Šiauliai, 2005
Vaigauskaitė Edita. „IKI“ prekybos sistemos marketingas: verslo ir vadybos įvado kursinis darbas / mokslinis vadovas lekt. Liongina Juozaitienė; Šiaulių universitetas, Ekonomikos katedra. – Šiauliai. 2005. – 20 p.
Santrauka
Kursiniame darbe aprašoma „IKI“ prekybos sistemos ir jos prekių charakteristika, marketingo aplinkos analizė. Šio darbo pagrindas – tai teorinė ir tiriamoji darbo dalys. Teorinė darbo dalis pavadinta „Marketingas“. Joje pateikiami pagrindiniai terminai, marketingo apibūdinimas, marketingo principai ir įmonės marketingo aplinka. Be teorijos yra aprašoma ir pati „IKI“ prekybos sistema, jos veikimo principas. Tiriamoji darbo dalis yra kaip priedas. Tai anketa apie maisto prekių tinklus, prekes ir pan. Tačiau daugiau klausimų yra susiję būtent su „IKI“ prekybos centru. Taigi šioje kursinio darbo dalyje yra pateikiami respondentų apklausos rezultatai ir išvados.
Kursinio darbo rezultatai parodė, jog „IKI“ prekybos sistema yra sparčiai besiplėtojantis ir gerą vardą, bei pelningą pardavimo strategiją turintis prekybos tinklas. Tai įrodė ir respondentų pateikti atsakymai į užduotus klausimus, kaip jie vertina „IKI“ prekių kokybę, asortimentą ir, žinoma, kainas.
ĮVADAS
Darbo tikslas – sudaryti prekybos centro marketingo planą įvertinant marketingo aplinką, kuri turi įtakos marketingo galimybėms. Marketingo veiksmingumą išanalizuoti pritaikius anketų metodą.
Darbo uždaviniai – nustatyti prekybos centro tikslines rinkas, jų poreikius ir interesus. Smulkiau nagrinėsime „IKI“ parduotuvės, esančios Gardino g. 2, Šiauliuose marketingą.
Siekiant ilgalaikės sėkmingos veiklos rinkoje, būtina sekti ir stebėti konkurentų veiksmus, jų siūlomų prekių kainas ir kokybę bei teikiamas papildomas paslaugas, vartotojų poreikius, analizuoti galimus naujų prekių įvedimo bei asortimento praplėtimo veiksmus, marketingo planus, kurie atitiktų prekybos centro galimybes ir resursus. Pirkėjas sprendimą pirkti priima analizuodamas daugelio pardavėjų pateiktą informaciją ir prekių bei jų kainų, kokybės charakteristikas. Taigi neužtenka pateikti į rinką tam tikrą prekę, - yra būtina atlikti tos prekės marketingo planavimą.
Gana ilgai vyravęs požiūris, kad pirkėjai vadovaujasi tik racionaliais kainos ir prekės kokybės kriterijais, keičiasi. Esant didelei aukštos kokybės prekių pasiūlai, pirkėjai, pasirinkdami prekybos tašką vadovaujasi tokiais kriterijais, kurie nėra apčiuopiami...
Šį darbą sudaro 3923 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!