Referatai

Marketingo strategijos parengimas N įmonėje

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 1 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 2 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 3 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 4 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 5 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 6 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 7 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 8 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 9 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 10 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 11 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 12 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 13 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 14 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 15 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 16 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 17 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 18 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 19 puslapis
Marketingo strategijos parengimas N įmonėje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar paslaugas siūlanti įmonė. Marketingo žinių bei jo metodų naudojimo patirties taip pat reikia ir valstybės vadovui ar tarnautojui, norinčiam žinoti, ką ir kaip reikia daryti kuriant palankias lietuviškų prekių gamybos ir ypač jų pardavimo vidaus ir užsienio rinkose galimybes.
Lietuvoje ilgą laiką buvo taikoma planinė ekonomika, kuri reikalavo rinkos situacijos bei vartotojų poreikių tyrimų. Dabartinėje situacijoje įmonė, norėdama sėkmingai vykdyti savo komercinę veiklą, turi tiksliai žinoti, į kokio pobūdžio rinką ji orientuota, kokie vartotojai yra jos produkcijos vartotojai. Neužtenka vien tik sukurti ir pagaminti prekę. Labai svarbu yra tinkamai ją pateikti vartotojams.
Sėkmingas prekės išsilaikymas rinkoje priklauso nuo marketingo programos prekei parengimo. Reikia atlikti daug veiksmų, kurių dėka prekės galėtų konkuruoti rinkoje. Šio darbo tikslas- parengti marketingo strategiją N įmonėje.
Darbe bus apžvelgiama N įmonės bendroji bei marketingo veikla, jos makroalpinkos bei marketingo komplekso elementų analizė. Taip pat atlikta įmonės SWOT analizė, kuri padės spręsti marketingo strategijos vystymą N įmonėje. Šioje įmonėje marketingo veikla vykdoma ne taip aktyviai, kaip galėtų būti vykdoma. Todėl darbe, pateikiama pasiūlymų, kaip būtų galima parengti naujos marketingo strategijos planą.
1. N įmonės misija
N įmonė gamina keraminę ir cheminę produkciją. Pagrindinė N įmonės gaminama produkcija yra keraminės sienų, grindų bei fasadinės plytelės, čerpės, kokliai židiniams. Įmonės pardavimų struktūroje už šių gaminių realizaciją gaunama apie 90% visų pajamų.
Asortimentas ir kokybė – pagrindinės N priemonės, siekiant pritraukti klientus. Gaminama daugiau kaip 100 plytelių rūšių, kuriamos teminės plytelių kolekcijos, asortimentas formuojamas, atsižvelgiant į tarptautines dizaino vystymosi tendencijas. Siekiant, maksimaliai patenkinti klientų poreikius, taip pat gaminami ir plytelių klijai, glaistas bei sausasis grindų liejimo mišinys. N įmonės produkcija atitinka aukščiausius techninius reikalavimus, yra patvari ir atspari dilimui.
N įmonės misija - tapti pagrindiniu dalyviu Lietuvos keraminių plytelių rinkoje bei orientuotis į užsienio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5354 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. N įmonės misija 3
  • 2. N įmonės tikslai 4
  • 3. N įmonės perspektyvų tyrimas 5
  • 3.1. Makroaplinkos analizė 5
  • 3.1.1. Ekonominė aplinka 5
  • 3.1.2. Politinė – teisinė aplinka 5
  • 3.1.3. Konkurentinė aplinka 5
  • 3.1.4. Gamtos aplinka 7
  • 3.1.5. Technologinė aplinka 7
  • 3.1.6. Socialinė kultūrinė aplinka 8
  • 3.2. N įmonės rinkos ir vartotojai 8
  • 3.3. N įmonės marketingo komplekso elementų analizė 10
  • 3.3.1. Prekių (paslaugų) ir kainų analizė 10
  • 3.3.2. Prekių paskirstymo kanalai 11
  • 3.3.3. Prekių rėmimo analizė 12
  • 3.4. SWOT analizė 14
  • 4. N įmonės marketingo tikslai 16
  • 5. Marketingo strategija 17
  • 5.1. Konkuravimo būdo strategijos 17
  • 5.2. Marketingo strategijos pagal tikslinę rinką 17
  • 5.3. Marketingo strategijos pagal pozicionavimą 18
  • 5.4. Marketingo strategijos pagal marketingo komplekso elementus 18
  • 5.4.1. Prekės strategija 18
  • 5.4.2. Kainos strategija 19
  • 5.4.3. Paskirstymo strategija 19
  • 5.4.4. Rėmimo strategija 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (5354 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 27 psl., (5354 ž.)
  • Word failas 339 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt