Diplominiai darbai

Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 1 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 2 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 3 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 4 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 5 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 6 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 7 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 8 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 9 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 10 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 11 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 12 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 13 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 14 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 15 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 16 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 17 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 18 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 19 puslapis
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Bet kuri įmonė veikia sudėtingos, kintančios marketingo aplinkos sąlygomis. Nuolat kintanti ir nenuspėjama marketingo aplinka turi daug įtakos įmonės veiklai. Vykstančių toje aplinkoje pakitimų negalime vadinti nei lėtais, nei lengvai nuspėjamais. Jeigu ji nori išlikti, jai reikia gaminti ir siūlyti ką nors, kas būtų vertinga vienai ar kitai vartotojų grupei. Įmonė turi būti tikra, kad jos tikslai ir prekinis asortimentas tebėra aktualūs konkrečiai rinkai. Budrios įmonės nuolat peržiūri savo tikslus, strategines ir taktines nuostatas. Jos pasikliauja marketingu kaip pagrindine kompleksine priemone rinkai stebėti ir prisitaikyti prie vykstančių joje permainų.
Įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti skiriamos visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais. Daugybę kintamųjų galima suskirstyti į keturias grupes: vartotojui pagaminta prekė, jos kaina, paskirstymas ir rėmimas. Šios keturios sprendimų ir veiksmų grupės sudaro vadinamąjį marketingo kompleksą.
Šiuolaikinėmis intensyvios ir dinamiškomis ekonomikos sąlygomis labai sudėtinga ne tik sukurti verslą, bet ir jį išlaikyti bei plėtoti. Tarp įmonių nuolat vyksta nuožmi kova, didėja konkurencingumas. Įmonėms svarbu analizuoti bei realiai įvertinti savo veiklos ir konkurentų, finansinę būklę, formuoti atitinkamas savo pozicijas. Šioms problemoms spręsti reikia atlikti įmonių veiklos analizę nagrinėjant įvairių rodiklių dinamiką bei struktūrą, jų ryšius ir priklausomybę.
Kaip ir kiekvienos įmonės, taip ir UAB „Mažeikių strėlė“ tikslas yra padidinti pelningumą, įsiskverbiant į naujas rinkas. Tačiau gerų rezultatų ir pelno pasiekimui nepakanka vien sėkmės. Reikalinga aiški ir kryptinga įmonės veikla, o jos rezultatas galimas tik tada, kai įmonė žino ko nori vartotojas, kokias naudoti priemones jiems pritraukti, kokios iškyla problemos ir pan. Nuspręsti apie vartotoją, jo poreikius ir norus nepakanka vien intuicijos ar asmeninės patirties.
Darbo objektas – UAB „Mažeikių strėlė“ marketingo aplinka ir kompleksas.
Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Mažeikių strėlė“ marketingo aplinką ir kompleksą.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti UAB „Mažeikių strėlė“ marketingo aplinką ir kompleksą teoriniu aspektu.
2. Pateikti UAB „Mažeikių strėlė“ charakteristiką.
3. Įvertinti marketingo aplinkos poveikį...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 17156 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..3
  • Profesinių kompetencijų, kurias siekiama demonstruoti baigiamuoju darbu, sąrašas 4
  • 1. MARKETINGO APLINKOS IR KOMPLEKSO ANALIZĖ TEORINIU ASPEKTU..5
  • 1.1. Marketingo samprata5
  • 1.2. Marketingo aplinka6
  • 1.2.1. Marketingo makroaplinka6
  • 1.2.2. Marketingo mikroaplinka..10
  • 1.3. Marketingo kompleksas13
  • 1.3.1. Marketingo komplekso elementas prekė13
  • 1.3.2. Marketingo komplekso elementas kaina18
  • 1.3.3. Marketingo komplekso elementas paskirstymas19
  • 1.3.4. Marketingo komplekso elementas rėmimas.21
  • 2. MARKETINGO APLINKOS IR KOMPLEKSO VEIKSNIŲ ĮTAKA UAB „MAŽEIKIŲ STRĖLĖ“ VEIKLAI25
  • 2.1. Darbo metodikos ir priemonių aprašymas.25
  • 2.2. UAB „Mažeikių strėlė“ veiklos charakteristika..26
  • 2.3. UAB „Mažeikių strėlė“ aplinkos analizė39
  • 2.3.1. UAB „Mažeikių strėlė“ makroaplinkos veiksnių analizė.39
  • 2.3.2. UAB „Mažeikių strėlė“ mikroaplinkos analizė.43
  • 2.4. UAB „Mažeikių strėlė“ marketingo komplekso analizė.46 2.4.1. UAB „Mažeikių strėlė“ gaminamų gaminių, teikiamų paslaugų asortimentas.46
  • 2.4.2. UAB „Mažeikių strėlė“ teikiamų paslaugų bei produktų kaina.56
  • 2.4.3. UAB „Mažeikių strėlė“ paskirstymas.60
  • 2.4.4. UAB „Mažeikių strėlė“ rėmimas..62
  • IŠVADOS66
  • ANOTACIJA67
  • SUMMARY68
  • INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS.69
  • PRIEDAI.70

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
65 psl., (17156 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros diplominis darbas
  • 65 psl., (17156 ž.)
  • Word failas 786 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt