Kursiniai darbai

Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita"

9.4   (2 atsiliepimai)
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 1 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 2 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 3 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 4 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 5 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 6 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 7 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 8 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 9 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 10 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 11 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 12 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 13 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 14 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 15 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 16 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 17 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 18 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 19 puslapis
Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Nė viena įmonė negali sėkmingai dirbti neturėdama strategijos.Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir pakirstymu, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas bei strategijos parengimas. Skirtingai nuo visos įmonės veiklos tikslų, marketingo tikslai apima tik marketingo sritį. Jie numato, ką įmonė turi pasiekti marketingo priemonėmis per planuojamą laikotarpį, naudodama atitinkamas marketingo strategijas.
Sudarydami rinkos strategiją, vadovai turi apsvarstyti organizacijos tikslinę rinką, produkto įvaizdį, kainų nustatymą, produktų politiką ir pardavimo strategiją.
4. Pateikti išvadas bei pasiūlymus.
2. TRUMPA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA. ĮMONĖS MISIJA IR TIKSLAI
Akcinė bendrovė “Alita“ įkurta 1963 metais. Įmonės įstatinis kapitalas sudaro - 73.9 mln. litų , valstybės kapitalas - 83,8 proc. 1998 metų apyvarta – 86 mln. Lt. Bendrovėje dirba 550 darbuotojai. AB “Alita“ – Lietuvos maisto pramonės įmonių asociacijos, Lietuvos konfederacijos narė.
Pagrindinė AB “Alita“ veikla – alkoholinių gėrimų gamyba. Įmonėje gaminamas šampanizuotas vynuogių vynas, vaisių, putojantys, gazuoti, vynuoginiai vynai, brendis, viskis, karčioji trauktinė, likeriai, degtinė, konjakas, alus, stiprus grūdų gėrimas “Samanė“, alkoholiniai kokteiliai( Mix, sidras), šampanas koncentruotos obuolių sultys bei kiti alkoholiniai gėrimai. Įmonės asortimento plėtimąsi galima pamatyti iš jos pavadinimų kaitos. Iš pradžių įmonė vadinosi vyno gamykla, vėliau – vyno – šampano kombinatas, dar vėliau – nealkoholinių gėrimų kombinatas, kol tapo AB “Alita“. Nepaisant įvairių pokyčių , pagrindinė įmonės orientacija išliko ta pati - gaminti kokybiška bei vartotojų poreikius tenkinančią produkciją.
Bendrovė turi senas vyno gamybos tradicijas bei didelę patirtį šio produkto gamyboje. Vynai – seniausias “Alitos“ produktas, pradėtas gaminti 1963 m. t.y. nuo pat įmonės įkūrimo pradžios. Vyno žaliavą “Alita“ importuoja iš Moldovos ir Prancūzijos. 1996 m. vyno ceche įdiegta nauja itališka gėrimų išpilstymo linija, naudojamos nerūdijančio plieno talpyklos. Atnaujintas produkcijos apipavidalinimas, gamyboje taikoma pažangi vynų skaidrinimo technologija.
Brendis “Alita“ gaminamas iš prancūziško brendžio spirito. Šis produktas pasižymi aukšta kokybe ir pelnė vartotojų pripažinimą kaip populiariausias Lietuvos brendis. Tai patvirtina ir stabiliai didėjantys brendžio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7063 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 2. TRUMPA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA. ĮMONĖS MISIJA IR TIKSLAI 3
  • 3. ĮMONĖ PERSPEKTYVŲ TYRIMAS 4
  • 3.1 Rinkos situacija, kurioje įmonė veikia 4
  • 3.2. Makroaplinka 5
  • 3.2.1. Ekonominė aplinka 6
  • 3.2.2. Politinė – teisinė aplinka 6
  • 3.2.3. Konkurencinė aplinka 7
  • 3.2.4. Socialinė kultūrinė aplinka 7
  • 3.2.5. Technologinė - mokslinė aplinka 9
  • 3.2.6. Gamtinė aplinka 9
  • 3.3.Mikroaplinka analizė 10
  • 3.3.1. Ab „Alita“ pirkejai ir tikslinės rinkos 11
  • 3.3.2. AB „Alita“ partneriai 11
  • 3.3.3. Ab „Alita“ konkurentai 12
  • 3.4. Ab“ Alita“ įmonės marketingo komplekso analizė 13
  • 3.4.1. Prekių analizė 14
  • 3.4.2. Kainų analizė 15
  • 3.4.3. Prekių paskirstymo analizė 17
  • 3.4.4.Prekių rėmimo analizė 17
  • 3.5. AB „Alita“ SSGG (SWOT) analizė 18
  • 3.6. Įmonės AB “Alita“ marketingo tikslai 19
  • 4. MARKETINGO STRATEGIJA 20
  • 4.1. Konkuravimo būdo strategijos 20
  • 4.2. Marketingo strategija pagal tikslinę rinką 22
  • 4.3.Marketingo strategija pagal pozicionavimą 22
  • 4.4. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus 23
  • 4.4.1. Prekės strategijos vidaus ir globalinėse rinkose 23
  • 4.4.2. Kainų strategijos vidaus ir globalinėse rinkose 24
  • 4.4.3. Paskirstymo strategijos vidaus ir globalinėse rinkose 25
  • 4.4.4. Rėmimo strategijos vidaus ir globalinėse rinkose 26
  • 5. MARKETINGO STRATEGINIS ĮGYVENDINIMAS IR KONTROLĖ 27
  • IŠVADOS 29
  • LITERATŪRA 30

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
29 psl., (7063 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 29 psl., (7063 ž.)
  • Word failas 311 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt