Bet kuri įmonė veikia sudėtingos, kintančios marketingo aplinkos sąlygomis. Nuolat kintanti ir nenuspėjama marketingo aplinka turi daug įtakos įmonės veiklai. Vykstančių toje aplinkoje pakitimų negalime vadinti nei lėtais, nei lengvai nuspėjamais. Jeigu ji nori išlikti, jai reikia gaminti ir siūlyti ką nors, kas būtų vertinga vienai ar kitai vartotojų grupei. Įmonė turi būti tikra, kad jos tikslai ir prekinis asortimentas tebėra aktualūs konkrečiai rinkai. Budrios įmonės nuolat peržiūri savo tikslus, strategines ir taktines nuostatas. Jos pasikliauja marketingu kaip pagrindine kompleksine priemone rinkai stebėti ir prisitaikyti prie vykstančių joje permainų.
Įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti skiriamos visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais. Daugybę kintamųjų galima suskirstyti į keturias grupes: vartotojui pagaminta prekė, jos kaina, paskirstymas ir rėmimas. Šios keturios sprendimų ir veiksmų grupės sudaro vadinamąjį marketingo kompleksą.
Šiuolaikinėmis intensyvios ir dinamiškomis ekonomikos sąlygomis labai sudėtinga ne tik sukurti verslą, bet ir jį išlaikyti bei plėtoti. Tarp įmonių nuolat vyksta nuožmi kova, didėja konkurencingumas. Įmonėms svarbu analizuoti bei realiai įvertinti savo veiklos ir konkurentų, finansinę būklę, formuoti atitinkamas savo pozicijas. Šioms problemoms spręsti reikia atlikti įmonių veiklos analizę nagrinėjant įvairių rodiklių dinamiką bei struktūrą, jų ryšius ir priklausomybę.
Kaip ir kiekvienos įmonės, taip ir UAB „Mažeikių strėlė“ tikslas yra padidinti pelningumą, įsiskverbiant į naujas rinkas. Tačiau gerų rezultatų ir pelno pasiekimui nepakanka vien sėkmės. Reikalinga aiški ir kryptinga įmonės veikla, o jos rezultatas galimas tik tada, kai įmonė žino ko nori vartotojas, kokias naudoti priemones jiems pritraukti, kokios iškyla problemos ir pan. Nuspręsti apie vartotoją, jo poreikius ir norus nepakanka vien intuicijos ar asmeninės patirties.
Darbo objektas – UAB „Mažeikių strėlė“ marketingo aplinka ir kompleksas.
Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Mažeikių strėlė“ marketingo aplinką ir kompleksą.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti UAB „Mažeikių strėlė“ marketingo aplinką ir kompleksą teoriniu aspektu.
2. Pateikti UAB „Mažeikių strėlė“ charakteristiką.
3. Įvertinti marketingo aplinkos poveikį...
Šį darbą sudaro 17156 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!