Įmonės sėkmė labai priklauso nuo visuomenės nuomonės apie ją ir jos vystomą veiklą. Jei įmonei pavyksta tam tikroje visuomenės dalyje suformuoti teigiamą įvaizdį, ji daug lengviau pasiekia savo tikslų. Šiuolaikiniame versle svarbu ne tik daryti, tai ko reikia, bet ir informuoti apie tai visuomenę, kad ši žinotų ir suprastų. Visuomenės nuomonės formavimas reikalauja nemažai pastangų ir veiklos.
Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tokią tendenciją nulėmė daugelis priežasčių. Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Ji nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes:
• auga bendra produktų masė ir didėja bendras asortimentas,
• didėja gyvenimo intensyvumas,
• auga visuomenės išsivystymo lygis.
Paklausa paslaugoms didėja. O jeigu yra paklausa, atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp paslaugų teikėjų. Didžiausias ginklas konkurencinėje kovoje yra marketingo priemonių išmanymas.
Mūsų tyrimo objektu mes pasirinkome įmonę UAB „Plaukų džiaugsmas“. Įmonė užsiima perukų gamyba bei jų pardavimų.
Darbo tikslas – suprasti marketingo turinį ir reikšmę, išanalizuoti ir išspręsti ekonomikos ir verslo problemas.
Darbo uždaviniai:
1. Aprašyti marketingo komplekso programos elementus.
2. Kokią marketingo orientaciją naudoja firma. Kodėl?
3. Kokie mikroaplinkos elementai ir kaip įtakoja pasirinktai įmonei?
4. Kokie makroaplinkos elementai ir kaip įtakoją pasirinktai įmonės veiklai?
5. Ištirti pasirinktos įmonės rinką Lietuvoje.
6. Susegmentuoti pasirinktos įmonės prekės vartotojų rinką.
7. Nurodyti, kokie vartotojo elgesio faktoriai turės įtakos mūsų prekės pirkimui ir kodėl.
8. Apibūdinti mūsų prekę.
9. Nurodyti kainos nustatymo strategiją.
10. Nurodyti pateikimo strategiją.
11. Nurodyti rėmimo strategiją.
12. Atlikti SWOT analizę.
MARKETINGO KOMPLEKSO PROGRAMOS ELEMENTAI
Marketingas nebuvo tas dalykas, kuris atsirado staigiai ir kurį galima būtų pavadinti genialių atradimu. Patirties kaupimas, santykių tarp gamintojo ir vartotojo , tarp gamybos ir rinkos praktikos apibendrinimas tapo pirmaisiais marketingo šaltiniais. Marketingas – tai ne tik rinkos tyrimo sistema, bet ir įmonės ir jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos...
Šį darbą sudaro 3318 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!