Nė viena įmonė negali sėkmingai dirbti neturėdama strategijos.Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir pakirstymu, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas bei strategijos parengimas. Skirtingai nuo visos įmonės veiklos tikslų, marketingo tikslai apima tik marketingo sritį. Jie numato, ką įmonė turi pasiekti marketingo priemonėmis per planuojamą laikotarpį, naudodama atitinkamas marketingo strategijas.
Sudarydami rinkos strategiją, vadovai turi apsvarstyti organizacijos tikslinę rinką, produkto įvaizdį, kainų nustatymą, produktų politiką ir pardavimo strategiją.
4. Pateikti išvadas bei pasiūlymus.
2. TRUMPA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA. ĮMONĖS MISIJA IR TIKSLAI
Akcinė bendrovė “Alita“ įkurta 1963 metais. Įmonės įstatinis kapitalas sudaro - 73.9 mln. litų , valstybės kapitalas - 83,8 proc. 1998 metų apyvarta – 86 mln. Lt. Bendrovėje dirba 550 darbuotojai. AB “Alita“ – Lietuvos maisto pramonės įmonių asociacijos, Lietuvos konfederacijos narė.
Pagrindinė AB “Alita“ veikla – alkoholinių gėrimų gamyba. Įmonėje gaminamas šampanizuotas vynuogių vynas, vaisių, putojantys, gazuoti, vynuoginiai vynai, brendis, viskis, karčioji trauktinė, likeriai, degtinė, konjakas, alus, stiprus grūdų gėrimas “Samanė“, alkoholiniai kokteiliai( Mix, sidras), šampanas koncentruotos obuolių sultys bei kiti alkoholiniai gėrimai. Įmonės asortimento plėtimąsi galima pamatyti iš jos pavadinimų kaitos. Iš pradžių įmonė vadinosi vyno gamykla, vėliau – vyno – šampano kombinatas, dar vėliau – nealkoholinių gėrimų kombinatas, kol tapo AB “Alita“. Nepaisant įvairių pokyčių , pagrindinė įmonės orientacija išliko ta pati - gaminti kokybiška bei vartotojų poreikius tenkinančią produkciją.
Bendrovė turi senas vyno gamybos tradicijas bei didelę patirtį šio produkto gamyboje. Vynai – seniausias “Alitos“ produktas, pradėtas gaminti 1963 m. t.y. nuo pat įmonės įkūrimo pradžios. Vyno žaliavą “Alita“ importuoja iš Moldovos ir Prancūzijos. 1996 m. vyno ceche įdiegta nauja itališka gėrimų išpilstymo linija, naudojamos nerūdijančio plieno talpyklos. Atnaujintas produkcijos apipavidalinimas, gamyboje taikoma pažangi vynų skaidrinimo technologija.
Brendis “Alita“ gaminamas iš prancūziško brendžio spirito. Šis produktas pasižymi aukšta kokybe ir pelnė vartotojų pripažinimą kaip populiariausias Lietuvos brendis. Tai patvirtina ir stabiliai didėjantys brendžio...
Šį darbą sudaro 7063 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!