Marketingo tyrimai – marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas (Pranulis 1998).
Svarbiausia marketingo tyrimų paskirtis - padėti verslininkams gerinti vadybos sprendimų turinį, kokybę, didinti jų patikimumą.
• Sumažina priimamų verslo sprendimų riziką.
• Per grįžtamąjį ryšį padeda atskleisti marketingo komplekso gerąsias ir blogąsias puses ir, priklausomai nuo tikslinės rinkos, sukurti veiksmingą marketingo kompleksą.
• Padeda nustatyti naujos prekės sėkmės potencialą ir išvengti vėlesnės situacijos taisymo.
Atliksime marketingo tyrimą akcinėje bendrovėje „Pieno žvaigždės“, kuri įkurta 1998 metais, šiuo metu yra viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbėjų Baltijos šalyse.
Darbo objektas: AB „Pieno žvaigždės“.
Šio darbo uždaviniai:
1. Teisingai suformuluoti darbo objekto problemą, tikslą, uždavinius ir tiriamuosius klausimus bei hipotezę;
2. Išmokti praktiškai sudaryti anketą ir apklausti vartotojus;
3. Atlikti žmonių, susijusių su prekės pardavimu ir pirkimu, apklausą;
4. Pateikti išvadas, pasiūlymus pasirinktai prekei.
1. SITUACIJOS ANALIZĖ
„Pieno žvaigždės“ – viena didžiausių Lietuvoje pieno perdirbimo grupių, vienijanti „Mažeikių pieninę“, „Kauno pienas“, „Pasvalio sūrinę“ ir AB „Panevėžio pienas“.
„Pieno žvaigždės“ gaminamos produkcijos asortimentas yra nuolat atnaujinamas. Produkcija gaminama iš aukščiausios rūšies pieno, todėl gaminiai išsiskiria puikia kokybe.
Svarbiausias bendrovės „Pieno žvaigždės“ tikslas gaminti ir tiekti pirkėjams tokius produktus, kurie visiškai atitiktų jų lūkesčius kokybės ir kainos atžvilgiu.
„Pieno žvaigždės“ gamina puikios kokybės ir patraukliai pateikiamus gaminius. Naujų technologijų diegimui bendrovė skiria didžiulį dėmesį. Perkama naujausia ir patikimiausia pieno produktų perdirbimo įranga, visos gamybos linijos nuolat modernizuojamos.
"Pieno žvaigždžių" apyvarta siekia apie 374 mln. litų ir 10,7 mln. litų grynojo pelno.
Tikslinės investicijos į gamybos specializaciją bei modernizaciją užpernai siekė 54,7 mln. litų.
1.1. Makroaplinkos analizė
Ekonominė – konkurencinė aplinka. Pieno ūkis – viena iš svarbiausių šalies žemės ūkio šakų.
Remiantis Statistikos departamento duomenimis, 2007 metais antrąjį ketvirtį BVP to meto kainomis sudarė 23731,2 mln. litų ir, palyginti su 2006 m. antruoju ketvirčiu, išaugo 8 procentais. 2006 m. bendrojo vidaus produkto (BVP) šalyje buvo sukurta už 81 mlrd. 991 mln. litų. Lietuvos Vyriausybės spaudos tarnyba skelbia, kad Lietuva išlieka viena iš sparčiausiai...
Šį darbą sudaro 5303 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!