Kursiniai darbai

Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris

9.8   (3 atsiliepimai)
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 1 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 2 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 3 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 4 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 5 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 6 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 7 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 8 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 9 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 10 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 11 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 12 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 13 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 14 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 15 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 16 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 17 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 18 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 19 puslapis
Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Priedai.
Potencialus vartotojas gali nutarti pirkti prekę tik tada, jeigu jis turi apie ją pakankamai žinių. Vartotojui būtina pranešti apie parduodamą prekę, jos kainą, pateikimo vietą ir laiką, paskatinti prekę pirkti. Taip perduodama informacija taikant ketvirtąjį marketingo komplekso elementą – rėmimą.
Rėmimas – tai į vartotoją orientuoti informavimo ir įtikinėjimo veiksmai, turintys įtakos pirkimo sprendimams1.
Rėmimu užmezgamas ryšys tarp firmos (informacijos siuntėjo) ir vartotojų (informacijos priėmėjų). Šio ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai reaguotų į pateikiamą informaciją. Būdingiausia reakcijos forma – firmos prekių pirkimas. Siekiant pageidaujamos reakcijos, didelę reikšmę turi ne tik perduodamos informacijos turinys, bet ir jos perdavimo būdas bei pateikimo forma, laikas. Skiriamos keturios rėmimo veiksmų grupės:
1. Pardavimų rėmimas.
2. Reklama.
3. Populiarinimas.
4. Asmeniškas pardavimas.
Šių grupių veiksmai yra tarpusavyje glaudžiai susiję, todėl jų visuma kartais vadinama rėmimo kompleksu, o kiekviena atskira grupė – to komplekso elementu. Rėmimo efektyvumas priklauso tiek nuo atskirų elementų, tiek nuo tinkamo jų suderinamumo.
Rėmimo komplekso struktūra ir kiekvieno elemento reikšmingumas priklauso nuo keleto sąlygų. Pirmiausia tenka atsižvelgti į rinkos pobūdį. Kai rinkos taikinys apima nedaug pirkėjų, labai efektyvus asmeniškas pardavimas. Jeigu potencialių pirkėjų yra daug, jie plačiai pasklidę, - daugiau dėmesio skiriama reklamai.
Kita sąlyga – pačios prekės pobūdis. Remiant asmeninio vartojimo prekes, dažniausiai tuo pačiu metu naudojami visi keturi elementai, tačiau svarbiausiais laikomi reklama ir pardavimų rėmimas.
Trečia sąlyga – prekės pasiekta gyvenimo ciklo stadija. Įvedimo stadijoje reikšmingiausi rėmimo elementai yra reklama, populiarinimas ir asmeniškas pardavimas. Augimo stadijoje labai svarbu tampa pardavimų rėmimas. Pardavimų rėmimas ir primenanti reklama svarbiausi ir brandos stadijoje. Tuo tarpu smukimo stadijoje pardavimų rėmimas praktiškai nebetaikomas.
Ketvirtoji sąlyga – prekės kaina. Remiant pigias prekes didesnę reikšmę turi reklama, brangias – asmeniškas pardavimas.
Penkta sąlyga – rėmimui skiriamų lėšų apimtis. Kai ji nedidelė, panaudoti brangius rėmimo veiksmus. Pavyzdžiui, nėra galimybės pasitelkti reklamai televiziją, radiją ar ypač populiarius leidinius, nes tokia rekalam labai brangi.
Bendriausias rėmimo tikslas – nustatyti tarp firmos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4966 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Rėmimo strategijos 3
  • 2. AB “Klaipėdos kartonas” ir jos prekių esamos situacijos analizė
  • 2.1. produkcijos charakteristika
  • 2.2. kainos
  • 2.3. paskirstymo kanalai
  • 2.4. rėmimo veiksmai
  • 3. marketingo aplinkos analizė
  • 3.1. mikro aplinkos analizė
  • 3.2. makro aplinkos analizė
  • 4. marketingo tikslų nustatymas
  • 5. tikslinių rinkos segmentų parinkimas bei jų aprėpimo strategijos
  • 6. marketingo komplekso elementų apibūdinimas
  • 6.1. prekės charakteristika
  • 6.2. numatomos kainos
  • 6.3. paskirstymo kanalo parinkimas
  • 6.4. rėmimo veiksmai
  • 7. marketingo veiksmų planas
  • 8. išvados ir rekomendacijos.
  • 9. Literatūra

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (4966 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 21 psl., (4966 ž.)
  • Word failas 149 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt