Priedai.
Potencialus vartotojas gali nutarti pirkti prekę tik tada, jeigu jis turi apie ją pakankamai žinių. Vartotojui būtina pranešti apie parduodamą prekę, jos kainą, pateikimo vietą ir laiką, paskatinti prekę pirkti. Taip perduodama informacija taikant ketvirtąjį marketingo komplekso elementą – rėmimą.
Rėmimas – tai į vartotoją orientuoti informavimo ir įtikinėjimo veiksmai, turintys įtakos pirkimo sprendimams1.
Rėmimu užmezgamas ryšys tarp firmos (informacijos siuntėjo) ir vartotojų (informacijos priėmėjų). Šio ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai reaguotų į pateikiamą informaciją. Būdingiausia reakcijos forma – firmos prekių pirkimas. Siekiant pageidaujamos reakcijos, didelę reikšmę turi ne tik perduodamos informacijos turinys, bet ir jos perdavimo būdas bei pateikimo forma, laikas. Skiriamos keturios rėmimo veiksmų grupės:
1. Pardavimų rėmimas.
2. Reklama.
3. Populiarinimas.
4. Asmeniškas pardavimas.
Šių grupių veiksmai yra tarpusavyje glaudžiai susiję, todėl jų visuma kartais vadinama rėmimo kompleksu, o kiekviena atskira grupė – to komplekso elementu. Rėmimo efektyvumas priklauso tiek nuo atskirų elementų, tiek nuo tinkamo jų suderinamumo.
Rėmimo komplekso struktūra ir kiekvieno elemento reikšmingumas priklauso nuo keleto sąlygų. Pirmiausia tenka atsižvelgti į rinkos pobūdį. Kai rinkos taikinys apima nedaug pirkėjų, labai efektyvus asmeniškas pardavimas. Jeigu potencialių pirkėjų yra daug, jie plačiai pasklidę, - daugiau dėmesio skiriama reklamai.
Kita sąlyga – pačios prekės pobūdis. Remiant asmeninio vartojimo prekes, dažniausiai tuo pačiu metu naudojami visi keturi elementai, tačiau svarbiausiais laikomi reklama ir pardavimų rėmimas.
Trečia sąlyga – prekės pasiekta gyvenimo ciklo stadija. Įvedimo stadijoje reikšmingiausi rėmimo elementai yra reklama, populiarinimas ir asmeniškas pardavimas. Augimo stadijoje labai svarbu tampa pardavimų rėmimas. Pardavimų rėmimas ir primenanti reklama svarbiausi ir brandos stadijoje. Tuo tarpu smukimo stadijoje pardavimų rėmimas praktiškai nebetaikomas.
Ketvirtoji sąlyga – prekės kaina. Remiant pigias prekes didesnę reikšmę turi reklama, brangias – asmeniškas pardavimas.
Penkta sąlyga – rėmimui skiriamų lėšų apimtis. Kai ji nedidelė, panaudoti brangius rėmimo veiksmus. Pavyzdžiui, nėra galimybės pasitelkti reklamai televiziją, radiją ar ypač populiarius leidinius, nes tokia rekalam labai brangi.
Bendriausias rėmimo tikslas – nustatyti tarp firmos...
Šį darbą sudaro 4966 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!