Marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar paslaugas siūlanti įmonė. Marketingo žinių bei jo metodų naudojimo patirties taip pat reikia ir valstybės vadovui ar tarnautojui, norinčiam žinoti, ką ir kaip reikia daryti kuriant palankias lietuviškų prekių gamybos ir ypač jų pardavimo vidaus ir užsienio rinkose galimybes.
Lietuvoje ilgą laiką buvo taikoma planinė ekonomika, kuri reikalavo rinkos situacijos bei vartotojų poreikių tyrimų. Dabartinėje situacijoje įmonė, norėdama sėkmingai vykdyti savo komercinę veiklą, turi tiksliai žinoti, į kokio pobūdžio rinką ji orientuota, kokie vartotojai yra jos produkcijos vartotojai. Neužtenka vien tik sukurti ir pagaminti prekę. Labai svarbu yra tinkamai ją pateikti vartotojams.
Sėkmingas prekės išsilaikymas rinkoje priklauso nuo marketingo programos prekei parengimo. Reikia atlikti daug veiksmų, kurių dėka prekės galėtų konkuruoti rinkoje. Šio darbo tikslas- parengti marketingo strategiją N įmonėje.
Darbe bus apžvelgiama N įmonės bendroji bei marketingo veikla, jos makroalpinkos bei marketingo komplekso elementų analizė. Taip pat atlikta įmonės SWOT analizė, kuri padės spręsti marketingo strategijos vystymą N įmonėje. Šioje įmonėje marketingo veikla vykdoma ne taip aktyviai, kaip galėtų būti vykdoma. Todėl darbe, pateikiama pasiūlymų, kaip būtų galima parengti naujos marketingo strategijos planą.
1. N įmonės misija
N įmonė gamina keraminę ir cheminę produkciją. Pagrindinė N įmonės gaminama produkcija yra keraminės sienų, grindų bei fasadinės plytelės, čerpės, kokliai židiniams. Įmonės pardavimų struktūroje už šių gaminių realizaciją gaunama apie 90% visų pajamų.
Asortimentas ir kokybė – pagrindinės N priemonės, siekiant pritraukti klientus. Gaminama daugiau kaip 100 plytelių rūšių, kuriamos teminės plytelių kolekcijos, asortimentas formuojamas, atsižvelgiant į tarptautines dizaino vystymosi tendencijas. Siekiant, maksimaliai patenkinti klientų poreikius, taip pat gaminami ir plytelių klijai, glaistas bei sausasis grindų liejimo mišinys. N įmonės produkcija atitinka aukščiausius techninius reikalavimus, yra patvari ir atspari dilimui.
N įmonės misija - tapti pagrindiniu dalyviu Lietuvos keraminių plytelių rinkoje bei orientuotis į užsienio...
Šį darbą sudaro 5354 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!