Pagerėjusi ekonominė situacija Lietuvoje lėmė padidėjusią statybos apimtį. Mažų ir didelių statybinių medžiagų parduotuvių susikūrimui didelės įtakos turi pirkėjai, vis daugiau lėšų skiriantys statybos darbams ar remontui.
Keičiantis varotojų poreikiams ir didėjant statybinių medžiagų paklausai, atsiranda galimybė kurtis naujoms statybos įmonėms, teikiančioms vartotojams įvairias paslaugas. Esant dideliam konkurentų ratui, įmonė turi pritraukti kuo daugiau vartotojų, gauti pelną ir išsilaikyti rinkoje.
Šiuo metu Lietuvoje atsiranda vis daugiau individualių gyvenamųjų namų, taip pat ir namų bendrijų, kurių statyba neapsieina be stogo dengimo darbų. Namo stogas yra viena iš pagrindinių pastato sudėtinių dalių. Stogas saugo nuo atmosferos “išdaigų”- lietaus, sniego, vėjo, saulės ir kt. ne tik mus, bet ir gyvybiškai svarbias pastato dalis, konstrukcijas, gaminius. Taip pat stogas dar yra ir viena iš brangiausių pastato dalių - tiek pati medžiaga, tiek darbo sąnaudos teisingam ir kvalifikuotam jos uždengimui. Todėl labai svarbu teisingai pasirinkti stogo dangą, atsižvelgiant į namo architektūrinę išraišką, namo tipą, stogo nuolydį, techninius ir ekonominius reikalavimus. Lietuvos gyventojai renkasi kokybiškas, patikimas ir ilgaamžiškas slogo dangas, atsisakydami menkaverčių, pigių, bet dėl sudėtingos ekonominės šalies padėties vis dar populiarių. Padidėjo architektūriniai reikalavimai ir išaugo individuali statyba - tai rodo padidėję šlaitinių stogo dangų pardavimai. Vis didesnį pritaikymą randa naujos stogų dangos: membranos, plėvelės, bituminiai lakštai. Asbestinio šiferio didesnius pardavimus sąlygojo draudimo įsigaliojimas (nuo 2001 m). Stogams gana daug naudojama skardos gaminių.
Dėl padidėjusio vartotojų poreikio atsirado galimybė susikurti įmonei „STOGDA“, kuri teks statybinių mediagų pardavimo, stogų dengimo ir remonto paslaugas ir konsultuos stogų dengimo klausimais.
Rinkos ekonomikos sąlygomis, įmonės valdymas tampa sudėtingu, nes įmonė nuolat veikia aplinkos pokyčiai. Kadangi įmonė negali ignoruoti aplinkos veiksmų, kurie nuolat kisdami sudaro tarpusavyje susijusius įvairių problemų, apribojimų ir galimybių sferą, įmonei reikalinga veikla, kuri padėtų prisitaikyti prie greitai kintančių aplinkos sąlygų. Ši veikla- tai marketingo strategijos ir marketingo plano sudarymas, kurie padeda numatyti įmonės veiksmus, pakitus išorinės aplinkos sąlygoms.
Šis marketingo planas...
Šį darbą sudaro 4347 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!