Analizės

Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai"

9.0   (3 atsiliepimai)
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 1 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 2 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 3 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 4 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 5 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 6 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 7 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 8 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 9 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 10 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 11 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 12 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 13 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 14 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 15 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 16 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 17 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 18 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 19 puslapis
Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, ir norint išlikti konkurencingai su kitomis ES narėmis, būtina gerinti tiek prekių, tiek ir paslaugų kokybę. Daugumoje paslaugų tiekimo sričių skiriamos didelės investicinės lėšos, gerinant kokybę. AB „Lietuvos geležinkeliai” taip pat ne išimtis. "Lietuvos geležinkeliai" pernai investavo 353 mln. litų. Tai 29,6 mln. litų mažiau negu 2003 metais, kuomet buvo investuota 382,6 mln. litų. Dauguma investicijų buvo investuojama į krovinių pervežimo sritį. Šios investicijos su kaupu pasiteisino: Valstybės valdoma bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" pernai uždirbo 72 mln. litų grynojo pelno - 5,5 karto daugiau nei 2003 metais, kai grynasis pelnas buvo 13,2 mln. litų. Tačiau šie skaičiai neatspindi vienos opios problemos – keleivių pervežimas; kadangi vežti keleivius AB “Lietuvos geležinkeliai” yra nuostolinga.
Svarbiausias AB „Lietuvos geležinkeliai“ tikslas-pateikti klientui gerą paslaugą, kad jis noriai rinktųsi kelionę traukiniu, o ne automobiliu. Manau jog tai padaryti įmanoma. Juk komfortu traukinys gali nurungti bet kurias kitas transporto priemones. Traukinėje keleiviai gali laisvai judėti, jiems galima pasiūlyti įvairiausių paslaugų – maitinimą, gėrimus, norintieji gali įsijungti kompiuterį ir t.t. Kiek įmanoma įmone stengiasi gerinti keleivių aptarnavimą, keleiviams traukiniuose sukurti kuo patogesnes sąlygas.
Transporto ūkio veikla susijusi su produktų gamintojų, arba tiekėjų ir šių produktų pirkėjų pirkimo bei pardavimo sutarčių gausa. Transporto įmonės stengiasi kurti savo rinką, užmegzdamos tiesioginius ryšius su galimais partneriais. Jų vežimų apimtis visada priklauso nuo kitų ūkio šakų produktų paklausos, todėl transporto paslaugų paklausa vadinama išvestine paklausa. Tai reiškia, kad transportavimo paslaugų paklausa tiesiogiai priklauso nuo to, kiek perka įvairūs ūkio subjektai.
Transporto paslaugų organizavimas – tai toks darbo, valdžios ir išteklių paskirstymo tarp organizacijos narių ir jų suderinimo procesas, kuris leidžia jiems pasiekti organizacijos tikslus (teisinių santykių ir techninių sąlygų tarp keleivio, krovinio ar bagažo siuntėjo, gavėjo ir vežėjo nustatymas).
Keleiviams aptarnauti statomos keleivinės stotys, stotelės, kurių steigimą ir priežiūrą atlieka savivaldybės.
Transporto priemonių rūšys, susisiekimo keliai, krovos priemonės bei transportiniai krovos vienetai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6223 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (6223 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 24 psl., (6223 ž.)
  • Word failas 248 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt