Atliko V/N – 3/3 gr. stud.
Tikrino dėst.
1 pav. Analizuojamos įmonė vizualiai
2004 metų marketingo plane bendrais bruožais nusakyti principai, kaip reikšmingai padidinti bendrovės pajamas lyginant su ankstesniais metais. Pagrindinis įmonės marketingo tikslas – pritraukti kuo daugiau naujų klientų ir patenkinti jau esančių klientų poreikius, pateikiant geros kokybės prekes už kuo mažesnes kainas. Taip pat labai svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad Lietuva šiais metais stoja į ES, todėl įmonei labai svarbu tapti pilnaverte konkurente ir ES šalių rinkoje.
Įmonės veiklai įtakos turi daugelis aplinkos veiksnių: ekonomika, demografija, kultūra, technologija, prekių paklausa ir pasiūla. Šių veiksnių verslininkas negali paveikti tiesiogiai. Jie nepriklauso nuo jo norų ir valios, bet atsižvelgti į juos būtinai reikia, nes jie gali sudaryti verslui tiek papildomų galimybių, tiek tam tikrų problemų. Verslininkas turi stengtis numatyti galimus išorės veiksnių pakitimus ir jų poveikį rinkai.
Kad verslas būtų sėkmingas, konkurentus reikia pažinti taip, kaip savo firmą. Taip galima nukopijuoti nuo konkurentų tai, ką jie daro geriausiai ir dar žengti kelis žingsnius tolyn. Konkurentų analizė yra ilgas, sudėtingas darbas. Labai sunku yra sužinoti apie jų pelną ir atskleisti jų galimybes. Tai dažniausiai yra komercinė paslaptis. Pats pirmasis žingsnis - tai nustatyti, kas yra įmonės konkurentai ir pabandyti rasti juos. Nustačius konkurentus, reikia juos suklasifikuoti į tiesioginius, netiesioginius ir potencialius. Tiesioginiai konkurentai yra tie, kurie aptarnauja tuos pačius klientus, parduoda jiems tuos pačius gaminius ar teikia tas pačias paslaugas. Netiesioginiai konkurentai aptarnauja tuos pačius klientus, bet siūlo jiems kitus produktus ar paslaugas. Potencialius konkurentus sunku numatyti. Tai priklauso nuo įmonės sugebėjimo analizuoti dabartinius klientų norus ir spėti, kaip jie kis ateityje.
Apie konkurentus reikėtų žinoti šiuos dalykus:
• prekybinio ženklo buvimą;
• produkcijos/paslaugų asortimentą;
• pardavimų apimtis;
• kainas ir nuolaidas;
• pagrindinius klientus;
• reklaminę politiką;
• stimuliuojančias priemones ir kt. įmonės požiūriu svarbius faktus, įvykius.
Šio pobūdžio įmonė Lietuvoje yra susilaukusi pripažinimo ne tik gimtojoje šalyje, bet ir daugelyje kitų Europos...
Šį darbą sudaro 4842 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!