šakoje. Ypatingai stiprios pirmos keturios, jos tiekia įrangą stambiausiems pasaulio mažmeninės prekybos tinklams tokiems kaip: SPAR, CARREFOUR, TESCO, KESKO, WAL-MART, EDEKA, LECLERC, MUSGRAVE, DELHAIZE GROUP ir kt. Ypač jos stiprios gimtosiose šalyse. Po nepriklausomybės atkūrimo didžiausių svėrimo įrangos kompanijų gamintojų atstovybės atsirado ir Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Todėl stambiausi mažmeninės prekybos tinklai Lietuvoje ir Latvijoje naudoja panašią (arba tokią pačią) svėrimo įrangą, kaip ir pasauliniai.
1. VP Market „MAXIMAX, XX, XXX“ – BIZERBA
2. Palink „IKI“...
Šį darbą sudaro 2950 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!