5.2. Numatomos kainos 11
5.3. Rėmimo veiksmai 12
6. Marketingo veiksmų planas 13
7. ‘IKI’ prekybos centro sėkmė ir ateities strategija 15
TEORINĖ DALIS
PREKĖS GYVAVIMO CIKLAS
ĮVADAS
Siekiant ilgalaikės sėkmingos veiklos rinkoje, būtina sekti ir stebėti konkurentų veiksmus, jų siūlomų prekių kainas ir kokybę bei teikiamas papildomas paslaugas, vartotojų poreikius, analizuoti galimus naujų prekių įvedimo bei asortimento praplėtimo veiksmus, marketingo planus, kurie atitiktų prekybos centro galimybes ir resursus. Pirkėjas sprendimą pirkti priima analizuodamas daugelio pardavėjų pateiktą informaciją ir prekių bei jų kainų, kokybės charakteristikas. Taigi, neužtenka pateikti į rinką tam tikrą prekę, - yra būtina atlikti tos prekės marketinginį planavimą.
Gana ilgai vyravęs požiūris, kad pirkėjai vadovaujasi tik racionaliais kainos ir prekės kokybės kriterijais, keičiasi. Esant didelei aukštos kokybės prekių pasiūlai, pirkėjai, pasirinkdami prekybos tašką vadovaujasi tokiais kriterijais, kurie nėra apčiuopiami ir gana subjektyvūs – papildoma nauda, kurią galima gauti įsigyjant prekę, paslaugos, kurias pardavėjas siūlo kartu su preke, įvaizdis rinkoje ir kt.
Praktinės veiklos pavyzdžiai rodo, kad aukščiau minėti kriterijai yra būtinybė, bet dar negarantuojanti sėkmingos veiklos. Siekiant sėkmingai vystyti prekybą būtina atlikti ne tik atskirų prekių marketinginį planavimą, bet ir parengti detalų prekybinės įstaigos marketingo planą.
Šio darbo tikslas yra sudaryti prekybos centro marketingo planą įvertinant marketingo aplinką, kuri turi įtakos marketingo galimybėms, nustatyti marketingo tikslus. Darbe taip pat nustatomos prekybos centro tikslinės rinkos, jų poreikiai ir interesai, tikslu priderinti atitinkamą marketingą, rėmimą. Ryšium su tuo, jog prekybos centre prekiaujama įvairių grupių prekėmis, plačiau charakterizuojami bus pieno produktai.
1. ĮMONĖS IR JOS PREKIŲ CHARAKTERISTIKA
‘IKI’ sistema Lietuvoje gyvuoja tik nepilnai ketverius metus. Tačiau pirkėjai jau spėjo įvertinti ir pripažinti šios sistemos prekybos centrų teikiamų paslaugų kokybę. ‘IKI’ sistema savo tinklais jau apraizgė visą Lietuvą ir neketina sustoti. ‘IKI’ parduotuvės jau įkurtos didžiuosiuose miestuose, t.y. Vilniuje, Marijampolėje, Klaipėdoje, Alytuje, Druskininkuose, Panevėžyje, Jonavoje, Utenoje, Grigiškėse bei žinoma Kaune. Kaune veikia net keturios šios sistemos parduotuvės. Pati pirmoji ‘IKI’ parduotuvė įsikūrė buvusios...
Šį darbą sudaro 6302 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!