doc. Rūta Urbanskienė
KAUNAS, 2006
Mano individualaus darbo užduotis: ,,Pateikti dviejų autorių nuomonę apie marketingo strategijas pagal tikslines rinkas: nurodyti kriterijus (pagal ką klasifikuojama) ir kokios rūšys. Pateikti schematiškai su paaiškinimais, komentarais. Pabaigoje nurodyti literatūrą“.
Marketingo strategija – viena iš svarbiausių verslo strategijos funkcinių substrategijų, kuri šiuolaikinėmis konkurencijos sąlygomis įmonės veikloje yra sudėtinga ir svarbi. Beje, tai marketingo logika, kuria verslo vienetai tikisi pasiekti savo marketingo tikslus ir funkcinė strategija, susijusi su organizacijos produktų kainų nustatymu, skatinimu ir paskirstymu. Ji taip pat apibūdinama kaip biznio vieneto pastangos diferencijuoti save geriau negu konkurentai, pasitelkiant sąlyginį savo pranašumą sėkmingiau tenkinti vartotojų poreikius konkrečiomis aplinkybėmis. Tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visuma, nukreipta pasiekti numatytus ilgalaikius marketingo tikslus(2, 115 psl).
Regina Virvilaitė ,,Marketingas“ (1, 122psl)
Strategijos parengimas. Marketino strateginio parengimo etapai:
• Rinkos segmentavimas;
• tikslinių rinkų parinkimas;
• įėjimo į rinką metodų parinkimas;
• marketingo metodų ir priemonių parinkimas;
• įėjimo į rinką laiko parinkimas.
Tikslinių rinkų parinkmas. Įmonė gali siekti užaldyti kurį nors rinkos segmentą, jai jis tenkina tokias sąlygas:
• tuo metu yra pakankamai imlus;
• turi šia prasme tolesnes plėtotės galimybes;
• turi nepatenkintų poreikių, kuriuos tam tikra įmonė gali sėkmingai patenkinti.
Jei įmonė planuoja pirmauti tik viename rinkos segmente, tokia strategija vadinama vienasegmentine koncentracija. Kai įmonė rūpinasi iš karto keliais segmentais tokia strategija vadinama daugiasegmentine koncentracija.
Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong ,,Rinkodaros principai“
Rinkos segmentavimas (2, 116psl.)
Rinką sudaro įvairių tipų vartotojai, produktai ir poreikiai. Rinkodarininkas čia turi nuspręsti, kuriuose rinkos segmentuose yra geriausios galimybės bendrovei įgyvendinti savo tikslus. Vartotojai yra grupuojami pagal įvairius požymius: geografinį (šalis, regionas arba miestas), demografinį (lytis, amžius, pajamos, išsilavinimas), psichografinį (socialinė klasė, gyvenimo būdas), elgsenos veiksnius (kokiomis progomis perka, kokių privalumų ieško, kiek suvartoja). Rinkos suskirstymas į pirkėjų grupes, kurių poreikiai, savybės ar elgsena yra skirtingi ir kuriems gali būti reikalingi skirtingi produktai arba rinkodaros kompleksai, vadinamas rinkos segmentavimu. Rinkos segmentavimas – tai vartotojai, panašiai...
Šį darbą sudaro 2666 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!