dėst. Freigofas Ž.
ĮVADAS
Marketingo tyrimai – marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Pagrindiniai marketingo tyrimų tikslai visada siejasi su esamos bei potencialios rinkos pažinimų ir informacijos apie ją perteikimų vadybos sprendimus priimantiems asmenims ir padaliniams. Vadybai labai daug padeda kvalifikuotų marketingo tyrėjų rekomendacijos, kokiu būdu geriausiai galima tenkinti vartotojų norus ir poreikius. Kita vertus, bet kuris verslas rinkoje, ar tai būtų gamyba, prekyba, ar paslaugų teikimas, turėdamas tinkamą ir gerą informaciją gali padidinti savo veiklos patikimumą ir pelningumą.
Marketingo tyrimai:
• Sumažina priimamų verslo sprendimų riziką.
• Per grįžtamąjį ryšį padeda atskleisti marketingo komplekso gerąsias ir blogąsias puses ir, priklausomai nuo tikslinės rinkos, sukurti veiksmingą marketingo kompleksą.
• Padeda nustatyti naujos prekės sėkmės potencialą ir išvengti vėlesnės situacijos taisymo.
1. SITUACIJOS ANALIZĖ
Bendrovė savo veiklą pradėjo 1999-aisiais, apjungdama kelias atskirai veikiančias įmones filialai "Mažeikių pieninė", "Pasvalio sūrinė", "Kauno pienas" ir AB "Panevėžio pienas" . Nuo tada akcinė bendrovė"Pieno žvaigždės" sėkmingai plečia savo veiklą.
Vidaus rinkai gaminamos produkcijos asortimentas yra nuolat atnaujinamas. Produkcija gaminama iš aukščiausios rūšies pieno, todėl gaminiai išsiskiria puikia kokybe.
Svarbiausias bendrovės "Pieno žvaigždės" tikslas gaminti ir tiekti pirkėjams tokius produktus, kurie visiškai atitiktų jų lūkesčius ir kokybės, ir kainos atžvilgiu.
Šiuo metu bendrovė "Pieno žvaigždės" gamina daugiau nei 100 pavadinimų mėgstamus maisto produktus. Gaminiai ne tik puikios kokybės, bet ir patraukliai pateikiami. Naujų technologijų diegimui bendrovė skiria didžiulį dėmesį. Perkama naujausia ir patikimiausia pieno produktų perdirbimo įranga, visos gamybos linijos nuolat modernizuojamos.
Viena didžiausių Lietuvoje pieno perdirbimo bendrovių - "Pieno žvaigždės" - praėjusiais metais savo apyvartą padidino 6,3 proc. iki 374 mln. litų. Grupės konsoliduotas neaudituotas grynasis pelnas sudarė 13,1 mln. litų.
Užpernai "Pieno žvaigždžių" audituota konsoliduota apyvarta siekė 351,8 mln. litų, buvo patirtas 3,3 mln. litų nuostolis.
Visapusiškai ruošdamasi sėkmingai konkurencijai naujoje verslo aplinkoje, kuri atsivers Lietuvos bendrovėms nuo šių metų gegužės - Lietuvos tapimo ES nare dienos, "Pieno žvaigždžių" grupė per praėjusius metus investavo 45 mln....
Šį darbą sudaro 2428 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!