Atliko 3 Vn - gr. stud.
( ) Lėkt. E. Gečienė
2007-03-
Klaipėda, 2007
Santrauka
Marketingą sudaro daugelis elementų – pardavimai, reklama, klientų aptarnavimas, prekė, kaina ir nuolaidos, geras vardas, strategija ir dar daug, daug kitų dalykų. Veiksmingiausius iš šių išskyriau šiame darbe atliekant MAXIMA LT, UAB marketingo plano analizę.
Šio darbo įvado dalyje pateikiau savo „kūrybos“ metodus, nurodžiau koks plano analizės tikslas ir kokie nustatomi uždaviniai šiam tikslui pasiekti.
Darbo pradžioje galime susipažinti su pačia įmone ir jos veiklą ir kokios informacijos pagalba buvo sukurtas šis planas.
Kiekviena įmonė renkasi tam tikros rinkos pirkėjus, domisi jų poreikiais ir siekia iš to gauti pelną. Tam, kad įgyvendinti savo tikslus įmonė analizuoja savo veiklą nuo pačių neutraliausių iki labai gilių ir esminių dalykų. Šį darbą, remdamasi moksline literatūra, taip ir pradėjau analizuodama jos išorinę aplinką, kuri įtakoja ir verčia prisitaikyti prie tam tikrų faktorių ir vidinę aplinką, kurią įmonė pati sukuria ir joje veikia.
Ko gero pati spalvingiausia ir įdomiausia šio darbo dalis būtų apie marketingo kompleksą, kurį sudaro keturi elementai: prekė, kaina, pateikimas ir rėmimas. Tai keturios pagrindinės sritys, pagal kurias įmonė formuoja savo taktiką. Kaip pavyzdį bandysiu įrodyti, kad praktiškai viskas: nuo etikečių iki reklaminių plakatų, nuo reklamos pardavimo momentu iki telemarketingo- viskas turi įtakos įtikinti vartotojus pirkti būtent šios įmonės prekes.
Įmonės verslas funkcionuoja atsižvelgdamas į jį supančias veiklos sąlygas ir atitinkamai priima reikalingus sprendimus ir pasirenka tam veiklos strategijas. Kadangi tai labai stambios veiklos bendrovė, svarbu buvo paminėti jos plėtros galimybes ir perspektyvas į ateitį.
Tam kad šis darbas neatrodytų tuščias ir beprasmis, esminius darbo uždavinių sprendimus apibūdinau išvadų ir pasiūlymų pabaigos dalyje.
Tikiuosi, kad darbas nepasirodys nuobodus, bent jau tiems, kuriuos tikrai sudomins MAXIMA LT bendrovės prekybinė veikla.
Summary
Marketing consists of many details – sellings, advertisements, customers service, product, price and discounts, good image, strategy and many other components. Most performing of it I marked MAXIMA LT company‘s marketing...
Šį darbą sudaro 7677 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!