Vertinimas
Vilnius
2007
MARKETINGO PLANAS
Įmonė:
„Žiedas“,
Kedrų gt. 8,
Vilnius.
Gaminama produkcija- proginiai rūbai:
- moteriškos vestuvinės suknelės;
- vyriški švarkai;
- vyriškos kelnės.
1.Marketingo komplekso programos elementai
Prekė:
Gaminiai orientuoti į klientus, gaunančius dideles pajamas. Taip pat kokybė turi atitikti prekės paskirties svarbą. Tai maksimaliai natūralūs, patogūs, nesiglamžantys, pralaidūs orui, atsparūs temperatūrai rūbai. Tai įvairių spalvų, atspalvių vestuvinės suknelės, kurių stilius nuo klasikinio iki modernaus. Vyriški švarkai ir kelnės pagrindinai baltos ir juodos spalvos. Įpakavimas – firminiai plastmasiniai įpakavimai su prekių ženklais. Gaminių dydžiai daugiausiai orientuot į vidutinio sudėjimo suaugusius žmones. Blogos kokybės drabužiai keičiami arba priimami atgal, o geros kokybės gaminiai atgal nepriimami.
Kaina:
Kainoraštis – leidžiami katalogai su drabužių nuotraukomis bei jų kainomis ir dydžiais. Pastoviems klientams suteikiamos nuolaidos ir kviečiami į naujų kolekcijų pristatymus. Produkcijos platintojams prekes parduodame skolon. Jei atsiskaito laiku ar ankščiau, tai suteikiamos nuolaidos, kurios priklauso nuo perkamo kiekio.
Pateikimas:
Prekės klientams pagal užsakymą pristatomos įmonės transportu, kuris yra pritaikytas tokios produkcijos transportavimi. Taip pat produkcija yra parduodama galutiniam vartotojui įmonės firminėse parduotuvėse.
Skatinimas:
Kainoraštis, kuris taip pat atlieka ir skatinimo funkciją. Jame yra gaminių nuotraukos su nurodytais dydžiais ir prekybos taškų adresais. Pastoviems klientams (tarpininkams), papildžius ar atnaujinus gaminių kolekcijas, paštu išsiunčiami nauji kainoraščiai, trumpos bėgančios reklaminės eilutės per televiziją. Taip pat įmonės produkcija reklamuojama moterims skirtuose žurnaluose: „Laima“, „Moteris“ ir kt. Parduotuvių darbuotojai apmokomi ir supažindinami su prekėmis, siunčiami į įvairius kursus leidžiančius tobulėti.
2.Marketingo koncepcija.
Įmonė pasirenka prekės koncepciją, nes siekia, kad gaminama prekė išsiskirtų iš panašių kitų prekių, būtų aukštos kokybės, pasižymėtų įvairiomis savybėmis , kurių neturi kiti konkurentų gaminiai.
3.Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei.
Tiekėjai:
Žaliavų: UAB „Auduva“;
UAB „Avikos tekstilė“;
UAB „Modimos tekstilė“;
Mašinų ir įrengimų: UAB „Dabalta ir ko“;
UAB „Gaber“;
UAB „Muctrading“.
Reikmenų ir priedų: UAB „Danesa“;
D. Gaižauskienės PĮ „Sagų pasaulis“;
UAB „Zova“;
UAB „Mulinė“.
UAB „Kristida“
Konkurentai
AB „Lelija“; „Ratuto“ mados studija, Vilniaus modelių namai, Vakarinių suknelių salonas „Madmuazelė“, Didelę konkurenciją sudaro ir proginių rūbų nuomos salonai.
Marketingo tarpininkai:
Pardavimo vietos:
Įmonės „Žiedas“ firminės parduotuvės, įsteigtos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.
Pardavimo pagalbininkai:
Logistika:...
Šį darbą sudaro 2511 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!