Studentas
(parašas)
Kursinio darbo vadovas (parašas) doc.V. Davidavičienė
Vilnius, 2009
1 ĮVADAS
Darbo aktualumas. Šiuo metu kuriasi vis daugiau naujų organizacijų, taip pat esamos organizacijos plečia savo veiklą, plėsdamos savo produktų linijas, įvedinėdamos į rinką naujus produktus. Tai didina konkurencijos mastus ir darosi vis sunkiau pritraukti ir išlaikyti vartotojus. Temos aktualumą dar labiau pabrėžia Lietuvos įstojimas į Europos Sąjungą. Vartotojui reikia nuolat priminti arba jį informuoti apie įmonės teikiamas paslaugas ar produkciją, stengtis kaip nors išskirti savo produktą iš kitų
Kai kurios didesnės įmonės konkuruoja mažindamos savo produktų (paslaugų) kainas, kitos stengiasi pabrėžti produkto išskirtinumą arba naujumą. Tam dažnai reikia pasitelkti rėmimo priemones. Viena iš didžiausių problemų marketingo srityje yra naujo produkto įvedimas į rinką. Todėl įmonės savo naujiems produktams pristatyti vis dažniau pasirenka vieną iš reklkamos rušių tai - reklamą internete.
Problema: Organizacijos, kurios neremia savo naujų produktų gali patirti nesėkmę ir nepritraukti vartotojų. Taip pat būtina pasirinkti tinkamą rėmimo strategiją pristatyti savo produkcijai, skirti pakankamai lėšų, paskirstyti rėmimą tam tikram laikotarpiui. Produkto naujumo atveju rėmimo priemonės atlieka „informavimo" funkciją (ypač reklama), kai tuo tarpu esamiems produktams užtenka kad reklama atliktų tik „priminimo" funkciją
Tyrimo objektas: UAB „Tez tour“ naujo produkto: vestuvių užsienyje įvedimo į rinką rinkodaros internete galimybių tyrimas.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti naujo produkto įvedimo į rinką UAB „Tez tour“ rikodaros internete galimybes.
Tyrimo uždaviniai:
1) Apžvelgti turizmo produktą Lietuvoje.
2) Apžvelgti turizmo produkto rėmimą bei reklamą internete.
3) Išanalizuoti UAB „Tez tour“ mikro bei makro aplinkas.
4) Atlikti UAB ,,Tez tour“ rinkos tyrimą, kurio metu vartotojų apklausos pagalba išsiaiškinti kokios yra rinkodaros internete galimybės.
NAUJAS PRODUKTAS
Naujo produkto sąvoka. Paprastai naujas produktas yra tas, kuris pirmą kartą pasirodo rinkoje, ir dar niekas nėra jo matęs. Literatūroje galima sutikti ir kitokį požiūrį. Produkto naujumas gali būti nagrinėjamas keletu aspektų:
• naujas produktas pasauliniu lygiu (jis yra įvedimo į rinką stadijoje, tokio
produkto dar niekur nebuvo);
• nauja prekių grupė;
• priedai prie esamos prekės;
esamo produkto modifikacija (kai produktas...
Šį darbą sudaro 4274 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!