Tyrimai

Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje UAB "Tez tour"

9.8   (2 atsiliepimai)
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 1 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 2 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 3 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 4 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 5 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 6 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 7 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 8 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 9 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 10 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 11 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 12 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 13 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 14 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 15 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 16 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 17 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 18 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 19 puslapis
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje  UAB "Tez tour" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Studentas
(parašas)
Kursinio darbo vadovas (parašas) doc.V. Davidavičienė
Vilnius, 2009
1 ĮVADAS
Darbo aktualumas. Šiuo metu kuriasi vis daugiau naujų organizacijų, taip pat esamos organizacijos plečia savo veiklą, plėsdamos savo produktų linijas, įvedinėdamos į rinką naujus produktus. Tai didina konkurencijos mastus ir darosi vis sunkiau pritraukti ir išlaikyti vartotojus. Temos aktualumą dar labiau pabrėžia Lietuvos įstojimas į Europos Sąjungą. Vartotojui reikia nuolat priminti arba jį informuoti apie įmonės teikiamas paslaugas ar produkciją, stengtis kaip nors išskirti savo produktą iš kitų
Kai kurios didesnės įmonės konkuruoja mažindamos savo produktų (paslaugų) kainas, kitos stengiasi pabrėžti produkto išskirtinumą arba naujumą. Tam dažnai reikia pasitelkti rėmimo priemones. Viena iš didžiausių problemų marketingo srityje yra naujo produkto įvedimas į rinką. Todėl įmonės savo naujiems produktams pristatyti vis dažniau pasirenka vieną iš reklkamos rušių tai - reklamą internete.
Problema: Organizacijos, kurios neremia savo naujų produktų gali patirti nesėkmę ir nepritraukti vartotojų. Taip pat būtina pasirinkti tinkamą rėmimo strategiją pristatyti savo produkcijai, skirti pakankamai lėšų, paskirstyti rėmimą tam tikram laikotarpiui. Produkto naujumo atveju rėmimo priemonės atlieka „informavimo" funkciją (ypač reklama), kai tuo tarpu esamiems produktams užtenka kad reklama atliktų tik „priminimo" funkciją
Tyrimo objektas: UAB „Tez tour“ naujo produkto: vestuvių užsienyje įvedimo į rinką rinkodaros internete galimybių tyrimas.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti naujo produkto įvedimo į rinką UAB „Tez tour“ rikodaros internete galimybes.
Tyrimo uždaviniai:
1) Apžvelgti turizmo produktą Lietuvoje.
2) Apžvelgti turizmo produkto rėmimą bei reklamą internete.
3) Išanalizuoti UAB „Tez tour“ mikro bei makro aplinkas.
4) Atlikti UAB ,,Tez tour“ rinkos tyrimą, kurio metu vartotojų apklausos pagalba išsiaiškinti kokios yra rinkodaros internete galimybės.
NAUJAS PRODUKTAS
Naujo produkto sąvoka. Paprastai naujas produktas yra tas, kuris pirmą kartą pasirodo rinkoje, ir dar niekas nėra jo matęs. Literatūroje galima sutikti ir kitokį požiūrį. Produkto naujumas gali būti nagrinėjamas keletu aspektų:
• naujas produktas pasauliniu lygiu (jis yra įvedimo į rinką stadijoje, tokio
produkto dar niekur nebuvo);
• nauja prekių grupė;
• priedai prie esamos prekės;
esamo produkto modifikacija (kai produktas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4274 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..3
  • 1. NAUJAS PRODUKTAS..4
  • 2 TURIZMO PRODUKTAS LIETUVOJE 4
  • 3 Turizmo produkto rėmimas IR REKLAMA INTERNETE 8
  • 3.1 Reklama internete 9
  • 4. UAB "TEZ TOUR" NAUJO PRODUKTO: VESTUVIŲ UŽSIENYJE ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS INTERNETE GALIMYBIŲ TYRIMAS.12
  • 4.1 UAB "TEZ TOUR" veikla ir užimama padėtis Lietuvoje12
  • 4.2 UAB "TEZ TOUR" makroaplinkos analizė13
  • 4.3 UAB "TEZ TOUR" mikroaplinkos analizė.14
  • 4.4 Duomenų analizė ir interpretavimas.15
  • IŠVADOS.25
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS..26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (4274 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 27 psl., (4274 ž.)
  • Word failas 313 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt