Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė veiksmų, kurie visiškai ar iš dalies priskirtini marketingo sričiai. Mes nagrinėjame UAB „Panevėžio eglė“ marketingo strategijų parengimą. Įmonė kuria prekes ir nustato, bei kontroliuoja jų kainas, parduoda pati ir per tarpininkus. Norint sėkmingai vystyti verslą, jo sėkmė priklauso ir nuo mikroaplinkos ir makroaplinkos. Daugiausia dėmesio įmonė skiria vartotojų poreikiams ištirti, palaikyti ryšius su visuomene per reklamą, ar kitais būdais. Žinodama įmonė ko nori vartotojai, gali sėkmingai planuoti gamybą. Planuodama įmonė bando aprėpti ilgą laikotarpį ir nustatyti kelią ilgalaikių tikslų link, tam naudojamas strateginis planavimas. Strateginio lygio klausimus sprendžia aukščiausios įmonės valdymo grandys, įmonės vadovas ir skyrių vadovai. Strateginio planavimo rezultatas yra įmonės veiklos strategijos.
Skirtingai nuo visos įmonės tikslų marketingo tikslai apima tik marketingo sritį. Marketingo tikslai numato, ką įmonė numato pasiekti marketingo priemonėmis per planuojamą laikotarpį naudodama atitinkamas marketingo strategijas. Marketingo strategijos kūrimas prasideda nuo pardavimo apimties ir kitų tikslų nustatymo etape numatytų rodiklių prognozės. Jei prognozės atitinka marketingo tikslus, tuomet dabartinės marketingo strategijos keisti nereikia, jei ne marketingo strategija būna keičiama ar tobulinama. Strategijas galima apibrėžti pagal, tai kokias prekes ir kokias rinkas apima numatomi veiksniai, kaip veiklai bus skiriamos investicijos, kokios strategijos bus naudojamos, kokie strateginiai pranašumai naudojami prieš konkurentus bus plėtojami. Planuojant marketingo veiklą tikslingiausia laikytis griežtos ir plačiai pripažįstamos struktūros, kuri susijusi su svarbiausiais marketingo aspektais: tikslinės rinkos pasirinkimu, pozicionavimo būdo pasirinkimu ir atskirų marketingo komplekso elementų (prekių, kainų, paskirstymo ir rėmimo) funkcinių strategijų pasirinkimu. Susipažinus su tipišku marketingo planavimo proceso nuoseklumu, galima atsižvelgti ir į specifinius veiksnius, kurie turi savitumo marketingo planavimo eigai bei pačiai marketingo strategijai, šiame darbe bus išnagrinėta viena iš pagrindinių - konkuravimo būdo strategija.
Darbo tikslas – išanalizuoti marketingo strategiją UAB „Panevėžio eglė“.
Darbo objektas – UAB „Panevėžio eglė“ – viena didžiausia Panevėžio apskrities konditerijos gaminių gamintoja.
1. Išsiaiškinti įmonės misiją ir tikslus.
2. Apžvelgti ir išanalizuoti marketingo strategijos formavimo etapus.
3....
Šį darbą sudaro 3384 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!