Nuolat kintančioje aplinkoje bei nuožmioje konkurencinėje kovoje firmos sugeba aktyviai veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau ilgesnius perspektyvinius tikslus, parengti veiksmų ir priemonių programas numatytiems tikslams pasiekti. Visa tai firmoje, apibendrinant, ai valdymo sistema.
Firmos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas yra sudėtingas. Taip pat nemažai trunka kol šis strateginis sprendimas yra įgyvendinamas.
Strateginis planas turi būti paremtas tyrimais ir faktais, todėl organizaciją privalo pastoviai rinkti ir analizuoti daugybę informacijos apie pramonės šaką, konkurenciją. O mano pasirinkta UAB „Verslo srautas“ gaminanti plastikinius langus turi ypatingai domėtis kintančia rinka, kintančiais vartotojo poreikiais, kadangi šiame versle negalima “miegoti ant laurų”. Konkurentų nemažai, o tuo labiau, mažesnės įmonės privalo rengti savo strateginius planus tikrai profesionaliai, kadangi kiekvienas nestandartinis žingsnis gali juos išvesti į lyderius, bet taip pat gali ir sunaikinti, arba bent jau sukelti finansinius sunkumus.
Tyrimo problema – išsiaiškinti veiksnius, įtakojančius į UAB „Verslo srautas“ veiklos strateginį planavimą.
Tyrimo tikslas – ištirti UAB „Verslo srautas“ veiklos strateginį planavimą.
1. Išanalizuoti išorines ir vidines aplinkas, kaip jos įtakos UAB „Verslo srautas“.
2. Nustatyti bendrąją įmonės vystymo strategiją.
3. Nustatyti, kokias strategijas taikyti verslo vienetams.
4. Išanalizuoti UAB „Verslo srautas“ funkcines strategijas.
5. Įvardinti įmonės strateginius tikslus.
Atlikdama darbą remsiuosi specializuota literatūra, norėdama kuo geriau išanalizuoti ir pateikti šį kursinį darbą, tačiau ne viskuo kas bus pateikiama teorinėje knygų dalyse, taikysiu savo darbe. Literatūroje aprašomi bendrieji veiksniai lemiantys įmonės būklę, o taikydami praktiniuose tyrimuose kiekvienas atsirenka kas jo įmonei būdingiausia (pvz. Juk nevisiems vienodai yra svarbios, kad ir geografinė padėtis).
1. MARKETINGO VEIKLOS ANALIZĖ
1.1. Analizės etapas strateginio planavimo procese
1.1.1. Išorinės aplinkos įvertinimo ir įtakojimo analizė
Išorinė aplinka – tai aplinka sudaryta iš veiksnių turinčių įtakos įmonės veiklai, bet jos nevaldomų t.y. įmonės nekontroliuojama aplinka. Ši aplinka vertinama pagal tris parametrus:
1. Pakitimus, kurie veikia dabartinę strategiją;
2. Veiksnius, grėsmingus dabartinei strategijai;
3. Veiksnius, kurie planą pataisius, organizacijai suteiktų papildomų galimybių.
Išorinę aplinką sudaro:
• Politiniai veiksniai – tai marketingo programos aplinkos komponentas, apimantis...
Šį darbą sudaro 4685 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!