Darbo aktualumas. Šiuo metu kuriasi vis daugiau naujų organizacijų, taip pat esamos organizacijos plečia savo veiklą, plėsdamos savo produktų linijas, įvedinėdamos į rinką naujus produktus. Tai didina konkurencijos mastus ir darosi vis sunkiau pritraukti ir išlaikyti vartotojus. Temos aktualumą dar labiau pabrėžia Lietuvos stojimas į Europos Sąjungą. Vartotojui reikia nuolat priminti arba jį informuoti apie įmonės teikiamas paslaugas ar produkciją, stengtis kaip nors išskirti savo produktą iš kitų.
Kai kurios didesnės įmonės konkuruoja mažindamos savo produktų (paslaugų) kainas, kitos stengiasi pabrėžti produkto išskirtinumą arba naujumą. Tam dažnai reikia pasitelkti rėmimo priemones. Viena iš didžiausių problemų marketingo srityje yra naujo produkto įvedimas į rinką.
Vartotojai dažnai būna lojalūs konkrečiai įmonei, todėl yra gan sunku paskatinti vartotoją atsisakyti vienų produktų, su kuriais susipažinęs, nuolat vartoja, ir pradėti vartoti ar bent jau išbandyti kokį nors naują produktą, apie kurį jis net nėra girdėjęs. Todėl marketingo specialistai turi kreipti labai daug dėmesio naujo produkto įvedimo į rinką rėmimo strategijos sudarymui.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti naujo produkto įvedimo į rinką AB ,,Žemaitijos pienas“.
1. Apžvelgti naujo produkto įvedimo į rinką mokslinius tyrimus.
2.Išnagrinėti naujo produkto įvedimo rinką rėmimo būdus, priemones ir strategijas.
3Išanalizuoti naujo produkto įsisavinimą.
Naujo produkto įvedimo į rinką kūrimo etapai
Marketinge produktas arba paslauga yra pats svarbiausias veiksnys, kadangi tai yra pagrindinė priežastis, įgalinanti sukurti mainų santykius rinkoje. produktas yra įvairių charakteristikų junginys, kurios derinamos tarpusavyje įvairiais būdais, kad patenkintų skirtingus vartotojų ir pramoninių pirkėjų poreikius. kiekvienas produktas vartotojų akyse yra vertas tiek, kiek jis tenkina jų įvairiapusius poreikius. todėl jungiant skirtingas savybes, kurios kiekviena turi savo kainą, į vieną produktą, būtina žinoti, ko nori pirkėjas, ir įtraukti tik tas, kurios jam reikalingos. tirdama rinką, įmonė sužino, kokių produkto savybių nori vartotojas, ir kaip jis jas išdėsto prioritetine tvarka. marketingo specialistai, apdoroję šią informaciją, gauna produkto savybių kompleksą, kurį perduoda inovaciniam padaliniui, kad jis, naudodamasis gauta informacija, galėtų sukurti produktą.
Produkto sukūrimas...
Šį darbą sudaro 2854 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!