Marketingo veikla įmonėje yra labai svarbi, nes pirkėjas yra įmonės pelningumo garantas. Marketingo uždavinys yra ne tik surasti klientą, bet ir jį išlaikyti.
Retas verslo vadovas Lietuvoje pasakys, kad jis savo įmonėje nenaudoja marketingo metodų ir principų, neturi marketingo specialistų. Organizacijos pradėjusios svarstyti prekės, paslaugos ar idėjos gamybos galimybes, jau atsiduria rinkoje, kur reikia tyrinėti ir suprasti vartotojų norus ir reikmes, konkurentų veiksmus ir planus. Kad įmonės kuo geriau patenkintų vartotojų poreikius turi labai gerai išmanyti marketingą, jo aplinką, kompleksą. Turi ne tik žinoti, bet ir taikyti joms tinkamus ir naudingus marketingo metodus ir principus, kad vykdoma veikla nežlugtų, o sėkmingai klestėtų.
Šio darbo objektas – UAB „“ marketingo vykdoma veikla.
Darbo tikslas – ištirti UAB „” marketingo vykdomą veiklą.
1. Išsiaiškinti UAB „” veiklą.
2. Ištirti UAB „” rinką.
3. Atlikti UAB „” konkurentų analizę.
4. Išanalizuoti UAB „” marketingo komplekso elementus.
5. Pateikti išvadas.
Darbo atlikimo metodai:
• Literatūros analizė;
• Įmonės dokumentų analizė;
• Anketa.
I. UAB „” VEIKLOS APIBŪDINIMAS
II. RINKOS TYRIMAS
2.1. Rinkos apibūdinimas, dydis
UAB „” didžiąją savo produkcijos dalį realizuoja Lietuvoje. Lietuvos rinkai įmonė parduoda 55 % gaminamos produkcijos, o užsienio rinkoms - 45 %. Daugiausia produkcijos eksportuoja į Norvegiją, Daniją, Švediją, Vokietija ir Lenkija.
Panagrinėkime 2006 m. pardavimus (1 lentelė).
1 lentelė. UAB ““ pardavimų pasiskirstymas pagal šalis 2006 m.
Šalis
Pardavimai, Lt
Lietuva
66 080 000
Norvegija
24 340 834
Švedija
8 955 752
Vokietija
10 597 049
Lenkija
6 128 145
Suomija
1 161 684
Italija
597 049
Danija
108 835
Čekija
18 645
Latvija
12 007
VISO:
118 000 000
Iš lentelėje pateiktų duomenų matome, kad didžiąją dalį pajamų 2006 m. sudarė Lietuvoje realizuojami gaminiai (66 080 000 Lt), o mažiausią eksportuojami gaminiai į Latviją (12 007 Lt). Tai reiškia, jog didžiausią pelną įmonė gauna realizuodama savo produkcija vietinėje rinkoje.
Kad geriau matytųsi pardavimų pasiskirstymas, minėtieji duomenys bus pavaizduoti grafiškai (1 pav.).
1 pav. UAB „“ pardavimų pasiskirstymas pagal šalis procentais
Šiame paveiksle matome, kad pardavimai Lietuvoje (55 %) smarkiai viršija pardavimus kituose šalyse. Pardavimai Latvijoje, Čekijoje ir Danijoje tokie nežymūs, jog jie nesudaro nei...
Šį darbą sudaro 3635 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!