Kursiniai darbai

Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai"

9.4   (2 atsiliepimai)
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 1 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 2 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 3 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 4 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 5 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 6 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 7 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 8 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 9 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 10 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 11 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 12 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 13 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 14 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 15 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai" 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

„Žygio batai“ yra vienas iš geriausiai žinomų avalynės parduotuvių tinklų. Kadangi Lietuvoje veikia daug avalynės mažmeninės prekybos rinkos dalyvių, todėl labai svarbu gerai įvertinti savo marketingo veiksmus ir racionaliai suplanuoti marketingo strategiją.
Šio darbo tikslas – remiantis „Žygio batų“ parduotuvių tinklo perspektyvų tyrimo išvadomis, numatyti marketingo strategijas ir parengti jų įgyvendinimo rekomendacijas.
Šiam tikslui įgyvendinti, buvo iškelti tokie uždaviniai:
1. Atlikti avalynės parduotuvių tinklo „Žygio batai“ perspektyvų tyrimą;
2. Suformuluoti marketingo tikslus;
3. Numatyti marketingo strategijas;
4. Parengti marketingo strategijų įgyvendinimo ir kontrolės rekomendacijas.
Darbas atliktas remiantis marketingo moksline teorine literatūra bei viešai prieinama informacija apie „Žygio batų“ parduotuvių tinklą.
1. TRUMPA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA
“Žygio batai” yra vienas didžiausių avalynės parduotuvių tinklas Lietuvoje, taip pat jis yra ir populiariausias avalynės tinklas (šaltinis: SIC rinkos tyrimai, 2005 m. gegužės mėn.).
Šiuo metu veikia 28 “Žygio batai” parduotuvės Vilniuje, Kaune, Panevėžyje, Šiauliuose, Klaipėdoje, Marijampolėje, Alytuje, Utenoje ir Tauragėje. Rygoje taip pat yra dvi parduotuvės su “Žygio batų” koncepcija.
“Žygio batų” esminė ir pagrindinė vertybė yra prieinamumas. Prieinamumas madai, grožiui, kainai, pirkimo vietos patogumui ir aukščiausio lygio aptarnavimui, dėmesiui, patarimui. Parduotuvėse galima rasti patogius ir gražius batus, nes žmonės to tikisi ir yra to verti. Tai yra jų harmoningo gyvenimo dalis. „Žygio batai“ parduotuvių tinklas priklauso UAB „Armitana“. Šiai vieną didžiausių specializuotos avalynės parduotuvių tinklą valdančiai įmonei Lietuvoje priklauso avalynės parduotuvės “Žygio batai”, “Step Top”, “SALAMANDER”, “Tops!”, “Reno”, "4Seasons", bei drabužių parduotuvės "Terranova" ir „Calliope“.
Latvijoje įmonei priklauso “SALAMANDER”, “Tops” bei “Reno” avalynės parduotuvių tinklai, o Estijoje- “SALAMANDER” ir "Reno". Šiuo metu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje įmonė valdo 63 avalynės ir drabužių parduotuves ir jų skaičius nuolat auga.
UAB "Armitana" dirba dirba apie 450 įvairių sričių specialistų, iš jų virš 350 Lietuvoje. 2006 m. kovo mėn. UAB “Armitana” buvo pripažinta geriausia klientus aptarnaujančia įmone. Be to, net 10 parduotuvių įvairiuose Lietuvos miestuose pateko į geriausių klientus aptarnaujančių vietų penkioliktuką.
1996 m. pradėta “Žygio batų” parduotuvių plėtra. Per...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2938 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. TRUMPA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA 4
  • 2 „ŽYGIO BATŲ“ TINKLO PERSPEKTYVŲ TYRIMAS 5
  • 2.1 Tarptautinė aplinka 5
  • 2.2 Makroaplinkos analizė 5
  •  Politinė-teisinė aplinka 5
  •  Ekonominė aplinka 5
  •  Socialinė-kultūrinė aplinka 5
  •  Technologinė-mokslinė aplinka 6
  •  Gamtinė aplinka 6
  •  Konkurentinė aplinka 6
  • 2.3 Mikroaplinkos analizė 6
  •  Pirkėjai ir rinkos 6
  •  Partneriai 7
  •  Konkurentai 7
  • 2.4 UAB Žaibiškas greitis marketingo komplekso analizė 8
  • 2.5 Parduotuvių tinklo SWOT analizė 11
  • 2.6 „Žygio batai“ marketingo tikslai 12
  • 3 MARKETINGO STRATEGIJOS 13
  • 4 MARKETINGO STRATEGIJŲ ĮGYVENDINIMAS IR KONTROLĖ 14
  • IŠVADOS 15
  • Informacijos šaltinių sąrašas 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (2938 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 16 psl., (2938 ž.)
  • Word failas 159 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt