Justinas Tolušis
Edvinas Lupeika
Vadovė:
Lekt. M.Černikovaitė
Vilnius, 2011
MARKETINGO IDĖJA
Jau nuo senovės žmogaus diena nėra įsivaizduojama be daržovių ar vaisių. Šiomis dienomis kai rinka yra perpildyta įvairiais produktais, kurie yra pilni konservantų, žmonės pradėjo atsargiau rinktis prekes ir jiems svarbus tapo ekologiškumas. Mūsų firmos siūloma paslauga yra ekologiškų daržovių bei vaisių pristatymą į namus, kuri tikimės, kad taps neatsiejama nuo Jūsų kasdienybės.
Naudodamiesi šia paslauga, Jūs galėsite nebelaukti ilgų eilių prekybos centruose ar turguje dėl kelių daržovių. Perkant iš parduotuvės daržoves ar vaisius žmonėms yra sunku nuspėti, kiek laiko jos jau stovi ant prekystalio, kaip buvo auginamos, o mes užtikriname produktų aukštą kokybę, šviežumą, skanumą, ekologiškumą.
Mūsų firma užtikrina, kad užsakyti ekologiški vaisiai bus pristatomi greitai. Taip pat bus galima užsisakyti reguliariai atvežti tam tikru laiku prekes, pvz. kiekviena pirmadienį 10 valandą ryto. Be to, bus galima užsakyti šių prekių dideliais kiekiais, todėl mūsų pirkėjai gali būti ne tik individualūs, bet ir mažos kavinės ar ekologiškų produktų parduotuvės.
Ištyrus makroekonominę aplinką Lietuvoje, nustatėme teisinės-politinės, ekonominės, socialinės-kultūrinės, mokslo-technologinės aplinkų leidimus ir apribojimus mūsų teikiamai paslaugai. Iš gautų rezultatų nustatėme, kad rinkoje intensyviai kyla ekologiškų produktų paklausa ir žmonėms yra svarbu, kad perkant reikiamus produktus ir laukiant ilgas eiles sugaištas laikas galėtų būti panaudotas naudingiau.
Norėdami geriau pažinti rinką ir galimybes joje atlikome ne tik makro-, bet ir mikro- aplinkos analizę. Joje nustatėme potencialius konkurentus pagal rinkoje vyraujančius produktus ir jų paklausą. Be to, paaiškėjo, kad tiesioginių konkurentų neturėsime. Kiekybinės apklausos metodu identifikavome savo tikslinę grupę. Ekologiškumas turi atitikti tam tikrus standartus, todėl mūsų tiekėjai bus ūkininkai, kurie yra sertifikuoti pagal LR įstatymus.
Atlikę SWOT analizę identifikavome teikiamos paslaugos stipriąsias puses, kaip greitumą, mobilumą, visuomenės poreikį bei silpnybes: mažas žinomumas, pakaitalų gausa. Be to, ieškojome ir mūsų galimybių bei grėsmių, kurios yra atitinkamai plėtra, stipraus prekinio ženklo sukūrimas bei nedarbas, konkurentų atsiradimas, didėjanti emigracija.
Marketingo komplekse nustatėme vidutinę pirkėjo krepšelio kainą ir...
Šį darbą sudaro 4295 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!