Šio darbo tikslas – išnagrinėti pasirinktą įmonę, išanalizuoti jos vidinę ir išorinę aplinkas, nustatyti šiuo metu vykdomas strategijas, suformuluoti marketingo tikslus ir parinkti naujas, ateityje galimas įvykdyti ir naudingas įmonei marketingo strategijas.
Marketingo strategija – tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visuma, nekreipta pasiekti numatytus ilgalaikius marketingo tikslus.
Pieno produktai – tai maistas, būtinas kiekvienam žmogui. Tad pagrindinis pieno produktų gamintojų tikslas – suteikti ir naudą, ir džiaugsmą kiekvienai šeimai. To siekia ir Lietuvos pieno produktų rinkos lyderė – akcinė bendrovė “Pieno žvaigždės”.
AB “Pieno žvaigždės” buvo sukurta iš kelių savarankiškai veikusių pieno perdirbimo įmonių, kurios šiandien įgalina specializuoti gamybą, pasiekiant aukščiausią efektyvumo lygmenį bei šalyje tolygiai paskirstant žaliavinio pieno surinkimo pajėgumus. Įmonės įstatinis kapitalas – 54.030.451 Lt. 1999 metais įkurtą bendrovę sudarė “Mažeikių pieninės” bei “Pasvalio sūrinės” gamybiniai filialai. Vėliau buvo prisijungta “Kauno pieno” įmonė bei įsigytas “Biržų akcinės pieno bendrovės” su visomis jai priklausiusiomis įmonėmis turtas. 2002 metų pradžioje AB “Pieno žvaigždės” įsigijo 63 % AB “Panevėžio pienas”.
AB “Pieno žvaigždės” misija: AB “Pieno žvaigždės” gamina pieno produktus ir plečia jų asortimentą, gaminiai ne tik puikios kokybės, bet ir patraukliai pateikiami. Naujų technologijų diegimui bendrovė skiria didžiulį dėmesį. Perkama naujausia ir patikimiausia pieno produktų perdirbimo įranga, visos gamybos linijos nuolat modernizuojamos. Įmonė visada pasirengusi abipusiai naudingų dalykinių ir prekybos ryšių plėtrai.
Svarbiausias bendrovės "Pieno žvaigždės" tikslas gaminti ir tiekti pirkėjams tokius produktus, kurie visiškai atitiktų jų lūkesčius ir kokybės, ir kainos atžvilgiu.
AB “Pieno žvaigždės” tikslų sistema susideda iš atskirų skyrių tikslų, kurie nustatomi ir sudaromi skyrių viršininkų. Tikslai nustatomi, aptariami visų skyrių darbuotojų, gamybos meistrų, viršininkų per susirinkimus.
Prekybos skyriaus tikslai – iki 2003 m. gruodžio 31 d. siekti, kad “JO” grupės jogurtų pardavimų apimtys išaugtų iki 800 tonų per mėnesį.
Technologijos skyriaus tikslai – vykdyti jogurtų “Labas rytas” grupės asortimento atnaujinimą; sukurti ir įdiegti tepamo lydyto fermentinio sūrio technologiją; sukurti plaktų produktų...
Šį darbą sudaro 3305 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!