Kursiniai darbai

Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės"

9.2   (3 atsiliepimai)
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 1 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 2 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 3 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 4 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 5 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 6 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 7 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 8 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 9 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 10 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 11 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 12 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 13 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 14 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 15 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės" 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šio darbo tikslas – išnagrinėti pasirinktą įmonę, išanalizuoti jos vidinę ir išorinę aplinkas, nustatyti šiuo metu vykdomas strategijas, suformuluoti marketingo tikslus ir parinkti naujas, ateityje galimas įvykdyti ir naudingas įmonei marketingo strategijas.
Marketingo strategija – tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visuma, nekreipta pasiekti numatytus ilgalaikius marketingo tikslus.
Pieno produktai – tai maistas, būtinas kiekvienam žmogui. Tad pagrindinis pieno produktų gamintojų tikslas – suteikti ir naudą, ir džiaugsmą kiekvienai šeimai. To siekia ir Lietuvos pieno produktų rinkos lyderė – akcinė bendrovė “Pieno žvaigždės”.
AB “Pieno žvaigždės” buvo sukurta iš kelių savarankiškai veikusių pieno perdirbimo įmonių, kurios šiandien įgalina specializuoti gamybą, pasiekiant aukščiausią efektyvumo lygmenį bei šalyje tolygiai paskirstant žaliavinio pieno surinkimo pajėgumus. Įmonės įstatinis kapitalas – 54.030.451 Lt. 1999 metais įkurtą bendrovę sudarė “Mažeikių pieninės” bei “Pasvalio sūrinės” gamybiniai filialai. Vėliau buvo prisijungta “Kauno pieno” įmonė bei įsigytas “Biržų akcinės pieno bendrovės” su visomis jai priklausiusiomis įmonėmis turtas. 2002 metų pradžioje AB “Pieno žvaigždės” įsigijo 63 % AB “Panevėžio pienas”.
AB “Pieno žvaigždės” misija: AB “Pieno žvaigždės” gamina pieno produktus ir plečia jų asortimentą, gaminiai ne tik puikios kokybės, bet ir patraukliai pateikiami. Naujų technologijų diegimui bendrovė skiria didžiulį dėmesį. Perkama naujausia ir patikimiausia pieno produktų perdirbimo įranga, visos gamybos linijos nuolat modernizuojamos. Įmonė visada pasirengusi abipusiai naudingų dalykinių ir prekybos ryšių plėtrai.
Svarbiausias bendrovės "Pieno žvaigždės" tikslas gaminti ir tiekti pirkėjams tokius produktus, kurie visiškai atitiktų jų lūkesčius ir kokybės, ir kainos atžvilgiu.
AB “Pieno žvaigždės” tikslų sistema susideda iš atskirų skyrių tikslų, kurie nustatomi ir sudaromi skyrių viršininkų. Tikslai nustatomi, aptariami visų skyrių darbuotojų, gamybos meistrų, viršininkų per susirinkimus.
Prekybos skyriaus tikslai – iki 2003 m. gruodžio 31 d. siekti, kad “JO” grupės jogurtų pardavimų apimtys išaugtų iki 800 tonų per mėnesį.
Technologijos skyriaus tikslai – vykdyti jogurtų “Labas rytas” grupės asortimento atnaujinimą; sukurti ir įdiegti tepamo lydyto fermentinio sūrio technologiją; sukurti plaktų produktų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3305 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.2
  • TRUMPA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA. ĮMONĖS MISIJA IR TIKSLAI3
  • AB “PIENO ŽVAIGŽDĖS” PERSPEKTYVŲ TYRIMAS.4
  • MARKETINGO STRATEGIJŲ ĮGYVENDINIMAS IR KONTROLĖ..14
  • IŠVADOS.15
  • NAUDOTA LITERATŪRA16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (3305 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 16 psl., (3305 ž.)
  • Word failas 108 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt