III.1.1.Empyrinio tyrimo tikslas ir uzdaviniai 40
III.1.2.Tyrimo metodo ir duomenų rinkimo būdų atranka
III.1.3.Kiekybinio tyrimo eiga
• Anketos sudarymas
• Tyrimo imties atranka
• Duomenų analizė
III.2. Rėmimo strategijos įgyvendinimas
III.2.1.Rėmimo strategijos priemonių parikimas
III.2.2.Rėmimo strategijos įgyvendinimo etapų apibrėžimas
III.2.3.Sukurtos rėmimo strategijos įvertinimas ir jos efektyvumo analizė 44
Išvados 53
Literatūros sąrašas
Priedai
Retume
Author ofwork: Aistis Svirskis
Name f work: Promotion Strategy for a New Product Entering the Market
Work advisor: Dr. Laura Šalčiuvienė
Place: Kaunas
Year: 2003
Number of pages: 55
Number of tables: 2
Number of pictures: 8
Number of appendises: 8
The purpose f this work is to create a promotion strategy for a new product entering the market. Ali organizations attempt thcir new products to enter the market successfully so they must pay attention at many details of its marketing plan. One of the parts of this plan is promotion - a way to infonn consumers about a new product and to promote buying it.
This work is addressed to create a universal promotion strategy for the entire product; we write a promotion plan based on organizatiorr s "Svydis" production.
Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai
Antrinė auditorija-tai esami organizacijos klientai (Nomeikienė, 2002).
Asmeninis pardavimas - tai rėmimo rūšis, pasižyminti glaudžiu kontaktu tarp pardavėjo ir vartotojo, kurio metu šie du subjektai bendrauja akis į akį ir dažniausiai toks bendravimas baigiasi produkto pardavimu.
B2B sektorius - tai verslas-verslui (Business-to-Business) sektorius, kuriame ir galutinis vartotojas, ir pardavėjas ar gamintojas yra organizacijos, o ne pavieniai asmenys.
E - komercija - tai verslo pobūdis, kur visi sandoriai (užsakymas, apmokėjimas ir kt.) vyksta Internetu.
Galutinis vartotojas - tai asmuo arba organizacija perkanti ir vartojanti kitos(-ų) organizacijos(-ų) produkciją savo poreikiams ir tikslams patenkinti.
Grįžtamasis ryšys - tai vartotoją reakcija į organizacijos (pardavėjų, vadybininkų, gamintojų ir pan.) veiksmui ir atvirkščiai.
Kaina - tai pinigų suma, už kurią galima įsigyti rinkoje tam tikrą produktą ar naudotis tam tikromis paslaugomis.
Konkurencija - tai kelių organizacijų, gaminančių analogišką arba panašią produkciją varžymasis dėl didesnės rinkos dalies.
Kontrolė - tai numatyto...
Šį darbą sudaro 17239 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!