Kursinio projekto tiriamasis objektas yra Lietuvos įmonė, užsiimanti prekyba autodetalėmis Lietuvoje ir ES šalyse ir siekianti savo veiklą plėsti. Planuojama prekybą vystyti į ne ES šalis, tokias kaip Rusija, Kazachstanas, Baltarusija.
Strategija – tai sąmoningai ir tikslingai suformuotas perspektyvinis modelis (sprendimų visuma) tolimiausiam numatomam ateities momentui, susietas su organizacijos vizija ir misija, nurodantis veiksmų sekos kryptį kiekvienam atskiram detalizuotam laiko etapui, pasitelkiant reikiamus būdus bei priemones, įvertinant organizacijos būklę bei aplinkos įtaką, numatant teisingas išteklių paskirstymo galimybes tam, kad pasiekti numatytus tikslus [17].
Tuo tarpu marketingo strategiją galima apibendrintai apibrėžti kaip organizacijos pastangas išsikirti savo konkurencinius pranašumus, panaudojant organizacijos stiprybes, siekiant kuo geriau patenkinti vartotojų poreikius kintančioje aplinkoje [7, 26 – 27]. Plačiau marketingo strategijos aptariamos antrame skyriuje “Naujausių problemos sprendimų kritinis įvertinimas”.
Viena pagrindinių marketingo strategijos funkcijų yra užtikrinti, kad įmonė visų pirma įsitvirtintų naujoje rinkoje ir užsitikrintų nuolatinį grįžtamąjį ryšį su vartotoju ateityje. Marketingo strategija leidžia įvertinti silpnąsias ir stipriąsias rinkos puses, išryškinti vartotojų poreikius, kuriuos patenkinus bus pasiektas optimalus rezultatas. Kartu visapusiškai įvertinta ir efektyviai parinkta marketingo strategija leis pritraukti ne vienkartinį vartotoją, o nuolatinį klientą, kuris užtikrins ne pelną, o pastovias pajamas.
Tam, kad ši marketingo strategijos funkcija taptų praktiškai įgyvendinama, verta taikyti sisteminį požiūrį ir į marketingo strategijos kūrimą žiūrėti kaip į vientisą sistemą, kurios elementai įtakoja vykdomų procesų rezultatus. Tokiu būdų bus įvertinta ne tik rinkos situacija, galimybės, perspektyvos ir kliūtys, bet ir pačios įmonės pajėgumai patenkinti esamą (galimą) paklausą bei atskleis, kokių resursų gali trūkti, prireikti ir kaip juos subalansuoti tarpusavy. Vadinasi, yra būtina įvertinti esminius aplinkos (tiek vidinės įmonės, tiek ir išorinės – artimosios ir tolimosios) veiksnius, kurie susiję su veikla. Tuomet ir elementus, kurie netiesiogiai siejasi su įmonės veikla, bet gali turėti realias pasekmes rezultatams. Vertinimui pasitelkiami valdymo metodai ir koncepcijos, kurie palengvina veiklos atskirų sričių vertinimą ir pateikia konkretizuotą informaciją, reikalingą strateginiams sprendimams priimti.
Kursiniame...
Šį darbą sudaro 5004 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!