Kursiniai darbai

Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga"

9.6   (2 atsiliepimai)
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 1 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 2 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 3 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 4 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 5 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 6 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 7 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 8 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 9 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 10 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 11 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 12 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 13 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 14 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 15 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 16 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 17 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 18 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 19 puslapis
Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Nuolat kintančioje aplinkoje bei nuožmioje konkurencinėje kovoje firmos sugeba aktyviai veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau ilgesnius perspektyvinius tikslus, parengti veiksmų ir priemonių programas numatytiems tikslams pasiekti. Visa tai firmoje, apibendrinant, ai valdymo sistema.
Firmos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas yra sudėtingas. Taip pat nemažai trunka kol šis strateginis sprendimas yra įgyvendinamas.
Strateginis planas turi būti paremtas tyrimais ir faktais, todėl organizaciją privalo pastoviai rinkti ir analizuoti daugybę informacijos apie pramonės šaką, konkurenciją. O mano pasirinkta UAB „Verslo srautas“ gaminanti plastikinius langus turi ypatingai domėtis kintančia rinka, kintančiais vartotojo poreikiais, kadangi šiame versle negalima “miegoti ant laurų”. Konkurentų nemažai, o tuo labiau, mažesnės įmonės privalo rengti savo strateginius planus tikrai profesionaliai, kadangi kiekvienas nestandartinis žingsnis gali juos išvesti į lyderius, bet taip pat gali ir sunaikinti, arba bent jau sukelti finansinius sunkumus.
Tyrimo problema – išsiaiškinti veiksnius, įtakojančius į UAB „Verslo srautas“ veiklos strateginį planavimą.
Tyrimo tikslas – ištirti UAB „Verslo srautas“ veiklos strateginį planavimą.
1. Išanalizuoti išorines ir vidines aplinkas, kaip jos įtakos UAB „Verslo srautas“.
2. Nustatyti bendrąją įmonės vystymo strategiją.
3. Nustatyti, kokias strategijas taikyti verslo vienetams.
4. Išanalizuoti UAB „Verslo srautas“ funkcines strategijas.
5. Įvardinti įmonės strateginius tikslus.
Atlikdama darbą remsiuosi specializuota literatūra, norėdama kuo geriau išanalizuoti ir pateikti šį kursinį darbą, tačiau ne viskuo kas bus pateikiama teorinėje knygų dalyse, taikysiu savo darbe. Literatūroje aprašomi bendrieji veiksniai lemiantys įmonės būklę, o taikydami praktiniuose tyrimuose kiekvienas atsirenka kas jo įmonei būdingiausia (pvz. Juk nevisiems vienodai yra svarbios, kad ir geografinė padėtis).
1. MARKETINGO VEIKLOS ANALIZĖ
1.1. Analizės etapas strateginio planavimo procese
1.1.1. Išorinės aplinkos įvertinimo ir įtakojimo analizė
Išorinė aplinka – tai aplinka sudaryta iš veiksnių turinčių įtakos įmonės veiklai, bet jos nevaldomų t.y. įmonės nekontroliuojama aplinka. Ši aplinka vertinama pagal tris parametrus:
1. Pakitimus, kurie veikia dabartinę strategiją;
2. Veiksnius, grėsmingus dabartinei strategijai;
3. Veiksnius, kurie planą pataisius, organizacijai suteiktų papildomų galimybių.
Išorinę aplinką sudaro:
• Politiniai veiksniai – tai marketingo programos aplinkos komponentas, apimantis...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4685 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. MARKETINGO VEIKLOS STRATEGINIS PLANAVIMAS 4
  • 1.1. Analizės etapas strateginio planavimo procese ..4
  • 1.1.1. Išorinės aplinkos įvertinimo ir įtakojimo analizė .4
  • 1.1.2. Rinkos veiksniai 5
  • 1.1.3. Vidinė aplinkos analizė .6
  • 1.2. Bendrosios įmonės plėtros ir vystymosi strategijos pasirinkimo prielaidos ..6
  • 1.3. Produktų ar jų grupių vystymosi strategijų parinkimo metodika .8
  • 1.4. Funkcinės strategijos ir jų parinkimo metodika .10
  • 1.5. Strateginių tikslų nustatymas ir formulavimas 11
  • 2. uab „Verslo srautas“ STRATEGINės PLĖTROS IR VYSTYMOSI KRYPTYS 2004-2008 M. .13
  • 2.1. Trumpa uab „Verslo srautas“ įmonės charakteristika .13
  • 2.2. Dabartinių ir potencialių aplinkos ir vidinių veiksnių analizė 14
  • 2.2.1. Išorinės aplinkos veiksniai ir sąlygos .14
  • 2.2.2. Įmonės vidiniai veiksniai ir sąlygos 15
  • 2.2.3. uab „Verslo srautas“ rinkos veiksnių analizė ..16
  • 2.3. SWOT analizės išvados ir siūlymai .17
  • 2.4. Įmonės funkcinių strategijų numatymas.19
  • Išvados ..22
  • Literatūros sĄrašas .23
  • PRIEDAI 24
  • 1 priedas. UAB “Verslo srautas“ organizacinės sistema

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
25 psl., (4685 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 25 psl., (4685 ž.)
  • Word failas 253 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt