Darbą paruošė TAV-4/1 gr. stud.
Darbo vadovas asist.
Petraitytė D., AB „Lietuvos draudimas“ paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis: Verslo vadybos, marketingo valdymo specializacijos neuniversitetinių studijų baigiamasis darbas / vadovė asist. J. Čelnienė; Kauno kolegijos Tauragės skyrius. – Tauragė, 2007. – 51 p.
Temos aktualumas – paslaugų konkurencingumo didinimas AB „Lietuvos draudimas“ yra aktuali tema, nes didėjanti konkurencija ir augantys vartotojų poreikiai keičia pardavimų apimtis. Tai sudaro įmonei kliūtis realizuojant gaminius šiuo atveju paslaugas. Todėl labai svarbu numatyti konkurencingumo didinimo būdus, kurie padės įmonei išlikti konkurentabiliai.
Darbo objektas – marketingo priemonių naudojimas AB „Lietuvos draudimas“ veikloje.
Darbo tikslas: atskleisti, kokių marketingo priemonių pagalba AB „Lietuvos draudimas“ padidintų paslaugų konkurencingumą rinkoje.
Darbo problema - kokios AB „Lietuvos draudimas“ veikloje taikomos paslaugų marketingo priemonės, leis išslaikyti konkurencingai rinkoje.
Darbo uždaviniai:
• Atlikti paslaugų konkurencingumo didinimą marketingo priemonėmis teorinę analizę;
• Išanalizuoti AB „Lietuvos draudimas“ naudojamas marketingo priemones;
• Pateikti marketingo priemonių kompleksą, kurios padidintų AB „Lietuvos draudimas“ konkurencingumą rinkoje.
Darbo metodai:
◦ Mokslinės literatūros (užsienio ir lietuvių kalba) analizė, mokslinės periodikos bei internetinių puslapių nagrinėjamų klausimų analizė;
◦ Antrinių informacijos šaltinių analizė;
◦ Anketinės apklausos rezultatų analizė;
◦ Konkurentų analizė.
Pirmoje baigiamojo darbo dalyje atskleistos konkurencijos ir konkurencingumo sampratos, konkurentų analizės svarba, konkurencinių pranašumų įtaka siekiant paslaugų konkurencingumo, aprašomas paslaugos konkurencingumo stiprinimas, analizuojamos marketingo priemonės, padedančios didinti paslaugų konkurencingumą. Antroje baigiamojo darbo dalyje, pateiktas AB „Lietuvos draudimas“ konkurencingumo vertinimas.
Šio baigiamojo darbo rezultatai naudingi įmonės veiklos planavimui, kadangi juose atsispindi AB „Lietuvos draudimas“ konkurenciniai pranašumai, galimos grėsmės ir galimybės, įmonės silpnosios ir stipriosios pusės bei pagrindinės konkurentų savybės.
SUMMARY
Petraitytė D. PLC „Lietuvos draudimas“ services‘ competitiveness magnification, using the means of marketing. The final work in Business Management of non – university studies/supervisor assist. J. Čelnienė; Kaunas College Tauragė Department.– Tauragė, 2007. – 51 p.
The relevance of the topic – the services’ competitiveness magnification in PLC “Lietuvos draudimas“is relevant topic, because rising competition and growing needs of consumers change the volume of...
Šį darbą sudaro 13425 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!